2019-04-29, 16:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thaiman
De tror inte jag heller, dom är för dumma för att förstå att det finns en vardag i morgon också.
De som är här här på tremånaders visa förstår jag, men de som rotat sig här? Dessa behöver råd och rön från erfarna.

Lyckades efter mycket möda och stort besvär förklara delar av detta till en thaibekant. Visade mycket pedagogiskt och handgripligt hur hon kunde föra över pengar till Avanza Zero från lönekontot.
Jättebra tyckte hon, för hon ville verkligen ha pengar att leva av när hon blev äldre.
Frågade ett par gånger hur det gick med överföringarna. Det gick väldigt bra. Det var ju enklare att säga så än att medge att hon inte riktigt fattade vad som egentligen hänt med pengarna eller hur hon skulle upprepa manövern.
Visade igen. Förde över en mindre summa och visade steg för steg. Visade kontot vi redan startat på Avanza och hur stor avkastningen var.
Hon tyckte att det var jättebra.
I efterhand förstod jag att hon gick till en annan man för att han skulle visa henne hur man tar ut pengar från Avanza.
Citera
2019-04-29, 19:27
Medlem
Ja
ju mer sedlar i handen desto rikare o högre status i deras värld
Citera
2019-05-06, 19:22
Medlem
Eftersom jag har haft en tillfällig (visade det sig) relation så har det inte blivit några salongsbesök på ett tag. Men efter ha läst några av dom senaste recensionerna så är det dags!
När man varit med ett tag så vill man ju alltid gå lite längre än den småtrista utlösningen med en medelålders thaimadam.
Någon här som har varit med om något extra på sista tiden i stockholmsområdet? Tiopoängare? Ladyboy? Riktigt bra tantra/lingham? Dubbelmassage? Eller något annat positivt avvikande?
Citera
2019-05-08, 00:01
Medlem
Inspektorens avatar
Upplever ni att utgångsläget blir olika beroende på om man beställer 30 min eller 1 timma massage? Har inte den erfarenheten riktigt ännu.
Citera
2019-05-08, 14:03
Medlem
Fidelio69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inspektoren
Upplever ni att utgångsläget blir olika beroende på om man beställer 30 min eller 1 timma massage? Har inte den erfarenheten riktigt ännu.
Är du med en tjej som vill sälja extra är skillnaden att frågan kommer snabbare.
Citera
2019-05-08, 19:07
Medlem
Citat:

Jobbiga är ju när man behöver längre tid på sig. Speciellt om det är en tjej som börjar jiddra om tiden. Eller ännu värre sneglar på den obligatoriska IKEA-klockan. Väntar bara att någon ska sätta på larmet på luren och kliva av när det piper
Citera
2019-05-09, 10:48
Medlem
Citat:

Jag tycker det överlag känns stressat. Om man tar avrunkning funkar det väl. Men de gånger jag har tagit FS på en 30 minuters massage har jag bara tyckt att det var hetsigt och känts som man kastat laxen i sjön.
Citera
2019-05-09, 11:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ChoreaSanktiViti
Jag tycker det överlag känns stressat. Om man tar avrunkning funkar det väl. Men de gånger jag har tagit FS på en 30 minuters massage har jag bara tyckt att det var hetsigt och känts som man kastat laxen i sjön.

Beställ en timme så är det problemet borta. Skillnaden i pris är inte större än det kan vara värt att betala för en timme.
Frågan brukar komma efter vändning, med andra ord efter drygt halva tiden. Skillnad på en halvtimme och en kvart!
Citera
2019-05-09, 18:53
Medlem
BlueStars avatar
Ett inlägg med en fråga om en viss utpekad salonger erbjuder sexuella tjänster har raderats med stöd av regel 0.09, då ingen salong öppet skulle medge att det säljs sexuella tjänster där.

Synpunkter på detta tas via PM, inte i tråden.

/Mod
Citera
2019-05-10, 01:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av clevernickname
Beställ en timme så är det problemet borta. Skillnaden i pris är inte större än det kan vara värt att betala för en timme.
Frågan brukar komma efter vändning, med andra ord efter drygt halva tiden. Skillnad på en halvtimme och en kvart!

Frågan kommer vanligtvis tidigare med en halvtimme. Det är underförstått på ett annat sätt att det är tjänsten man är ute efter inte massage. Om det är en ny salong och bruden vill scanna så att du inte är snut etc. kan hon vänta längre med frågan. Är det en brud som brukar dra av en kille på tio minuter eller mindre kan hon anpassa sig efter det. Ju senare hon frågar desto mindre tid behöver hon runka gubbkuk eller knulla innan hon pekar på klockan.
Man har inte alltid en timme till förfogande.
Citera
2019-05-10, 17:12
Medlem
Finns det fortfarande chans till extra tjänster i Uppsala efter att guldkornet har stängts? Någon som vet?
Citera
2019-05-11, 03:32
Medlem
någon som lyckats få till en trekant? hur gjorde ni? hade dom sex med varandra?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in