Citat:
Ursprungligen postat av Dreamwing
Någon som har testat thaimassagen i Örebro? Skicka ett pm! Bättre spenderade "friskvårdspengar" från jobbet kan jag inte tänka mig.
Jag har gått på thaimassagen på Storgatan flera gånger och en gång har jag besökt PC massage nära Frälsis (oljemassage varje gång). Ingen av gångerna har jag blivit erbjuden happy ending. Thaimassagen på Storgatan var underbar. Den första gången så spelade man lugn musik, hade rökelse och medan jag blev masserad så sjöng massörskan lite tyst. Jag visste inte om det gick för sig att ta av mig helt naken så jag lämnade underkläderna på och när hon var klar med ryggen så drog hon ner underkläderna helt. När hon senare bad mig att vända på mig och började massera innanför låren så var det omöjligt att inte få stånd och flera gånger nuddade hon ollonet vilket kändes skönt, men någon happy ending blev det inte.
Kvinnan var ca 45 och det kanske ni tycker är lite för gammalt, men jag föredrar hellre än äldre och mer erfaren person än en 18 åring (som på PC-massage) som saknar erfarenhet (det gjorde ont i fingrarna i nästan en vecka efter att jag hade varit där).
Jag skrev till Thaimassage på Storgatan och frågade hur det är med underkläder och de sa att det är upp till mig, men när jag besökte stället en andra gång så sa massörskan (inte samma person som första gången) "Bikini on". Jag frågade vad hon menade eftersom jag inte hade någon bikini på mig och ville att jag skulle behålla underkläderna på (hade faktiskt tänkt att ta av mig dem så jag hoppades att jag hade hört fel).