2012-06-29, 19:27
Medlem
Hej

Sugen på en skön massage.. Någon som testat salongerna i Växjö?

H/M
Citera
2012-06-29, 22:07
Medlem
Hej där, är det någon här som varit på Relax-Dion i gbg, kan det liknas thaimassage?
Citera
2012-06-30, 14:06
Medlem
Delta78s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bulten-i-Bo
Jag besöker tre salonger frekvent. Gemensamt för dem är mycket bra massage, samt att massöserna anser att hela kroppen ska behandlas, utan undantag. De anser även att all massage ingår i timtaxan, även om man kan tjata till sig att lämna en slant extra i dricks.

Dessa damer har jag tragglat mig igenom drygt 60 salonger för att hitta, med allt vad det innebär av kass massage och andra upplevelser. Jag kommer inte att dela med mig till vem som helst, de har kunder så det räcker.

Jag måste instämma i att det tar en stund. Nu har inte jag behövt traggla mig igenom 60 salonger. Utan fann min favoritsalong rätt snabbt, men tror det berodde mer på turen. Har samma tjej varje gång, och hon fnittrar och är lika glad varje gång. Och när jag går frågar hon alltid om vi ska sätta upp en ny tid
Citera
2012-06-30, 14:13
Medlem
Delta78s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VodkaWithWeed
hur gamla är tjejerna ?
vill helst slippa 27 +

Bara för din egen skull, de yngre tjejerna är ofta rätt kassa på massage. Riktig bra massage är när du skriker ut över hela stället, pga av dom bänder och knådar med din rygg. Då får du en bra massage. Det är inte många under 27 år som lyckas med det. Eller ja, de kanske lyckas få dig skrika pga att dom gör fel
Citera
2012-07-01, 22:21
Medlem
Delta78s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av robban146
När man väl hittat ett ställe med en tillmötesgående kvinna samt bra pris och varit där några gånger så uppstår tyvärr situationen när hon förväntar sig ett förhållande......!
Känns lite taskigt att försöka få dom att förstå att man faktiskt betalar xtra för sexet och inte alls vill ha fru och alla tidigare barn hemma i Thailand......
Skit

Hehe....det där får du gärna utveckla lite
Citera
2012-07-02, 17:15
Medlem
http://www.gp.se/nyheter/sverige/1.992977--bordellverksamhet-pa-svenska-thaimassagesalonger
Citera
2012-07-02, 17:32
Medlem
De flesta är i tråden, som jag uppfattat det män, hur funkar "extra" för tjejorna? erbjuds det ens? aldrig hört talas om det.
Citera
2012-07-02, 18:15
Medlem
Fidelio69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jonhh
http://www.gp.se/nyheter/sverige/1.992977--bordellverksamhet-pa-svenska-thaimassagesalonger
Man kanske ska klämma in ett besök i kväll innan salongerna får ögonen på sig och kanske drar ner på de lyckliga sluten...
Citera
2012-07-02, 18:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jonhh

Sommartorka. Vad har rubriken med texten att göra?
Citera
2012-07-02, 19:10
Medlem
thunders62s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mackan09
Sommartorka. Vad har rubriken med texten att göra?
Yupp nyhetstorka. Det har inte bedrivits någon "nationell granskning" av thaimassagesalonger. Det man gjort är, som vi skrivit om i tråden kring Kalla Faktas program, kollat kassaregister och kontanthandel. Då blir det en del thaimassagesalonger som man kontrollerar. Att det tidigare slarvats mycket med kassaregister och redovisning och att vissa kör alldeles för öppet med extratjänster har vi ju berättat om och diskuterat tidigare.

Det är alltid bra med en rensning i "träsket" då och då. Har hittills bara blivit bättre varje gång
Senast redigerad av thunders62 2012-07-02 kl. 19:22.
Citera
2012-07-02, 20:00
Medlem
IaveAfstrCARthenUs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Delta78
Hehe....det där får du gärna utveckla lite

Det är ju precis det robban INTE önskar att göra!
Citera
2012-07-03, 14:39
Medlem
HerrLustgass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VodkaWithWeed
hur gamla är tjejerna ?
vill helst slippa 27 +

Ja de flesta är ju äldre än så. Skulle också vilja hitta ställen med lite unga tjejer!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in