2013-02-27, 11:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ray 1
Har haft ett excelark några år och insett att 200 tusen har försvunnit men skönt har det varit
Ray

Fan Ray... du borde få en medalj av thaisalongernas riksförbund!
Citera
2013-02-27, 15:43
Medlem
Tackar !!!!!!!!!!!
Citera
2013-02-28, 07:30
Medlem
Fidelio69s avatar
Citat:
Har haft ett excelark några år och insett att 200 tusen har försvunnit men skönt har det varit
Ray
Excelark! Briljant! Snyggt jobbat, borde också tänkt på det. Då hade man haft lite koll på salongerna och massöserna, och kostnaden (fast då kanske man fått ångest )
Citera
2013-02-28, 08:27
Medlem
RuneRusks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fidelio69
Excelark! Briljant! Snyggt jobbat, borde också tänkt på det. Då hade man haft lite koll på salongerna och massöserna, och kostnaden (fast då kanske man fått ångest )

Menar du att du INTE har ett excelark?

Det är klart att man har det, med möjlighet att sortera efter det man har lust med
Citera
2013-02-28, 11:40
Medlem
Fettsugnings avatar
Excelark? Jävla proffstorskar alltså
Citera
2013-02-28, 13:15
Medlem
Har ni namnhistorik med i arken då?

Inte varit ute på länge men det är stor omsättning på salonger ser jag, flera jag har koll på som bytt namn, stängt eller annat krångel.
Citera
2013-02-28, 18:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av peter-parker
Har ni namnhistorik med i arken då?

Inte varit ute på länge men det är stor omsättning på salonger ser jag, flera jag har koll på som bytt namn, stängt eller annat krångel.
Självklart har med allt där ,vad jag fick och vilken tjej och priset
Citera
2013-02-28, 18:33
Medlem
Fidelio69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RuneRusk
Menar du att du INTE har ett excelark?

Det är klart att man har det, med möjlighet att sortera efter det man har lust med
Hehe, det började som en liten bonus men om jag visste att jag skulle få mersmak så borde jag ju organiserat det hela lite mer... just nu har jag varvat ner lite, träffat en tjej och ska se hur det blir. Går det åt skogen så är man väl kvickt tillbaka i träsket och då blir det dokumentation i excel haha
Citat:
Självklart har med allt där ,vad jag fick och vilken tjej och priset
Briljant, som sagt! Hatten av, den där filen är guld värd. Hoppas du har backup i händelse av hårddiskkrasch.
Citera
2013-02-28, 20:20
Medlem
helt ny på området och vill gärna testa. stockholm som är akutellt. var ska jag får att bli nöjd på alla sätt?
Citera
2013-02-28, 22:14
Medlem
RuneRusks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fidelio69
Hehe, det började som en liten bonus men om jag visste att jag skulle få mersmak så borde jag ju organiserat det hela lite mer... just nu har jag varvat ner lite, träffat en tjej och ska se hur det blir. Går det åt skogen så är man väl kvickt tillbaka i träsket och då blir det dokumentation i excel haha

Briljant, som sagt! Hatten av, den där filen är guld värd. Hoppas du har backup i händelse av hårddiskkrasch.

Du borde ha fattat att snacket om gula febern inte var hämtat från djungeln

Efter ett tag är det lätt att blanda ihop begreppen så därav nyttan med dokumentation. Tjejerna byter salonger och många nya anländer, andra åker hem, så de uppgifterna är färskvara.

Lycka till även om jag gissar att vi "ses" igen på salongerna
Citera
2013-02-28, 23:47
Medlem
IaveAfstrCARthenUs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RuneRusk
Du borde ha fattat att snacket om gula febern inte var hämtat från djungeln

Efter ett tag är det lätt att blanda ihop begreppen så därav nyttan med dokumentation. Tjejerna byter salonger och många nya anländer, andra åker hem, så de uppgifterna är färskvara.

Lycka till även om jag gissar att vi "ses" igen på salongerna

Fidelio69 skrev ju inte att det var en Thai-tjej han träffat.

Men snart får vi säkert ett förtydligande i den frågan!?

För egen del så ligger massagen sedan ganska länge på is. Faktiskt långt innan jag träffade min nya underbara flickvän. (Av europeiskt ursprung)

Good luck out there in the jungle guys!!!
Citera
2013-03-01, 09:19
Medlem
RuneRusks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IaveAfstrCARthenU
Fidelio69 skrev ju inte att det var en Thai-tjej han träffat.

Men snart får vi säkert ett förtydligande i den frågan!?

För egen del så ligger massagen sedan ganska länge på is. Faktiskt långt innan jag träffade min nya underbara flickvän. (Av europeiskt ursprung)

Good luck out there in the jungle guys!!!

Jag menade bara att det är lätt att fastna i träsket som han skrev, inte att han träffat en thaitjej.

Och jag tror chansen är stor att han förr eller senare trillar dit igen. Inte otänkbart att du också får ett återfall
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in