2013-03-01, 18:17
Medlem
Fidelio69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IaveAfstrCARthenU
Fidelio69 skrev ju inte att det var en Thai-tjej han träffat.

Men snart får vi säkert ett förtydligande i den frågan!?

För egen del så ligger massagen sedan ganska länge på is. Faktiskt långt innan jag träffade min nya underbara flickvän. (Av europeiskt ursprung)

Good luck out there in the jungle guys!!!
Haha, oj, verkligen på plats med ett förtydligande! Det är inte en thaibrud som jag träffar, hon är en "vanlig" tjej från Sverige. Jag skulle nog så här med facit i bakfickan på hur det går till på salongerna inte dejta någon från massagevärlden. Kanske en från en thairestaurang (gillar ju maten, söta tjejer), men inte massagesvängen nej.

Citat:
Ursprungligen postat av RuneRusk
Jag menade bara att det är lätt att fastna i träsket som han skrev, inte att han träffat en thaitjej.

Och jag tror chansen är stor att han förr eller senare trillar dit igen. Inte otänkbart att du också får ett återfall
Ja, om det går åt skogen med tjejen så är jag nog och får extratjänster snart igen
Citera
2013-03-01, 18:18
Medlem
thunders62s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RuneRusk
Jag menade bara att det är lätt att fastna i träsket som han skrev, inte att han träffat en thaitjej.

Och jag tror chansen är stor att han förr eller senare trillar dit igen. Inte otänkbart att du också får ett återfall

Ett osvikligt knep om man vill bota gula febern och salongsuget, är att gå in här när det trycker på för mycket.

Efter att ha läst ett antal inlägg med frågor om hur man placerar snoppen, om handduken ska vara på eller om man ska fråga om ditt eller datt, så försvinner all lust

För inte f-n vill man riskera att träffa på nån av er patetiska dumhuven ute i salongsvimlet. Fast med tanke på vissa samtal man hört andra sidan skynken och väggar, så är nog risken att man redan gjort det mer än en gång

OBS! Varning för ironi!!!!!!
Citera
2013-03-01, 20:30
Medlem
RuneRusks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thunders62
Ett osvikligt knep om man vill bota gula febern och salongsuget, är att gå in här när det trycker på för mycket.

Efter att ha läst ett antal inlägg med frågor om hur man placerar snoppen, om handduken ska vara på eller om man ska fråga om ditt eller datt, så försvinner all lust

För inte f-n vill man riskera att träffa på nån av er patetiska dumhuven ute i salongsvimlet. Fast med tanke på vissa samtal man hört andra sidan skynken och väggar, så är nog risken att man redan gjort det mer än en gång

OBS! Varning för ironi!!!!!!

Tack Thunders, när lusten känns oövervinnlig ska jag använda mig av ditt tips
Citera
2013-03-02, 22:44
Medlem
Hej! Ska nu till veckan prova på thai massage i Örebro. Vet någon om att HE erbjuds i Örebro?
Citera
2013-03-02, 22:49
Medlem
Hej!

Long time..,

Tidigare hade jag Da (Purple) och Jasmin (Je'taime) i topp på grymmaste Oljemassöserna. Pratar inte om sexuella tjänster nu. Da verkar studera enligt kvinnan på Purple och Jasmin verkar inte jobba kvar. Söker några nya som är jätteduktiga (ej HE) utan suverän oljemassage, har ni träffat någon överdjävligt bra på just oljemassage?

Söker även bra parmassageställen med madrass på golv ej bänkar.
Verkar också svårt att hitta (bilat runt lite), madrass och något fräschare thai-ställen med massös yngre än 40 år. Någon som upplevt?

SB
Citera
2013-03-03, 08:17
Medlem
Någon som vet om ngt bra ställe i Östergötland ?
Citera
2013-03-03, 17:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av notahero2day
Hej! Ska nu till veckan prova på thai massage i Örebro. Vet någon om att HE erbjuds i Örebro?
Om du läser recensionstråden framgår det tydligt att det finns möjlighet till HE i Örebro, men kom ihåg att HE är personrelaterat.
Citera
2013-03-04, 16:39
Medlem
Zvrigts avatar
Någon som vet om det finns massage med HE i Sundbyberg???
Citera
2013-03-04, 16:48
Medlem
Codens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zvrigt

Med tanke på att Sumpan i stort sett är nerlusat med salonger så är det ungefär som att fråga om man kan hitta godis på pressbyrån.

Är man så svagbegåvad att man måste ställa frågan utan att klara av att skumma tråden först ska man nog avhålla sig från allt vad Thaimassage och HE heter, du kommer bara göra bort dig och skrämma de stackars flickorna.
Citera
2013-03-04, 17:46
Medlem
Zvrigts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Coden
Med tanke på att Sumpan i stort sett är nerlusat med salonger så är det ungefär som att fråga om man kan hitta godis på pressbyrån.

Är man så svagbegåvad att man måste ställa frågan utan att klara av att skumma tråden först ska man nog avhålla sig från allt vad Thaimassage och HE heter, du kommer bara göra bort dig och skrämma de stackars flickorna.

Är nyinflyttad till sumpan och visst jag kunde ha skummat igenom tråden först det har du rätt i, men du behöver inte vara otrevlig för det...
Citera
2013-03-04, 19:10
Medlem
Just4Mes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zvrigt

Näst intill omöjligt att inte få det
Citera
2013-03-04, 20:43
Medlem
[quote=Fidelio69] Jag skulle nog så här med facit i bakfickan på hur det går till på salongerna inte dejta någon från massagevärlden. Kanske en från en thairestaurang (gillar ju maten, söta tjejer), men inte massagesvängen nej.

Håller med dig!
Jag gjorde misstaget att bli ihop med en "vanlig" massös men blev verkligen lurad.
Nu kan inte låta bli att se på alla thai tjejer som skenheliga gold diggers.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in