2011-11-15, 12:46
Medlem
synkros avatar
Ni rävar som går dit ofta har ni kommit på att ni blivit masserade av en katoey nångång eller i efterhand kommit på att det kan ha varit en katoey?
Citera
2011-11-15, 15:39
Medlem
Ska till södra skåne på jobb i 2 veckor. Tänkte hinna med ett par massager. Är det Malmö som gäller ?
Citera
2011-11-15, 18:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av w64
Ska till södra skåne på jobb i 2 veckor. Tänkte hinna med ett par massager. Är det Malmö som gäller ?
För att vara garanterad att få "vinst" får du ta dig över sundet.
Citera
2011-11-16, 08:45
Medlem
Njae över sundet låter bökigt. Kan tro att det är bra där annars. Tiden blir för knapp för sådana äventyr.
Citera
2011-11-16, 09:08
Medlem
Tvärtom, ta sig över sundet är enkelt har jag fått en känsla av. Det går pendeltåg och sånt snabbt och ofta, rätta mig om jag har fel.
Citera
2011-11-16, 13:22
Medlem
Thaitjejer i Malmö
Just nu är jag väldigt inne på thaitjejer och har varit på några massagesalonger i stan, men bara uppnått klassisk happy ending hittills. Handjobben jag fått har varit fantastiska och tjejerna helt klart attraktiva, för den som är intresserad, men nu söker jag efter ett ställe där tjejerna är villiga att gå längre. Har för övrigt hittat en riktigt fräsch eskortbrud i Malmö, som ser ut som en något skruvad barbiedocka. Hon är värd att rekommendera, men jag saknar thaileendet och det där sköna fnittret..
Citera
2011-11-18, 18:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jimraynor
Tvärtom, ta sig över sundet är enkelt har jag fått en känsla av. Det går pendeltåg och sånt snabbt och ofta, rätta mig om jag har fel.

Det går tag över öresundsbron , ganska tätt.. för tider kolla Skånetrafikens hemsida.

Allt sker ju mycket mer öppet då det är lagligt i Danmark , och flera ställen har priser, för olika tjänster på hemsidan...
Citera
2011-11-23, 20:17
Medlem
Kommer till Sthlm i jobbärende nästa vecka och tänker besöka en TM salong. Problemet är bara att jag inte är i stan förrän vid 21-tiden. Finns det några ställen centralt som har öppet efter 21?

Tacksam för lite tips, /Sam
Citera
2011-11-23, 20:55
Medlem
AugustSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sampe6
Kommer till Sthlm i jobbärende nästa vecka och tänker besöka en TM salong. Problemet är bara att jag inte är i stan förrän vid 21-tiden. Finns det några ställen centralt som har öppet efter 21?

Tacksam för lite tips, /Sam

Har du kollat thaimassageguiden? Där kan du söka på bl a tider. Det gjorde jag och därför kan jag svara dig nu att det finns en i Upplands Väsby som har öppet till 22 men det är ju inte centralt som du frågar efter. Några har öppet till 21. Ring och försök boka till det klockslag du kan, fråga om en tvåtimmars blir intressantare...det skulle jag ha gjort om jag var väldigt sugen...

" En gentleman är en man som gör något en gentleman aldrig borde göra men gör det på ett sådant sätt som bara en gentleman kan göra det."

August
Citera
2011-11-24, 12:03
Medlem
synkros avatar
Är så trött på frågan "you okay?" den kommer alltid 5 minuter efter massagen börjat. Den känns mekaniskt inövad
Citera
2011-11-24, 14:05
Medlem
Jo, men jag tror att dom faktist ganska ofta faktiskt vill veta just om det är ok
Om dom tar i alldeles för mycket eller för lite så är det ju läge att ändra på det tidigt, eller om man fryser vilket ju händer iallafall mig ibland.
Citera
2011-11-24, 16:33
Medlem
Jag har nämnt det i ett par tillfällen tidigare i denna tråden: Sluta snacka vitt och brett om era erfarenheter, om happy ending, om blow job och alla mäjliga sorters tjänster som inte är helt 100& rumsrena.

Media har vaknat nu, och på onsdag nästa vecka granskar kalla fakta, på TV4 thaimassage som en bordellverksamhet.

Om ni är måna om att denna tillgång ska finnas kvar, så sluta tjata om det på öppna forum!

Tack för att jag har danmark nära.....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in