2013-03-04, 22:03
Medlem
RuneRusks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av memountaintwig
Håller med dig!
Jag gjorde misstaget att bli ihop med en "vanlig" massös men blev verkligen lurad.
Nu kan inte låta bli att se på alla thai tjejer som skenheliga gold diggers.

På vilket sätt blev du lurad?
Senast redigerad av RuneRusk 2013-03-04 kl. 22:05.
Citera
2013-03-04, 22:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zvrigt
Är nyinflyttad till sumpan och visst jag kunde ha skummat igenom tråden först det har du rätt i, men du behöver inte vara otrevlig för det...

Vill du ha massage bör du undvika thaimassageställena. Enligt obekräftade uppgifter koncentrerar massöserna sig mer på att råka pilla dig på det allra heligaste än på att verkligen massera dig. Svarar det på din fråga? Gå inte dit om du har ont i ryggen. Då kan det bli rullstol ut därifrån.
Citera
2013-03-05, 09:45
Medlem
RuneRusks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 19pints
Vill du ha massage bör du undvika thaimassageställena. Enligt obekräftade uppgifter koncentrerar massöserna sig mer på att råka pilla dig på det allra heligaste än på att verkligen massera dig. Svarar det på din fråga? Gå inte dit om du har ont i ryggen. Då kan det bli rullstol ut därifrån.

Det var ett riktigt okunnigt inlägg!

Givetvis finns det variationer på kvaliteten på massage och det finns ställen som påminner mer om bordeller än massagesalong, men extratjänster är just extra. Det primära är massagen. Vill man öka chansen för en bra massage kan man med fördel kolla in recensioner på thaimassageguiden.
Citera
2013-03-05, 12:32
Medlem
Codens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zvrigt
Är nyinflyttad till sumpan och visst jag kunde ha skummat igenom tråden först det har du rätt i, men du behöver inte vara otrevlig för det...

Sorry hade grav koffeinabstinens var inte meningen att vara tyken.

Bor du i sumpan så kan du i princip få kuken runkad av olika Thaitjejer på olika salonger ett par gånger om dagen samtliga dagar i veckan utan att gå till samma salong två ggr.

Happy hunting
Citera
2013-03-06, 15:54
Medlem
I morgon torsdag för mig jobbet till Sthlm igen. Funderar på om jag skall göra ett på besök på något för mig nytt ställe i centrum. Problemet är att det finns så många att välja på. Det jag vill ha är ett ställe med snygga tjejer/damer, separata rum med låsbar dörr, bra massage och bra "efterrättsmeny". Dusch är också bra om det finns.
Citera
2013-03-09, 06:44
Medlem
BlueStars avatar
Rubriken justerad för att tydliggöra att fokuset här ska ligga på thaimassage med sexuella extratjänster i Sverige, inte utländska motsvarigheter. De senare ska tas i separata trådar.

Frågor på detta tas via PM, inte i tråden.

/Mod
Citera
2013-03-12, 18:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RuneRusk
På vilket sätt blev du lurad?

För att göra en lång historia kort så utnyttjade hon mig för att förlänga sitt uppehållstillstånd när den svenska killen som hade tagit henne hit gjorde slut med henne. Sen behövde hon pengar för att starta eget ( klassisk thaimassage och försäljning av hudprodukter) och för att betala kursavgiften när hon började läsa svenska. Jag ställde upp på allt i tro om att vi var ihop och att hon bara knullade med mig men tjejen hade visst några lättlurade killar till som hon var "trogen" mot. En kille friade t.o.m. till henne fick jag höra.
Därför har jag svårt att tro att det finns ärliga thaitjejer i vårt land. Tjejen jag pratar om var riktigt snygg, välvårdad, pratade utmärkt engelska och verkade inte alls "horig" (inte som majoriteten av thaimassöser enligt min uppfattning).
Går ni till Café Opera så kanske ni möter henne!
Citera
2013-03-12, 22:32
Medlem
Dr_Dollars avatar
Finns det någon som har nånting att säga om Umeå...finns det ens thaimassage här??
Citera
2013-03-12, 22:58
Medlem
RuneRusks avatar
Citat:
För att göra en lång historia kort så utnyttjade hon mig för att förlänga sitt uppehållstillstånd när den svenska killen som hade tagit henne hit gjorde slut med henne. Sen behövde hon pengar för att starta eget ( klassisk thaimassage och försäljning av hudprodukter) och för att betala kursavgiften när hon började läsa svenska. Jag ställde upp på allt i tro om att vi var ihop och att hon bara knullade med mig men tjejen hade visst några lättlurade killar till som hon var "trogen" mot. En kille friade t.o.m. till henne fick jag höra.
Därför har jag svårt att tro att det finns ärliga thaitjejer i vårt land. Tjejen jag pratar om var riktigt snygg, välvårdad, pratade utmärkt engelska och verkade inte alls "horig" (inte som majoriteten av thaimassöser enligt min uppfattning).

Aj då, riktigt tråkigt!
Förstår att det blir svårt att lita på en thaitjej igen.

Jag har ingen erfarenhet själv, men känner en och annan som blivit ihop med thaitjejer och har inte hört att nån blivit blåst. En bekant träffade en i Thailand och hon ville förstås gifta sig med villkoret att han hjälpte familjen med runt en halv miljon kr. Det fick honom att hoppa av. Så kul var det inte.
Citera
2013-03-13, 10:49
Medlem
Citat:

Du är knappast ensam om din upplevelse. En annan gick på bönerna om lån till första hyran på en lägenhet hon skulle hyra - för att ses där själva, alltså som att vara ihop....
Sen kom fråga om lån till möbler.... till en ny mobil.... till att starta en ny verksamhet...
Blev av med 15.000 men fick boom-boom "gratis"
Mötte henne helt plötsligt igen på ny salong, men där fick hon inte stanna efter att en annan blåst snubbe hade kommit in och fört ett jävla liv om sina 30.000...
Har nu lämnat hela den här GF-skiten - inte värt det på något sätt
Citera
2013-03-13, 12:00
Medlem
thaimans avatar
Det gäller att vara på sin vakt.
Dom är luriga och tror att fittan kan användas i alla lägen-
Särskillt siktar dom in sig på äldre gentlemän som aldrig skulle komma i närheten av en ung brud annars.
Har vid flera tillfällen råkat ut för "bondfångerimetoden" men har haft rätt känsla i ryggmärgen och backat.
Citera
2013-03-13, 14:23
Medlem
meramans avatar
Citat:

Kursavgift för att läsa svenska? Det är gratis att läsa SFI = svenska för invandrare. Snacka om att lura dig
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in