2020-05-10, 09:49
Medlem
Ni som klagar att oljan luktar och sitter kvar i huden! Ta en Thaimassage nästa gång! Där används ingen olja.
Citera
2020-05-11, 01:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av swip
De låser ytterdörren också för att det har kommit in skumma typer som rånar. De vill ha koll på vilka de släpper in. Det har varit några rån hos salongerna här i Gbg.

Inte förvånande, en massagesalong jag åkte förbi i GBG hade en skylt om videoövervakning. Det var något som jag reflekterade över och misstänkte att det handlade om rån begångna av våra ociviliserade ”nysvenskar”.
Citera
2020-05-11, 07:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LavezziLrey
Inte förvånande, en massagesalong jag åkte förbi i GBG hade en skylt om videoövervakning. Det var något som jag reflekterade över och misstänkte att det handlade om rån begångna av våra ociviliserade ”nysvenskar”.

Tänk att du kan få så mycket från en lite skylt... Det finns andra trådar att diskutera främlingsfientlig i, låt oss hålla denna till thaimassage.
Citera
2020-05-11, 08:06
Medlem
thaimans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nickname99
Tänk att du kan få så mycket från en lite skylt... Det finns andra trådar att diskutera främlingsfientlig i, låt oss hålla denna till thaimassage.

Men han har 100 procent rätt
Skumma typer går in, snor telefoner och försöker lura bort tjejerna från kassan så de även kan ta deras pengar.
Jag har flera bevis på detta.
Citera
2020-05-11, 09:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thaiman
Skumma typer går in, snor telefoner och försöker lura bort tjejerna från kassan så de även kan ta deras pengar.

Det finns facebook-grupper där dom lägger ut bilder för att varna varandra om detta.
Citera
2020-05-11, 12:35
Medlem
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av hpen
Det finns facebook-grupper där dom lägger ut bilder för att varna varandra om detta.

For att förtydliga. Jag ifrågasätter inte att skylten är där pga av rån. Bara uttalandet att skylten var speciellt riktad mot ociviliserade nysvenskar till skillnad från exempelvis skumma och ociviliserade rånbenägna gammelsvenskar.

Men igen - det finns trådar om både rån och integration, låt oss prata thaimassage här.

Och on topic: Hur ofta råkar ni ut för extra med andra besökare i lokalen samtidigt? Själv känns det lite olustigt att veta vad som händer i rummet bredvid från ljuden.
Citera
2020-05-11, 12:58
Medlem
Topplocks avatar
Någon som har tips på bra thaimassage i skåne ?
Citera
2020-05-11, 13:32
Medlem
Citat:

Varför börjar du då att babbla om ”främlingsfientlighet”? Till skillnad från dig så höll jag mig till ämnet. Du kan gå och gråta ut hos din mamma.
Citera
2020-05-11, 14:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Topplock
Någon som har tips på bra thaimassage i skåne ?

Ja, kolla på TMG.
Citera
2020-05-11, 18:07
Medlem
thaimans avatar
Citat:
For att förtydliga. Jag ifrågasätter inte att skylten är där pga av rån. Bara uttalandet att skylten var speciellt riktad mot ociviliserade nysvenskar till skillnad från exempelvis skumma och ociviliserade rånbenägna gammelsvenskar.

Men igen - det finns trådar om både rån och integration, låt oss prata thaimassage här.

Och on topic: Hur ofta råkar ni ut för extra med andra besökare i lokalen samtidigt? Själv känns det lite olustigt att veta vad som händer i rummet bredvid från ljuden.
JOO, de ÄR riktade till i synnerhet araber, de tar deras telefoner pengar och vad de kommer åt. Så det stämmer 100 procent. Och att det togs upp just gällande thaisalonger är verkligen ON T
Och vad du menar med ociviliserade rånbenägna gammelsvenskar stämmer inte. Fråga varenda thaidam vad de tycker om tex IRAN IRAK, så får du detta svaret.
Citera
2020-05-11, 21:00
Medlem
Citat:
JOO, de ÄR riktade till i synnerhet araber, de tar deras telefoner pengar och vad de kommer åt. Så det stämmer 100 procent. Och att det togs upp just gällande thaisalonger är verkligen ON T
Och vad du menar med ociviliserade rånbenägna gammelsvenskar stämmer inte. Fråga varenda thaidam vad de tycker om tex IRAN IRAK, så får du detta svaret.

På spiken rätt. Har själv bilder på ny svenskar som betalar med falska sedlar och även tar pengar...
Citera
2020-05-11, 21:53
Medlem
Sebulba66s avatar
Citat:
Håller med helt och hållet.
Har själv varit på salong när det kommit in två arabiska män och de blev nekade och utslängda av thaidamerna med orden "no muslim men in the salon", inga roliga ord kom från de gossarna kan jag lova när de gick därifrån.
Tror att damernas agg till arabiska män beror delvis på att de stjäl men även att de behandlar damerna som skit, de har en väldigt dålig kvinnosyn.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in