Citat:
Ursprungligen postat av memountaintwig
För att göra en lång historia kort så utnyttjade hon mig för att förlänga sitt uppehållstillstånd när den svenska killen som hade tagit henne hit gjorde slut med henne. Sen behövde hon pengar för att starta eget ( klassisk thaimassage och försäljning av hudprodukter) och för att betala kursavgiften när hon började läsa svenska. Jag ställde upp på allt i tro om att vi var ihop och att hon bara knullade med mig men tjejen hade visst några lättlurade killar till som hon var "trogen" mot. En kille friade t.o.m. till henne fick jag höra.
Därför har jag svårt att tro att det finns ärliga thaitjejer i vårt land. Tjejen jag pratar om var riktigt snygg, välvårdad, pratade utmärkt engelska och verkade inte alls "horig" (inte som majoriteten av thaimassöser enligt min uppfattning).
Går ni till Café Opera så kanske ni möter henne!

Du är knappast ensam om din upplevelse. En annan gick på bönerna om lån till första hyran på en lägenhet hon skulle hyra - för att ses där själva, alltså som att vara ihop....
Sen kom fråga om lån till möbler.... till en ny mobil.... till att starta en ny verksamhet...
Blev av med 15.000

men fick boom-boom "gratis"
Mötte henne helt plötsligt igen på ny salong, men där fick hon inte stanna efter att en annan blåst snubbe hade kommit in och fört ett jävla liv om sina 30.000...
Har nu lämnat hela den här GF-skiten - inte värt det på något sätt