2011-10-24, 15:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Psomer
Finns det någon som har erfarenhet av HE i någon form i Uppsala?

Och en idiot till som inte kunde läsa.
Citera
2011-10-24, 15:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pimpmaster
Och en idiot till som inte kunde läsa.

Jag har gått igenom mestadales utav tråden men inte mycket talar för att Uppsala finns med på jaktkartan Så att leta igenom 379 sidor för att inte hitta något om Uppsala känns inte riktigt uppiggande därför undrar jag om det finns någon själ som masserat sig fram i Uppsala som har upplevt HE. Sigh, åter till World of Warcraft och finnarna...
Citera
2011-10-24, 17:51
Medlem
BlueStars avatar
Ta alla diskussioner om polisens och skatteverkets utökade granskning av thaimassagesalongerna i den här tråden:

https://www.flashback.org/t1629585

/Mod
Citera
2011-10-24, 17:59
Medlem
meramans avatar
ändrar mitt inlägg då enligt mod finns en bättre lämpad tråd om det. sorry my bad.

Thaimassage med extra är lagligt i både finland och danmark. Synd att det inte är det i sverige. MEn men man kan inte få allt.

Hur är det med er andra? Har ni erfarenheter av thaimassage i andra länder än Sverige, Finland, Danmark och thailand? SKulle vara kul att höra lite om det.
Senast redigerad av meraman 2011-10-24 kl. 18:02.
Citera
2011-10-24, 21:14
Medlem
thunders62s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psomer
Jag har gått igenom mestadales utav tråden men inte mycket talar för att Uppsala finns med på jaktkartan Så att leta igenom 379 sidor för att inte hitta något om Uppsala känns inte riktigt uppiggande därför undrar jag om det finns någon själ som masserat sig fram i Uppsala som har upplevt HE. Sigh, åter till World of Warcraft och finnarna...

Det var inte dom 379 sidorna du skulle läsa, utan det som står i parentesen till trådrubriken...
Citera
2011-10-31, 16:42
Medlem
Thaimassage väg 40 innan Vimmerby

Hejsan!

Jag körde idag förbi ett gammalt hus idag på väg 40 innan Mariannelund så var det en skylt med thaimassage, undrar om någon här på Flashback känner till nåt om det!
Citera
2011-11-02, 14:09
Medlem
Tycker att thai massage delen på FB har svalnat av rejält på slutet. Har alla tappat suget att skriva av sig efter ett trevligt besök eller är rädslan för polisens inspektioner för stor och man vill tysta ner hela ämnet?

Jag vill inte diskutera vad polisen gör eller folks åsikter om det utan undrar bara om det är anledningen till tystnaden i både den här tråden och resentionstråden.
Citera
2011-11-02, 19:40
Medlem
HappyHandsomes avatar
Jo, alla verkar lite väl lättskrämda. Har sett thaiannonser där de skriver rätt ut typ "vi erbjuder det där lilla extra"

Att skriva en recention är väl inte fällande på något sätt. Man sitter ju bara och "fantiserar" så det kan ju inte betyda någonting?
Citera
2011-11-02, 19:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HappyHandsome
Jo, alla verkar lite väl lättskrämda. Har sett thaiannonser där de skriver rätt ut typ "vi erbjuder det där lilla extra"

Att skriva en recention är väl inte fällande på något sätt. Man sitter ju bara och "fantiserar" så det kan ju inte betyda någonting?

Då är min favorit bland annonserna "We do anything to please you". Osedvanligt korkade när de skriver så.
Citera
2011-11-03, 03:25
Medlem
Antexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalle198504
Tycker att thai massage delen på FB har svalnat av rejält på slutet. Har alla tappat suget att skriva av sig efter ett trevligt besök eller är rädslan för polisens inspektioner för stor och man vill tysta ner hela ämnet?

Jag vill inte diskutera vad polisen gör eller folks åsikter om det utan undrar bara om det är anledningen till tystnaden i både den här tråden och resentionstråden.

Det kanske var journalister och poliser som bumpade tråden
Citera
2011-11-10, 07:20
Medlem
är jag dålig på att hitta eller finns det väldigt lite salonger i norrland?
Citera
2011-11-11, 00:51
Medlem
IaveAfstrCARthenUs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lincoln-lawyer
är jag dålig på att hitta eller finns det väldigt lite salonger i norrland?

Finns det inte väldigt lite av allt i Norrland?

Få invånare=litet utbud!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in