2009-11-10, 16:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gudrun.Schyman
Varför skulle en ung, vacker tjej betala för detta när hon kan få vem hon vill, när och var hon vill gratis?
Fattar inte...

Jag sa inte att jag skulle göra det, vännen, jag undrade mer om det gick att få som tjej eller om det är förbehållet killarna... Förresten, du kan väl ringa mej? Behöver hjälp med en sak.
Citera
2009-11-10, 16:37
Medlem
Snyggaste thaitjejerna i Stockholm?

Ska till Stockholm inom kort och undrar vart ni stockholmare tycker att jag ska gå om jag vill bli masserad av stans snyggaste tjejer?! Gör heller inget om de är unga..

Tack!

/Fred
Citera
2009-11-10, 18:20
Medlem
overstegeneral1s avatar
har hittat en thai i uppsala som suger för 200, får ingen massage då dock, med ryggmassage så blire 300
Citera
2009-11-11, 19:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av overstegeneral1
har hittat en thai i uppsala som suger för 200, får ingen massage då dock, med ryggmassage så blire 300

Grattis !!!!
Vad kostar lite Herpes då, det ingår nog i priset. Hoppas hon sköljer ur munnen mellan kunderna annars har du många kuksvågrar
Citera
2009-11-11, 19:15
Medlem
Messerschmitts avatar
När jag känner för att gå på en salong som erbjuder BJ så ser jag alltid till att vara där tidigt, så man är tjejens första kund. Annars skulle det kännas lite grisigt..
Citera
2009-11-13, 01:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av moondawn
Detta kan vara denna tråds vettigaste inlägg.
Väldigt uppfriskande att läsa som kontrast till alla spån här inne även om jag inte är särskilt aktiv varken som läsare eller skrivare här.

Det SonyB missar helt är att väldigt många går på thaimassage för att de tycker massage+avrunking är ett härligt koncept. De skulle inte gå på massage lika ofta (eller i så fall på andra ställen) om de inte erbjöds något och då skulle tjejerna inte tjäna något alls och åka hem till Thailand ledsna och tomhänta.

Tycker man ren välgörenhet är bra så finns det bättre sätt än att gå till massagesalonger och ge dricks.
Citera
2009-11-14, 17:22
Medlem
torstenhingstens avatar
Idag när man tog thaimassage och låg med FB kuken pekande rätt upp så kom det in 2 tjejer till bara för att titta en stund..fnittrandes och sen gick de ut från "rummet"
Jag blev lite paff...
Citera
2009-11-14, 17:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av torstenhingsten
Idag när man tog thaimassage och låg med FB kuken pekande rätt upp så kom det in 2 tjejer till bara för att titta en stund..fnittrandes och sen gick de ut från "rummet"
Jag blev lite paff...

haha det kanske var någon sorts upplärning, två tjejer som inte hade någon erfarenhet och tyckte det var lite pinsamt = skratt.
Citera
2009-11-14, 17:54
Medlem
nuendasts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av torstenhingsten
Jag blev lite paff...

Lol dom kanske aldrig sett en så liten förut? he he (kanske bäst att man påpekar att det var ett skämt)
Citera
2009-11-14, 19:06
Medlem
torstenhingstens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nuendast
Lol dom kanske aldrig sett en så liten förut? he he (kanske bäst att man påpekar att det var ett skämt)

He he--min massörska ropade på thailändska sedan kom de in..
de ville väl se min FB kuk på 39 cm....vad vet jag
Citera
2009-11-14, 20:48
Bannlyst
Skulle vara trevligt att få reda på var det finns ställen i Göteborg. Försök att informera mig men skicka inga pm eftersom det inte är tillåtet
Citera
2009-11-15, 16:04
Medlem
R.Rs avatar
OT rensat.
/Mod
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem