2010-03-17, 13:23
Medlem
Och vad är HE?
Citera
2010-03-17, 13:32
Medlem
Sickboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av michaelandersso
Och vad är HE?

HE är trevligt men inte nödvändigt.

Bra skrivet av TS, har själv fått en massa förfrågningar men av nån anledning har jag inte tänkt på att skriva en tråd om det.
Bra intiativ och bra skrivet. Hoppas det besvarar fleras frågor.
Citera
2010-03-17, 13:41
Medlem
jacobzons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sickboy
HE är trevligt men inte nödvändigt.

Bra svar...
Vad är HE?
Citera
2010-03-17, 14:00
Medlem
Bästa tråden på länge inom detta område!!
Det där med HE är ju en sak som jag har förstått det bara existerar när tjejen känner att allt känns bra i kemin med kunden.
Iaf efter vad min favoritmassör säger...
Jag skulle aldrig komma på tanken att fråga efter HE utan det är helt upp till tjejen så jag ställer absolut upp på överenskommelsen.
Citera
2010-03-17, 14:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jacobzon
Bra svar...
Vad är HE?

Men herregud...!

HE = Happy Ending = massösen smeker dig till orgasm eller på ren bonnasvenska; hon runkar av dig.
Men riktig HE av en snygg thailändska, kan göras till absolut fulländning med varm olja, två händer som arbetar , en som smeker organet, den andra handen smeker pung, och området däromkring. Ömsom svagt, ömsom snabbt, mer olja, ett varmt leende, ett ståtligt organ i givakt, fjäderlätta thaifingrar och händer, svagt sken och orientalisk musik, doften från värmeljusen och så...
ett crescendo värdigt en mässa av Fauré. Då kan man snacka HE...
Citera
2010-03-17, 14:39
Medlem
jacobzons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gentleman007
Men herregud...!

HE = Happy Ending = massösen smeker dig till orgasm eller på ren bonnasvenska; hon runkar av dig.
Men riktig HE av en snygg thailändska, kan göras till absolut fulländning med varm olja, två händer som arbetar , en som smeker organet, den andra handen smeker pung, och området däromkring. Ömsom svagt, ömsom snabbt, mer olja, ett varmt leende, ett ståtligt organ i givakt, fjäderlätta thaifingrar och händer, svagt sken och orientalisk musik, doften från värmeljusen och så...
ett crescendo värdigt en mässa av Fauré. Då kan man snacka HE...

Tack så mycket.
Det borde jag ju ha listat ut själv, men hjärnan är inte med idag känns det som.

PS. Skön "vetenskaplig" beskrivning av själv akten där också. DS.
Citera
2010-03-17, 17:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gentleman007
Ärade bröder!
Just nu svämmas min PM-låda över av förfrågningar från bröder som vill ha tips på massageställen som ger HE. Jag försöker svara så gott jag kan, men kutym är att man också som frågeställare ska ha något att byta med och att man varit medlem en tid. Jag kan inte veta om någon av er egentligen är "fabror blå" som vill komma och förstöra en lite oskyldig företeelse som massage med HE.

Men – och det är kanske det viktigaste - alla bröder som får tips på ställen sköt detta diskret!
Ring inte till kliniken, eller maila och fråga i första frågan hur mycket HE kostar. HE existerar inte officiellt - någonstans!
Kom ihåg det! Tyvärr har jag fått erfara, senast igår, att ställen som jag rekommenderat via pm får direkta frågor om detta på tex telefon.

En gentleman kommer till Thaistället nyduschad och fräsch, är vänlig och artig. Har man beställt tid, beställer man oljemassage om de frågar på tlf.
På kliniken går man till anvisat rum och klär av sig, duschar ev om de har dessa faciliteter.
Tar av sig kalsongerna och lägger sig på britsen och njuter av dofter och svag musik i högtalarna.
Om man vill ha HE brukar det lösa sig under massagens gång, som många andra bröder så väl beskrivit. Hon "råkar" nudda de intimare delarna lite för ofta, man kan "stöna" lite behagfullt när hon masserar rumpan, eller rycka till när hon kommer åt pungen. Dessa signaler är ofta fullt tillräckliga för att man ska få sin önskade behandling, efter att man accepterat ett antal fingrar som hon visar upp (mellan 3-5f fingrar/hundralappar). Eller också frågar man lite vänligt och diskret om de har "some extra".
Svårare än så är det inte.
Men kom också ihåg att bara för att en tjej givit HE, är det inte säkert att alla på kliniken gör det och oftast inte mama san.
HE är och förblir en personlig sak mellan gästen och massösen. Låt oss hålla det på den nivån. Det vinner vi alla på.
Mvh/ Gentleman007

Instämmer med TS
Ett alltför tydligt spring och viftande ger en växande marknad som i slutändan resulterar i högre priser och färre ställen som vågar.
Citera
2010-03-17, 18:32
Medlem
nuendasts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kitzbühel
Killen erbjuder att slänga upp lite intressanta bilder och ingen kan hjälpa honom?? Då får jag ta på mig hjälterollen då

http://tinypic.com/

Där kan du anonymt lägga upp både video och bilder...

tack så mycket. lite bilder och nån video kommer obs det är inte på tjejer och inte sex utan på gatan och de ställen som finns samlade i Kallio Helsingfors. Så ni får en uppskattning om utbudet.
Citera
2010-03-17, 18:41
Medlem
nuendasts avatar
Skulle absolut inte kunnat skriva det bättre än TS och det vore ju faktiskt bra om alla kunde följa dessa enkla, men givetvis egentligen självklara anvisningar.

Mycket bra post
Citera
2010-03-17, 19:34
Medlem
Instämmer
Citera
2010-03-17, 21:38
Medlem
thunders62s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nuendast
längtar tillbaka till flickorna i finland, men under tiden får man hålla tillgodo med utbudet här. hoppas finna slankayngren tjejer då jag föredrar det jämfört mot äldre mulliga

näää-äldre och muliiga ska dom va...annars är det tråkigt.....
Citera
2010-03-18, 18:30
Medlem
Sweet
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här