2011-10-18, 17:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Freakyshow
Nån som vet?

Hört talas om google? Testa "thaimassage + gävle"
Citera
2011-10-18, 21:02
Medlem
[quote=misterBombastic] Hon erbjöd HE ändå, via det internationella tecknet.QUOTE]

?? Hur ser det ut??
Citera
2011-10-19, 01:27
Medlem
Det internationella tecknet kan inte misstolkas av en normalt fungerande människa.
;-)
Citera
2011-10-19, 11:34
Medlem
meramans avatar
Precis, det finns flera olika tecken som absolut inte kan misstolkas alls. Så har du bara lite fantasi så begriper du direkt vilka tecken det kan vara.
Citera
2011-10-21, 14:25
Medlem
EnNyGrejs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Messerschmitt
Tyvärr finns det tjejer som är beredda att gå hela vägen utan kondom Rätt oförklarligt, men det kan vara så att de förväntar sig att killen ska dra ut i tid. Eftersom ca 25-30% av befolkningen är idioter så blir det nog inte alltid så...

Jag tillhör dessa 25-30%, när fittan erbjuds har jag svårt att tacka nej även fast jag inte har kondom. Ångesten kommer alltid efteråt
Citera
2011-10-22, 20:21
Medlem
Besökte en thaimassagesalong i en ganska stor stad i mellansverige för ett tag sedan. Blev inledd i en av dom mindre massagebås jag sett och fick en bra massage av en tjej i 40 årsåldern klädd i jeans såg ganska bra ut. Efter vändningen så blev hon ganska närgången mot pungen,"kom" emot pungen varje gång vid massagen av benen så jag fick förstås stånd efter ett tag men hon gjorde ingen notis om detta. Skulle just fråga om extra massage men då var det tyvärr slut. Blir inte riktigt klok på dessa underbara tjejer, om dom är så närgångna mot intimare delar undrar jag varför hon inte frågar. Annars tycker jag att hon inte borde kåtat upp mig så förbannat.
Citera
2011-10-23, 09:47
Medlem
meramans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av billy5
Besökte en thaimassagesalong i en ganska stor stad i mellansverige för ett tag sedan. Blev inledd i en av dom mindre massagebås jag sett och fick en bra massage av en tjej i 40 årsåldern klädd i jeans såg ganska bra ut. Efter vändningen så blev hon ganska närgången mot pungen,"kom" emot pungen varje gång vid massagen av benen så jag fick förstås stånd efter ett tag men hon gjorde ingen notis om detta. Skulle just fråga om extra massage men då var det tyvärr slut. Blir inte riktigt klok på dessa underbara tjejer, om dom är så närgångna mot intimare delar undrar jag varför hon inte frågar. Annars tycker jag att hon inte borde kåtat upp mig så förbannat.

Det är ett sätt att försöka locka tillbaka dig en gång till. Med hopp om att nästa gång kanske få mer... Taktisk marknadsföring i det tysta.
Citera
2011-10-23, 13:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnNyGrej
Jag tillhör dessa 25-30%, när fittan erbjuds har jag svårt att tacka nej även fast jag inte har kondom. Ångesten kommer alltid efteråt

Hur svårt kan det vara att ta med egna gummin om du vet att du är så. Förr eller senare smittar du någon eller blir smittad...riktigt så skönt är det inte att göka så att man vill dra på sig något riktigt styggt...
Citera
2011-10-23, 14:34
Medlem
Nån som kan tipsa om något bra ställe i Örebro?
Citera
2011-10-23, 15:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fr33r1d3
Nån som kan tipsa om något bra ställe i Örebro?
Vad innebär ett bra ställe för dig?
Citera
2011-10-24, 12:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av biggus99
Hur svårt kan det vara att ta med egna gummin om du vet att du är så. Förr eller senare smittar du någon eller blir smittad...riktigt så skönt är det inte att göka så att man vill dra på sig något riktigt styggt...

Naturens mening är liksom att det skall bli barn, och det fungerar inte lika bra med gummi.
Citera
2011-10-24, 15:18
Medlem
Finns det någon som har erfarenhet av HE i någon form i Uppsala?
Senast redigerad av Psomer 2011-10-24 kl. 15:20.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in