2012-12-12, 12:59
Medlem
Fettsugnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lokalen
Det är inte olagligt att sälja sex i sverige.
Det är bara olagligt att köpa.
Förvisso korrekt, men eftersom mamasan riskerar att åka fast för koppleri är säkerligen massöserna noga instruerade om att sköta sidoaffärerna med yttersta diskretion.
Citera
2012-12-12, 18:47
Medlem
undrar om någon vet något ställe i skaraborg som erbjuder thaimassage med happy ending?
svar uppskattas, mvh
Citera
2012-12-12, 22:32
Medlem
helt ärligt grabbar. och ev. tjejer.
är denna diskussion bara för att kvinnor runkar män eller?

jag skulle gladeligen smeka 20 kvinnor till orgasm per dag. olja in deras kroppar och smeka dom tills dom glada gick hem till sina män.

så detta handlar inte bara om vad jag som man vill ha, utan även vad jag vill ge.

men bara för att dom som kvinnor runkar män så är dom offer.
själv skulle jag göra det gratis och fick jag även betalt så jäklar vad glad man var.

Happy
Citera
2012-12-13, 02:15
Medlem
AugustSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Happymannen

jag skulle gladeligen smeka 20 kvinnor till orgasm per dag. olja in deras kroppar och smeka dom tills dom glada gick hem till sina män.

så detta handlar inte bara om vad jag som man vill ha, utan även vad jag vill ge.

själv skulle jag göra det gratis och fick jag även betalt så jäklar vad glad man var.

Happy

Good point and well put!
Citera
2012-12-13, 03:34
Medlem
Citat:

Happy

Är du kvinna i ett främmande land med otroligt dåliga förutsättningar för anställning?
Var det din högsta dröm att fingra 70-åriga, håriga och överviktiga damer hela dagarna när du var 20-35 år? Vad vet jag, du kanske ville göra det i Sverige, men hade du varit lika sugen i exempelvis Bangladesh där du inte ens kunde språket och du var ditlurad under helt andra premisser?

Du ger fan naiviteten ett ansikte. Ge dig, damerna på salongen vill runka dig lika lite som 99,9999% av de svenska damerna, de har bara ryggen mot väggen på ett helt annat sätt.
Citera
2012-12-13, 09:34
Medlem
RuneRusks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lokalen
Det är inte olagligt att sälja sex i sverige.
Det är bara olagligt att köpa.

Ja det är sant. Skulle skrivit olagligt att sälja sex i butik.
Citera
2012-12-13, 09:36
Medlem
RuneRusks avatar
Citat:

Happy

Det skulle jag också tycka vore kul. Första dan.... andra dan... tredje skulle jag nog ledsna. Om du gör det för att du är tvungen för att försörja dig tappar du garanterat intresset.
Citera
2012-12-13, 23:01
Medlem
flingborrs avatar
Någon som vart med om att "extra" varit annat än handjobb utan att diskutterat?
Citera
2012-12-13, 23:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flingborr
Någon som vart med om att "extra" varit annat än handjobb utan att diskutterat?

JA!
Citera
2012-12-14, 08:20
Medlem
flingborrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av billy5
JA!

Vad har det varit då? Hörde att en fick röven slickad! Han blev chockad men då det var skönt spelade han med
Citera
2012-12-14, 11:37
Medlem
IaveAfstrCARthenUs avatar
Det har ju förekommit mängder av gånger i trådarna om Thaimassage att både undertecknad och andra som regelbundet skriver här fått "extra extra" så att säga.

Klart vanligast är att det blir ett BJ av ett färdigförhandlat HJ. Eller ibland helt enkelt utan nån förhandling alls...
Citera
2012-12-18, 17:15
Bannlyst
Nån som kan tipsa om ett bra ställe i Stockholm med en stark massös , riktig thaimassage, inget duttande eller olja.
Tackar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in