2009-02-14, 15:50
Medlem
Ursprungligen postat av Välvillig:
Massage med kalsingar på är dåligt, oavsett om det bjuds något extra eller inte. Sätesmusklerna är stora och behöver knådas, utan att några kalsonger är i vägen. Får man fråga vilka fyra ställen du har varit på?

Ursprungligen postat av n-Bengtsson:
Nostress på Kungsbroplan, Ett ställe på Blekingegatan (där det t.o.m. var små barn närvarande, mycket familjärt. Och seriöst), Sirion på Vidargatan & ett ställe på Hornsbruksgatan. Alla i Sthlm.

Bra massage fick jag på alla ställena i vilket fall.
--------------------------------------------------------------------------
När jag ursprungligen ställe frågan i denna tråd om det gavs happy ending, fick jag svaret:
på ca 80% av ställena.
Har nu även besökt Jindawan på Barnängsgatan, Jasmina på Eric Dahlbergsgatan och ett ställe i Örby, Gamla Huddingevägen tror jag att det var. Alla avböjer alla ev. sexuella tjänster.

Om nu 7 ställen av 7 är seriösa, dvs inte erbjuder happy e, betyder det ju att nästa 28 ställen jag går på måste alla erbjuda detta! Annars blir det inga 80%!
(28/35 = 0.8)

Eller är det kanske så att du överdrev, för att kittla fantasin lite?

Måste i vilket fall säga att både Jasminas och Jindawan gav mycket bra massage i vilket fall!
Citera
2009-02-14, 17:15
Medlem
Finns det ställe i Malmö trakten?
Citera
2009-02-14, 18:31
Bannlyst
Om man betalar en femhundring till massösen för en "Happy Ending" får hon då behålla pengarna eller kommer hallicken som äger massagesalongen ta en andel av dessa pengar.
Såsom jag uppfattar det är det tjejer som är här på turistvisum med dålig anknytning till Sverige och därmed väldigt utsatta för godtycke från en hallick=mamasan.
Citera
2009-02-14, 18:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OskarNeger
Om man betalar en femhundring till massösen för en "Happy Ending" får hon då behålla pengarna eller kommer hallicken som äger massagesalongen ta en andel av dessa pengar.
Såsom jag uppfattar det är det tjejer som är här på turistvisum med dålig anknytning till Sverige och därmed väldigt utsatta för godtycke från en hallick=mamasan.

Jag tror du har missuppfattat en sak. Dom här flickorna syslar med massage, ingen prositution
Citera
2009-02-14, 19:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av mysen
Jag tror du har missuppfattat en sak. Dom här flickorna syslar med massage, ingen prositution

Säga att du skojar!
En prostituerad är en person som mot betalning utför sexuella tjänster, härvid inkluderaras naturligtvis även avrunkningar. Med tanke på trådens placering tar jag för givet att vi just diskuterar massörer som även "ger lite extra" dvs olaglig handpåläggning.
Citera
2009-02-14, 21:21
Medlem
Messerschmitts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av n-Bengtsson
Ursprungligen postat av Välvillig:
Massage med kalsingar på är dåligt, oavsett om det bjuds något extra eller inte. Sätesmusklerna är stora och behöver knådas, utan att några kalsonger är i vägen. Får man fråga vilka fyra ställen du har varit på?

Ursprungligen postat av n-Bengtsson:
Nostress på Kungsbroplan, Ett ställe på Blekingegatan (där det t.o.m. var små barn närvarande, mycket familjärt. Och seriöst), Sirion på Vidargatan & ett ställe på Hornsbruksgatan. Alla i Sthlm.

Bra massage fick jag på alla ställena i vilket fall.
--------------------------------------------------------------------------
När jag ursprungligen ställe frågan i denna tråd om det gavs happy ending, fick jag svaret:
på ca 80% av ställena.
Har nu även besökt Jindawan på Barnängsgatan, Jasmina på Eric Dahlbergsgatan och ett ställe i Örby, Gamla Huddingevägen tror jag att det var. Alla avböjer alla ev. sexuella tjänster.

Om nu 7 ställen av 7 är seriösa, dvs inte erbjuder happy e, betyder det ju att nästa 28 ställen jag går på måste alla erbjuda detta! Annars blir det inga 80%!
(28/35 = 0.8)

Eller är det kanske så att du överdrev, för att kittla fantasin lite?

Måste i vilket fall säga att både Jasminas och Jindawan gav mycket bra massage i vilket fall!

Men hur i h-e lyckas du pricka in de ställena på din jakt efter ett lyckligt slut?? Du har verkligen inte oddsen på din sida! 80% av ställena tror jag är en smärre överdrift, det är nog inte mer än 75%..
Citera
2009-02-14, 21:25
Medlem
Messerschmitts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OskarNeger

Vad jag vet så får massösen vanligtvis en hundring av de 300-400 kr som den ordinarie massagen kostar. Eventuella övriga tjänster är helt och hållet mellan massösen och kunden och hon får alltså behålla hela arvodet.
Citera
2009-02-15, 17:40
Medlem
Antexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Messerschmitt
Men hur i h-e lyckas du pricka in de ställena på din jakt efter ett lyckligt slut?? Du har verkligen inte oddsen på din sida! 80% av ställena tror jag är en smärre överdrift, det är nog inte mer än 75%..

Han kanske är aktieanalytiker.. ha ha kom att tänka på den där gamla historien där man lät en apa kasta pil för att bestämma aktieplaceringarna.

Det visade sig att apan lyckades bättre än proffsen

Hade han provat "pilkastningsmetoden" på t ex Kungsholmen och söder så håller jag med dig att utdelningen borde blivit bättre
Citera
2009-02-15, 19:02
Medlem
Messerschmitts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Antex
Hade han provat "pilkastningsmetoden" på t ex Kungsholmen och söder så håller jag med dig att utdelningen borde blivit bättre

För att inte tala om Söder- och Västerort..
Citera
2009-02-16, 20:14
Medlem
neogeos avatar
var på ett ställe för nån dag sen, mycket skönt kan jag säga
Citera
2009-02-19, 06:22
Medlem
Wow! Det här lät intressant

Men nu frågar jag er som har fått till det, först pröjsar min massagen (300 - 400), ligger där i... 1 timme eller? Iaf, efter att hon smetat runt och mjukat till det så blir hon intim och räcker upp fingrarna yada yada, är inte 500 ganska mkt för en runk? Vad har ni som kört betalat? Någon som nosat på 100 - 200? Någon som fått ett BJ och isånt fall för vad? Dom runkar väl alltid tills man kommer? (FÖRDRÖJNINGS SPRAYEN FRÅN HELVETET, HERE I "CUM")

Nu låter jag väl som Krösus men vissa har det ju lite sämre ställt
Citera
2009-02-19, 18:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dreamwing
Någon som har testat thaimassagen i Örebro? Skicka ett pm! Bättre spenderade "friskvårdspengar" från jobbet kan jag inte tänka mig.
Jag har gått på thaimassagen på Storgatan flera gånger och en gång har jag besökt PC massage nära Frälsis (oljemassage varje gång). Ingen av gångerna har jag blivit erbjuden happy ending. Thaimassagen på Storgatan var underbar. Den första gången så spelade man lugn musik, hade rökelse och medan jag blev masserad så sjöng massörskan lite tyst. Jag visste inte om det gick för sig att ta av mig helt naken så jag lämnade underkläderna på och när hon var klar med ryggen så drog hon ner underkläderna helt. När hon senare bad mig att vända på mig och började massera innanför låren så var det omöjligt att inte få stånd och flera gånger nuddade hon ollonet vilket kändes skönt, men någon happy ending blev det inte.

Kvinnan var ca 45 och det kanske ni tycker är lite för gammalt, men jag föredrar hellre än äldre och mer erfaren person än en 18 åring (som på PC-massage) som saknar erfarenhet (det gjorde ont i fingrarna i nästan en vecka efter att jag hade varit där).

Jag skrev till Thaimassage på Storgatan och frågade hur det är med underkläder och de sa att det är upp till mig, men när jag besökte stället en andra gång så sa massörskan (inte samma person som första gången) "Bikini on". Jag frågade vad hon menade eftersom jag inte hade någon bikini på mig och ville att jag skulle behålla underkläderna på (hade faktiskt tänkt att ta av mig dem så jag hoppades att jag hade hört fel).
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in