2013-03-15, 15:38
Medlem
Tips thaimassage i Göteborg

Hejsan =) Ska bo i göteborg några dagar nu och hade hemsk gärna vilja ha tips på nått thaimassage ställe som ger lite mer än bara vanlig massage Uppskattad med tips och vad man ska tänka på?

Mvh
Citera
2013-03-15, 15:43
Medlem
Hur många dagar skall du vara i Gbg och var skall du bo?
Citera
2013-03-15, 17:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ljudlig
Hur många dagar skall du vara i Gbg och var skall du bo?

Hilton hotellet.. tills på söndag
Citera
2013-03-15, 20:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Theman_00
Hilton hotellet.. tills på söndag
Då har du alltså bara lördagen imorgon på dig, eller?
Ju längre ut från centrum du söker dig desto större är möjligheterna även om det finns undantag även i centrum. Sök och du skall finna. Kom ihåg att spänningen om det skall bli något extra eller inte är en del av det hela.
Lycka till......
Citera
2013-03-16, 00:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dongfeng
Mycket skitsnack om thaimassöser.

Jag är numera gift med en, en av dom mest ärliga och anspråkslösa damer jag träffat i mitt liv. Nu är hon med min hjälp egen företagare i den seriösa delen av branschen. Det finns faktiskt en sådan också, som framförallt kvinnliga kunder föredrar.

Jag är ute efter den seriösa delen. Den verkar bli mindre och mindre. Att en salong har mestadels kvinnliga kunder är inget som utesluter den oseriösa delen. Det är möjligt att du hittat rätt, jag säger inte emot dig. Men jag har erfarenhet av naiva svenska män som säger att deras fruar bara håller på med seriös massage, tyckte riktigt synd om en man som hade byggt frugans salong mer eller mindre helt själv med egna pengar och händer medan hon skrattade åt honom då hon var med mig bakom skynket och försökte flirta till sig dricks!
Citera
2013-03-16, 01:53
Medlem
Träffade på en dam jag inte sett på ett tag. Under kallpratet undslipper hon att hon haft pojkvän i snart ett år. Efter ytterligare ett par frågor får jag veta att "den lycklige" är en bekant. Det hindrar inte damen från att erbjuda full service till reducerat pris ett par minuter senare
Citera
2013-03-16, 05:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mackan09
Jag är ute efter den seriösa delen. Den verkar bli mindre och mindre. Att en salong har mestadels kvinnliga kunder är inget som utesluter den oseriösa delen. Det är möjligt att du hittat rätt, jag säger inte emot dig. Men jag har erfarenhet av naiva svenska män som säger att deras fruar bara håller på med seriös massage, tyckte riktigt synd om en man som hade byggt frugans salong mer eller mindre helt själv med egna pengar och händer medan hon skrattade åt honom då hon var med mig bakom skynket och försökte flirta till sig dricks!

Har hittat ett ställe där seriös massage ges med hj (om man våga fråga) för att runda av och ser till att hela kroppen blir masserad. Salongerna som erbjuda "allt" har sällan tjejer som är utbildad i massage och koncentrera sig på just extra erbjudande. Såna verksamhet skulle kunna gott och väl heter någonting annat om lagen tillät.

Men Mackan vem vet kanske killen i din berättelse är inte förd bakom ljuset och istället skrattar hela vägen till banken (i skatteparadiset)?
Citera
2013-03-16, 09:57
Medlem
Fidelio69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bulten-i-Bo
Träffade på en dam jag inte sett på ett tag. Under kallpratet undslipper hon att hon haft pojkvän i snart ett år. Efter ytterligare ett par frågor får jag veta att "den lycklige" är en bekant. Det hindrar inte damen från att erbjuda full service till reducerat pris ett par minuter senare
Jobbig situation! Även om du kanske vill varna din bekant så finns ju risken att han är så kär i henne och inte vill lyssna och så slutar det med att du får skit för att du försökte vara schysst...

Har ju vid några tillfällen fått extratjänster av tjejer som öppet pratat om sin kille / make osv och att de ljuger för honom, tex "han tror det bara är massage" (erbjuden FS), "han vet bara om HJ och tycker det är ok" (när tjejen gav mig BJ, har också extremt svårt att tro att en kille är okej med att tjejen runkar kuk på jobbet), så även om man inte ska dra alla över en kam så finns det ju bevisligen många lurade snubbar där ute vilket är trist.

Pratade med en thaitjej på en fest för en tid sedan och hon sa att hon jobbade på sin mosters salong nu under ett par månader innan hon åker hem till Thailand. Hon berättade att mostern var väldigt noga med att tjejerna har massageutbildning (även fast hon själv bevisligen inte hade det!) och utan att jag gick in på ämnet sa hon att de inte ger sexuella tjänster och att hon själv aldrig skulle göra det. En seriös salong tänkte jag, men då jag frågade vart salongen låg blev det väldigt hemligt och vi bytte samtalsämne. Om det verkligen var så seriöst så kanske hon skulle gjort lite reklam, så det var kanske inte så seriöst ändå när allt kommer omkring.

Möjligen blev hon rädd att jag skulle dyka upp och sedan sprida det vidare till hennes bekantskap (även om hennes svenska kompis var okänd för mig), hon var riktigt söt så tanken att få en stund med henne känns ju inte allt för avlägsen...
Citera
2013-03-16, 12:56
Medlem
Vet inte om man får diskutera priser här? Men man undrar ibland om en del så kallade massöser
tror att man är helt dum ihuvudet? Man blir erbjuden FS för 3K Kan man ju lika bra ringa en eskort? Nää nån måtta får det va...
Citera
2013-03-16, 13:15
Medlem
RuneRusks avatar
Jag har också ett litet dilemma.

En bekant som skiljt sig för ett par år sen lever idag ensam och klarar sig helt ok.
Han har en bekant som via bekanta på nåt sätt känner en mamasan i 35-årsåldern som äger en salong i en förort. Killen är betydligt äldre.

Det planeras att de ska träffas och vem vet vad som händer. Ganska troligt att mamasan hakar på en stabil kille med jobb och allt ordnat.
Han vet inte att jag ibland besöker dylika inrättningar.

Dilemmat är att jag vet med ganska stor sannolikhet att damens salong erbjuder en hel del extra. Berätta eller inte och i så fall hur?
Citera
2013-03-16, 14:56
Medlem
Hej!
Det är ett dilemma men jag tycker att det är deras liv och låt dom sköta sitt.
Citera
2013-03-16, 16:34
Medlem
HerrLustgass avatar
Var på en salong här om dagen och upplevde för första gången en så kallad 4 hands massage! Inte dumt alls. Var något som helt hade gått mig förbi tidigare. Hur vanligt är detta egentligen att det erbjuds? Faktiskt första gången jag såg det tydligt på menyn...
Helt klart något jag vill göra igen!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in