2011-09-27, 07:35
Medlem
Fleptuts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lembit99
Hej där.
Jag är väldigt sugen på en oljemassage, med eller utan he. Har gått på flera ställen, mestadels i Thailand men aldrig någon he. Är nu väldigt nyfiken på det.
Till saken hör att jag är gift. Med en Thai. Om man skulle "råka" tacka ja till ett he, är risken stor att frugan få reda på det? Skulle massören skvallra om hon kände igen mig?
Frugan har inget emot att jag tar massage. Ofta har jag varit på ställen där hon känner nån men nu tänkte jag välja själv.
Vad göra? Tack för en kanontråd!!!

Om du är sugen på oljemassage med eller utan HE så kan du välja fritt. Din önskan kommer uppfyllas till 100%

/Flep
Citera
2011-09-27, 09:22
Medlem
meramans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fleptut
Om du är sugen på oljemassage med eller utan HE så kan du välja fritt. Din önskan kommer uppfyllas till 100%

/Flep

Kanske inte 100% men ganska högt. Högre i storstäderna.
Citera
2011-09-27, 13:02
Medlem
Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av misterBombastic
Haha när du lägger fram det så låter det inte så lockande. Antar att den behandlingen kräver lite mer finess av tjejen än ett vanligt HJ.

Har kört "Soapy" i thailand några gånger. En gång hare tjejen missat något regält med trimningen av busken och det rev som stålull när hon gled omkring på en
Citera
2011-09-27, 14:10
Medlem
meramans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knight
Har kört "Soapy" i thailand några gånger. En gång hare tjejen missat något regält med trimningen av busken och det rev som stålull när hon gled omkring på en

Klaga och få pengarna tillbaka? Eller hon kanske hade andra tallanger som gjorde att det hela brev en bra upplevelse trots allt?
Citera
2011-09-27, 15:54
Medlem
Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av meraman
Klaga och få pengarna tillbaka? Eller hon kanske hade andra tallanger som gjorde att det hela brev en bra upplevelse trots allt?

Jo, det var väl så. Måste väl erkänna att totalupplevelsen var helt ok, sen vette tusan om min thailändska är så bra att ja hade kunnat förklara att hon var lite rivig och hennes engelska var något sämre än min mormors...

Citera
2011-09-27, 19:34
Medlem
Skall till Norrbotten,finns det några Thaimassage där. Gärna med
lite extra service?
Citera
2011-09-27, 20:58
Medlem
Testa att åka ett par hållplatser med Norrbottens svar på Gröna linjen, Inlandsbanan. När du ser den första thaiflaggan är det bara att hoppa och du skall finna det du söker.
Akta dig så du inte råkar ut för stället som använder massageolja spetsad med renhorn och bäverbalsam.
HE på samiska heter förresten "buorre oaidnaleapmai",

Annars kan jag rekomendera Thaimassageguiden.
Citera
2011-09-28, 08:28
Medlem
meramans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av koivu
Skall till Norrbotten,finns det några Thaimassage där. Gärna med
lite extra service?

Och Norrbotten är så litet så du kan gå ett varv på 5 minuter? Det kanske hade underlättat om du berättade vart i Norrbotten du skall ta vägen... Och du, kolla guiden, den e ok men inte fulltäckande. En bra början i alla fall. Sedan finns eniro och hitta mm
Citera
2011-09-28, 09:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av meraman
Och Norrbotten är så litet så du kan gå ett varv på 5 minuter? Det kanske hade underlättat om du berättade vart i Norrbotten du skall ta vägen... Och du, kolla guiden, den e ok men inte fulltäckande. En bra början i alla fall. Sedan finns eniro och hitta mm
Luleå,Boden. Det kanske finns i guiden,men någon som har egen erfarenhet av
besök?
Citera
2011-09-28, 13:19
Medlem
meramans avatar
För min del blir det åter igen några dagar i Stockholm nästa vecka. Härligt med ett arbete som gör att jag flänger över halva Sverige regelbundet och kan besöks ett antal olika städer

Frågan är om man skall köra med säkra kort, alltså dör man vet att man får mer, eller prova lite nya ställen och kanske få se söta tjejer i stället för alla alldagliga?
Citera
2011-09-28, 14:30
Medlem
nitro99s avatar
vart är säkert då?
Citera
2011-09-28, 20:45
Medlem
Messerschmitts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nitro99
vart är säkert då?

På ca 70 - 80% av Stockholmssalongerna...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in