Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-06-08, 07:36
  #4861
Medlem
Det var ett jäkla räknade..... Finns väl inget intresse i det eller ?
Citera
2012-06-08, 08:21
  #4862
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mysaisolen
Det var ett jäkla räknade..... Finns väl inget intresse i det eller ?

Eeh... jo!
Citera
2012-06-09, 00:35
  #4863
Medlem
Detta kan ha frågats förut men tänkte ta en uppdatering.
När ni säger thaimassage så är det ju massage då massören knäcker, går och trycker på olika punkter av kroppen. Är det verkligen det ni går på eller kör ni på thai-oljemassage? Alltså då man blir masserad med olja.

Jag gissar att dem flesta har den senare. Hur stor chans för HE är det om man istället skulle ta thaimassage? Jag gick på thaimassage på ett ställe i slussen förut. Jag satt och en äldre man satt och väntade. Ut kommer en tant och ber oss komma med in till ett rum. Både han och jag tvekar då vi direkt skickade info över det naturliga mans-wifi-nätet att ingen av oss ville ha henne. Hon viftade dock åt honom och han gick in. Jag bara YES! Slapp henne. Då kommer en råsnygg asiatisk brud med helt fantastisk rumpa och jag bara ännu en gång YES! Tyvärr bytte dem då den andra snubben va lite mer affärssnubbe medan jag såg lite luffigare ut (d.v.s. han såg rikare ut). Eller så körde helt enkelt inte den lilla tjejen thai-massage. Vad är er erfarenhet av detta?
Citera
2012-06-09, 08:30
  #4864
Medlem
Jag tar alltid oljemassage har inte testat thaimassage. Tror vääldigt många tar oljemassage på visa ställen frågar dom inte ens och man får alltid oljemassage.

Citat:
Ursprungligen postat av Deusfan
Detta kan ha frågats förut men tänkte ta en uppdatering.
När ni säger thaimassage så är det ju massage då massören knäcker, går och trycker på olika punkter av kroppen. Är det verkligen det ni går på eller kör ni på thai-oljemassage? Alltså då man blir masserad med olja.

Jag gissar att dem flesta har den senare. Hur stor chans för HE är det om man istället skulle ta thaimassage? Jag gick på thaimassage på ett ställe i slussen förut. Jag satt och en äldre man satt och väntade. Ut kommer en tant och ber oss komma med in till ett rum. Både han och jag tvekar då vi direkt skickade info över det naturliga mans-wifi-nätet att ingen av oss ville ha henne. Hon viftade dock åt honom och han gick in. Jag bara YES! Slapp henne. Då kommer en råsnygg asiatisk brud med helt fantastisk rumpa och jag bara ännu en gång YES! Tyvärr bytte dem då den andra snubben va lite mer affärssnubbe medan jag såg lite luffigare ut (d.v.s. han såg rikare ut). Eller så körde helt enkelt inte den lilla tjejen thai-massage. Vad är er erfarenhet av detta?
Citera
2012-06-09, 08:46
  #4865
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av billy5
Jag tar alltid oljemassage har inte testat thaimassage. Tror vääldigt många tar oljemassage på visa ställen frågar dom inte ens och man får alltid oljemassage.


Ytterst sällan de frågar, det verkar som om salongerna tar för givet att det är olja som önskas.

Minns en gång när jag låg bakom ett skynke och fick massage. In kommer en man och en kvinna som hade bokat tid. Mannen hade med sig ombyteskläder och frågade vart han kunde byta om. Thaikvinnan som tog emot honom verkade helt oförstående. Byta om, kläder???

Nej nej du ska ha oljemassage!

Nja han verkade lite osäker och refererade till hemsidan där de påtalade att thaimassage var med tunna oömma kläder på sig.

Men hon lyckades övertala honom. Han fick "båset" bredvid mig, jag hörde hur han klädde av sig och lade sig ner. In kommer kvinna och ger direkt ordet om "all off".

Haha skulle gärna legat kvar längre och hört hur det utvecklades men min tid tog slut.
Citera
2012-06-09, 22:50
  #4866
Medlem
Haha, jag ville faktiskt ha fotmassage en gång. Var nyopererad och tänkte att det var värt en chansning, kanske kunde man få något extra då med.Tänkte att det var ohygieniskt med nysytt sår och olja. Kollade TMG och såg att ett ställe där jag tidigare fått extra även hade just fotmassage. När jag ber om det kollar de förvånat på varandra, sen slutar det med att jag får oljemassage + extra...som vanligt alltså!
Citera
2012-06-09, 23:56
  #4867
Medlem
stockholm med omnejd kryllar ju av mer eller mindre bra ställen där man kan träffa på riktiga kanonställen!!! har utforskat en del i området och sällan blivit besviken!!

är nyfiken på området mellan södertälje och jönköping.... har börjat utforska lite grann men tar gärna emot tips på vart man ska vända sig...
Citera
2012-06-10, 09:37
  #4868
Medlem
Min erfarenhet är att man kan få på he på de flesta ställen, dock inte alla. Ibland måste man besöka flera gånger. Så är det där jag bor, först inget, sedan he, och senast avsugning. Det blir sakta men sakta bättre ;-)
Citera
2012-06-10, 11:02
  #4869
Medlem
porsches avatar
Kul att läsa era erfarenheter
Finns det thaimassagesalonger där det
jobbar kvinnor från andra delar av världen
än sydostasien???
Kanske en liten läcker latina,
en rysk kulstöterska el
varför inte en svensk bimbo.

Jag gissar det är ovanligt o i så fall
varför?
Dålig inkomst. Förnedrande jobb eller vad?
Kan det tom va så att de gärna vill att salongen
ska gå runt på enbart vitt taxerad massage.
Citera
2012-06-10, 14:41
  #4870
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av billy5
Jag tar alltid oljemassage har inte testat thaimassage. Tror vääldigt många tar oljemassage på visa ställen frågar dom inte ens och man får alltid oljemassage.

Va synd. Jag är inte intresserad av oljemassage då jag inte vill bli alltför kladdig. Dessutom är jag mer intresserad av att bli knäckt och vriden så ryggen mår bra. Men thaimassage utförs ju inte naket och steget från vanlig massage till HE är ganska långt. Seeegt.
Citera
2012-06-10, 19:12
  #4871
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av porsche
Kul att läsa era erfarenheter
Finns det thaimassagesalonger där det
jobbar kvinnor från andra delar av världen
än sydostasien???
Kanske en liten läcker latina,
en rysk kulstöterska el
varför inte en svensk bimbo.

Jag gissar det är ovanligt o i så fall
varför?
Dålig inkomst. Förnedrande jobb eller vad?
Kan det tom va så att de gärna vill att salongen
ska gå runt på enbart vitt taxerad massage.

De du räknar upp jobbar ofta som prostituerade som är bättre betalt men även med en större arbetsinsats.
Citera
2012-06-14, 04:05
  #4872
Medlem
HooG.psykopats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allnighter
Lol hittade ett stalle i Centrala Mollan lool!! Var inte ute efter happy ending men ajaj


Bra att du "outar" då....
__________________
Senast redigerad av HooG.psykopat 2012-06-14 kl. 04:19.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback