2012-06-19, 06:06
Medlem
Verkar hopplöst att hitta nått i västerbotten
Citera
2012-06-19, 07:20
Medlem
Just4Mes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lincoln-lawyer
Verkar hopplöst att hitta nått i västerbotten

Lycksele, Vännäs & Umeå hittades via TMG så
Citera
2012-06-19, 14:51
Medlem
Hej någon som har erfarenhet av Thaimassage i England? Hittade tex den här salongen http://www.thaiparadise.co.uk/
Är extratjänster lagligt i Uk?

Ser lovande ut tycker jag

//Pinnwn
Citera
2012-06-19, 18:43
Medlem
berra77s avatar
Salonger som försvunnit från thaimassagekatalogen

Ibland händer det att salonger försvinner från katalogen.

Hade tänkt att besöka en salong som försvann idag:

Thai Sweden i Ängby.
Citera
2012-06-20, 01:13
Medlem
IaveAfstrCARthenUs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pinnwn
Hej någon som har erfarenhet av Thaimassage i England? Hittade tex den här salongen http://www.thaiparadise.co.uk/
Är extratjänster lagligt i Uk?

Ser lovande ut tycker jag

//Pinnwn

Såg väldigt trevligt ut! Ett fullfjädrat horhus!

Citat:
Ursprungligen postat av berra77
Salonger som försvunnit från thaimassagekatalogen

Ibland händer det att salonger försvinner från katalogen.

Hade tänkt att besöka en salong som försvann idag:

Thai Sweden i Ängby.

Var glad för det, berra! Stället drevs av en 60+ svensk alkiskärring som utgav sig för att vara i Thailand utbildad thaimassös. Det kanske hon var!?

Men jag skulle inte låta henne kladda på mig om jag så fick rejält betalt!
Citera
2012-06-20, 18:44
Medlem
Inledde semestern med en massage tidigare idag, nakenmassör & BJ rätt soft, erbjudande om mer tackade dock nej då jag har sambo hur som helst undrar är det någon som råkat på en sjukdom efter att fått ett BJ på en salong? (Stockholm söder med omnejd)
Senast redigerad av Torbjorn08 2012-06-20 kl. 18:55.
Citera
2012-06-21, 07:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Torbjorn08
Inledde semestern med en massage tidigare idag, nakenmassör & BJ rätt soft, erbjudande om mer tackade dock nej då jag har sambo hur som helst undrar är det någon som råkat på en sjukdom efter att fått ett BJ på en salong? (Stockholm söder med omnejd)

Grattis till semestern! Grattis till din underbara flickvän som du tydligen älskar så mycket att du enbart väljer en avsugning!

Angående din fråga kanske du skulle ta reda på sådant innan du låter kuken glida in någonstans!
Citera
2012-06-21, 14:01
Medlem
Citat:

Jag har samma dilemma. Älskar BJ och tycker att ett enkelt HJ kan man göra själv. Har sambo som jag älskar och vi har ett bra sexliv och hennes BJ är bland dom bästa jag har fått
Men det handlar om spänningen, och att testa nya saker. för hur bra sex man än har men sin partner så blir det långrandigt.
Jag har fått 2 BJ (utan gummi) på mina 8 thaimassage besök, och dom har varit trevliga. men man har ju nojja ett tag efter. Men jag har sökt på fenomenet att få en sjukdom efter ett bj. och alla medicinska sidor säger ju att det finns en risk.. Men jag har aldrig hör någon som verkligen har fått det..

Så jag efterfrågar samma sak. Är det någon som har eller vet någon som har fott en sjukdom enbart av en avsugning????
Citera
2012-06-21, 17:33
Medlem
lillaHedvigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av saltbulle
Jag har samma dilemma. Älskar BJ och tycker att ett enkelt HJ kan man göra själv. Har sambo som jag älskar och vi har ett bra sexliv och hennes BJ är bland dom bästa jag har fått
Men det handlar om spänningen, och att testa nya saker. för hur bra sex man än har men sin partner så blir det långrandigt.
Jag har fått 2 BJ (utan gummi) på mina 8 thaimassage besök, och dom har varit trevliga. men man har ju nojja ett tag efter. Men jag har sökt på fenomenet att få en sjukdom efter ett bj. och alla medicinska sidor säger ju att det finns en risk.. Men jag har aldrig hör någon som verkligen har fått det..

Så jag efterfrågar samma sak. Är det någon som har eller vet någon som har fott en sjukdom enbart av en avsugning????

För inte alls länge sen stod det här i en av trådarna om det här: Klamydia fanns på en av salongerna i city med flera smittade kunder som resultat. Jag pm:ade med en fb:are som i sin tur hade fått pm från en av de smittade. Han berättade att han fått klamydia via ett oskyddat BJ.

Minns inte vilken av trådarna det var, men det är bara att gå tillbaka och leta.
Citera
2012-06-21, 18:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillaHedvig
För inte alls länge sen stod det här i en av trådarna om det här: Klamydia fanns på en av salongerna i city med flera smittade kunder som resultat. Jag pm:ade med en fb:are som i sin tur hade fått pm från en av de smittade. Han berättade att han fått klamydia via ett oskyddat BJ.

Minns inte vilken av trådarna det var, men det är bara att gå tillbaka och leta.

Tack så mycket för infon...
Ajajaj då... då får det vara nog med BJ
Har alldeles för mycket att förlora om jag skulle bli smittad.
Citera
2012-06-21, 18:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av saltbulle

Det gäller att agera försiktigt & diskret för det blir som du säger långrandigt efter flera år utan variation därför är det schysst med lite nytt och en BJ räcker gott o väl , man måste ju trots allt ha smittorisken i åtanke, vill ju inte bli påkommen. - men nojjan är inte bekväm....

Fått pm om att klamydia skall cirkulera på vissa salonger i stan & att några blivit drabbade.
Citera
2012-06-21, 18:54
Medlem
Citat:
Det gäller att agera försiktigt & diskret för det blir som du säger långrandigt efter flera år utan variation därför är det schysst med lite nytt och en BJ räcker gott o väl , man måste ju trots allt ha smittorisken i åtanke, vill ju inte bli påkommen. - men nojjan är inte bekväm....

Fått pm om att klamydia skall cirkulera på vissa salonger i stan & att några blivit drabbade.

Såna salonger ska man inte hålla tyst om,
Klamydia faller ju under smittskydslagen o man är skyldig att rappotera
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in