Citat:
Ursprungligen postat av
BigFatBastard
Men du är totalt efter i den här frågan. Det är ju uppenbart. Du snackar om att ägaren som ger jobb, dit många tjejer i alla åldrar söker sig självmant för att få ett jobb, helt frivilligt och framför allt genom kontakter eller direkt via Facebook vill jobba där, utnyttjas av ägaren och ägaren enbart???
Du är ju en av dessa människor som bevisligen upprätthåller att dessa verksamheter kan snurra på genom att du faktiskt köper sexuella tjänster av de som är anställda eller jobbar svart på salongerna? Vad gäller redovisningen så är det fortfarande du som upprätthåller att verksamheterna kan snurra på med tanke på att jag aldrig tror du eller majoriteten här inne någonsin skulle betala 500-600 kr i timmen för en timmas massage plus extratjänster!
Och personalliggaren är tillför att stoppa svartarbete på vad som nu anses vara den bästa tänkbara reform för företagare inom massage. Och självklart är myndigheterna och politikerna smärta nog att se att dem även kan fånga upp en och annan bordell i samma veva.
Att anfall är bästa försvar är nog något du får lägga åt sidan..lika så blir upprepning av antangane inte sanning.
Och vilken salong är du delägare/ägare till?
Ägaren ger ingenting till damerna..damerna masserar/sexar för sina stålar..med taskiga och otrygg "arbetsmiljö".
Frivillighet är ju flexibelt uttryck..skulle du orka kolla bakgrunden på några av massöserna gällande social och ekonomisk status så får din "frivilligt" kanske en annan betydelse.
Men visst jakten på statusprylar är ju en drivkraft.
Själv köper jag bara tjänster av salongsägaren om hon kan visa upp ID, skattsedel och kassakvitto...och inte är en svenne som fixat salong till sin Thailändska "kärlek", och där till tycker att sexsäljarna skall vara tacksamma för att få dela med sig till mamsan av gryn de sexat ihop.
Angående betalningsvilja..de bättre thaibordellerna har massagepriser på 500 och upp...och de tycks ju ha många besökare...
Du får spotta upp dig och ta bättre betalt så slipper du Cheap Charlie...så även damerna på stället.
Men nu kommer du att förneka din inblandning i denna bransch...så jag säger redan här...jag hadde fel...