Citat:
Ursprungligen postat av Bulten-i-Bo
Träffade på en dam jag inte sett på ett tag. Under kallpratet undslipper hon att hon haft pojkvän i snart ett år. Efter ytterligare ett par frågor får jag veta att "den lycklige" är en bekant. Det hindrar inte damen från att erbjuda full service till reducerat pris ett par minuter senare

Jobbig situation! Även om du kanske vill varna din bekant så finns ju risken att han är så kär i henne och inte vill lyssna och så slutar det med att du får skit för att du försökte vara schysst...
Har ju vid några tillfällen fått extratjänster av tjejer som öppet pratat om sin kille / make osv och att de ljuger för honom, tex "han tror det bara är massage" (erbjuden FS), "han vet bara om HJ och tycker det är ok" (när tjejen gav mig BJ, har också extremt svårt att tro att en kille är okej med att tjejen runkar kuk på jobbet), så även om man inte ska dra alla över en kam så finns det ju bevisligen många lurade snubbar där ute vilket är trist.
Pratade med en thaitjej på en fest för en tid sedan och hon sa att hon jobbade på sin mosters salong nu under ett par månader innan hon åker hem till Thailand. Hon berättade att mostern var väldigt noga med att tjejerna har massageutbildning (även fast hon själv bevisligen inte hade det!) och utan att jag gick in på ämnet sa hon att de inte ger sexuella tjänster och att hon själv aldrig skulle göra det. En seriös salong tänkte jag, men då jag frågade vart salongen låg blev det väldigt hemligt och vi bytte samtalsämne. Om det verkligen var så seriöst så kanske hon skulle gjort lite reklam, så det var kanske inte så seriöst ändå när allt kommer omkring.
Möjligen blev hon rädd att jag skulle dyka upp och sedan sprida det vidare till hennes bekantskap (även om hennes svenska kompis var okänd för mig), hon var riktigt söt så tanken att få en stund med henne känns ju inte allt för avlägsen...