2009-06-25, 11:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av reinkarnerad
Det verkar som om polisen bedriver brottsprovokation, men sådan är ju förbjuden i Sverige!

Det verkar inte vara så i det här fallet.

Hade polisen dratt fram en femhundring och frågat om han kunde fått en avrunkning så hade det varit brottsprovokation.

Nu står det ju att polisen var naken vid tillfället. Kanske en styv flaggstång i vädret räknas som brottsprovokation?

Annars är ju massage VÄLDIGT nära prostitution. Ny vet jag att det finns många "seriösa" massörer som botar onda muskler osv men att gå in helt frisk på ett massörställe för att få det lite skönt i 15 eller 30 min med vad som i princip är förspel är ju väldigt nära prostitution.
Citera
2009-06-25, 11:48
Medlem
reinkarnerads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalmar2004

Hade polisen dratt fram en femhundring och frågat om han kunde fått en avrunkning så hade det varit brottsprovokation.

Nu står det ju att polisen var naken vid tillfället. Kanske en styv flaggstång i vädret räknas som brottsprovokation?
Jag tror att poliserna verkligen frågade efter sexuella tjänster; den svenska polisen är känd för att systematiskt ljuga om sina egna insatser i vittnesmål och rapporter.

En avrunkning brukar inte erbjudas hux flux.
Citera
2009-06-25, 15:06
Medlem
Vad nu tidningarna inte nämner är att åtalet består av flera delar,den största allvarligaste biten är grov våldtäkt av en mindreårig flicka,första gången när flickan var 14 år.Thaimassagebiten är väldigt tunn,mannen har bara fått provision på den officiella thaimassagetaxan men anklagas för att ha tjänat pengar på ökad kundtillströmning.Inga kunder eller massöser har tydligen hörts.åtalet innefattar även bristfällig bokföring.Vilken del tror ni tidningarna lyfter fram.
Citera
2009-06-25, 16:21
Medlem
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article5427346.ab

Men vågar man gå på thaimassage med hopp om HE nu eller vad tror ni? Blev lite tveksam (och besviken) till att gå efter att det kom på nyheterna.
Citera
2009-06-25, 23:07
Medlem
ganglere2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalmar2004

Annars är ju massage VÄLDIGT nära prostitution. Ny vet jag att det finns många "seriösa" massörer som botar onda muskler osv men att gå in helt frisk på ett massörställe för att få det lite skönt i 15 eller 30 min med vad som i princip är förspel är ju väldigt nära prostitution.

Funderad också över det där. Själv skulle jag ha svårt att inte få den reaktionen, även om jag var polis. Naken med en tjej. Får inte alla den reaktionen då?
Citera
2009-06-26, 00:49
Medlem
reinkarnerads avatar
Med tanke på att en del poliser passar på att supa i tjänsten, när de är på krogspaning, undrar jag verkligen hur det går till på massagefronten.
Citera
2009-06-26, 16:04
Medlem
..

...
Citera
2009-06-26, 16:50
Medlem
Sickboys avatar
Har det kommit fram vilka ställen det var som polisen gjorde razzia mot? Vilka har blivit nersängda?
Citera
2009-06-28, 21:41
Medlem
Var på ett nytt ställe för mig ikväll....dröjde inte många minuter innan hon "råka" komma åt pungen . Lite senare så satte hon sig mellan mina ben och smekte lite till..både här och där. Hon frågade om det var bra....vad svarar man... Inte det snyggaste tjejen men hyfsad massage och skönt....jaa..ni vet nog vad.
Citera
2009-06-30, 01:56
Medlem
undervattenfisks avatar
hur är de med sånna här ställen med "extra massage" i norra delarna av sverige? umeå och uppåt.
Citera
2009-06-30, 02:29
Medlem
Vilka var nu massageställena i Stockholm som stängts?
Citera
2009-06-30, 12:04
Medlem
reinkarnerads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av asterisk99
helst nåt där man kan näcka
Näcka borde man kunna på varje ställe. Massagen störs i väldigt hög grad av att man behåller kalsipperna på, och sedan blir de rätt nedoljade, så att man måste slänga dem i tvättkorgen med en gång (man tog ju helt nya och rena just för massagebesöket!).
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in