2011-09-28, 21:34
Medlem
meramans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nitro99
vart är säkert då?

Säkra kort är ställen där jag redan fått mer än massage och som dom känner igen mig på. Då vet jag att jag kommer få mer igen. Men då missar man lite av spänningen. Dock är de flesta ställen jag känner till fullt av medelålders alldagliga damer och jag hoppas hitta lite mer söta och inte riktigt lika gamla
Citera
2011-10-01, 20:46
Medlem
Promenerade förbi SawatDeeKaa på Kungsholmen igår kväll strax innan stängningstid. Tittade in genom fönstret, dom två tjejerna i lokalen såg riktigt fina ut. Någon som har några erfarenheter därifrån?
Citera
2011-10-01, 21:24
Medlem
Såg på TMG att dom tog 250 kr alla dagar 09-12 så det är väl bara att testa, billigare massage blir det knappast.

Citat:
Ursprungligen postat av misterBombastic
Promenerade förbi SawatDeeKaa på Kungsholmen igår kväll strax innan stängningstid. Tittade in genom fönstret, dom två tjejerna i lokalen såg riktigt fina ut. Någon som har några erfarenheter därifrån?
Citera
2011-10-02, 15:22
Medlem
Får ni också en känsla av att tjejerna pratar om er när ni ligger där och de pratar med varandra genom båsväggarna och skrattar?
Citera
2011-10-02, 17:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mackan09
Får ni också en känsla av att tjejerna pratar om er när ni ligger där och de pratar med varandra genom båsväggarna och skrattar?

Ja absolut. Det skulle vara mycket värt att kunna språket ibland.
Citera
2011-10-02, 21:44
Medlem
meramans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mackan09

självklart är det oss dom pratar om. hur vi ser ut, om vi verkar ha gott om pengar, stor kuk, mm mm mm
Citera
2011-10-03, 17:24
Medlem
Var på ett ställe i norrort idag. Snygg välbehållen tjej, sa att hon var 37 år. Hon hade så risig engelska att vi knappt förstod varandra alls.

Tyvärr bara ett draperi för dörröppningen, och halvvägs in i massagen kom det in en ny kund och satte sig i väntrummer precis utanför vårt bås. Hon erbjöd HE ändå, via det internationella tecknet. Men jag hade svårt att koppla av med gubben utanför bara ett par meter från mig, så jag tackade nej.

Någon som kan tipsa på bra ställen med ordentliga dörrar? Och gärna lite mer belysning, det var så mörkt här att jag just så pass såg henne?
Citera
2011-10-03, 17:50
Medlem
BlueStars avatar
OT raderat. Diskussioner om språkkurser i thailändska hör inte hemma i den här tråden.

/Mod
Citera
2011-10-03, 17:54
Medlem
meramans avatar
Stockholm är väll utan tveckan den stad som har flest thaimassageställen i landet, men hur är det sedan? Göteborg har ju en del men inte lika mycket som Stockholm. Sedan malmö (jag gissar bara)? Hur är det med städer runt 100.000 invånare eller däromkring? Någon som har en uppfattning om vad som är ett "vanligt förekommande antal" i de städerna?

Anledningen till att jag undrar är för att städer med väldigt få massageställen knappast är värt att besökas om man är ute efter "bonus" va? Däremot kan man ju besöka dem för massagens skull.
Citera
2011-10-04, 15:22
Medlem
xstatics avatar
Det var länge sedan jag var på vanlig massage. Snuskigt länge sedan!
Funderar på att ta och ändra på detta beteende, känner gott och väl kotorna sakta kryper ihop till varandra.

Så vart finns stället i Stockholm där thaimassagen är bäst? Orkar inte snappa igenom hundratals sidor för att finna det som i nutid är bäst.
Citera
2011-10-04, 20:14
Medlem
andibullas avatar
Vilket ställe i västerås rekomenderas?
Citera
2011-10-04, 21:10
Medlem
berra77s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zacii
Sen gifter ni er och sen är det över.

Vid förra veckans återbesök blev det punkt 5 i min tidigare lista + en väldans lång och bra eftermassage med massor av snack. Så mycket prat har det inte varit tidigare.
Dock är inte Zaciis förslag på fortsättning tänkbara för egen del.

Vad massösen tänker om fortsättningen är en helt annan sak.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in