2018-06-03, 02:06
Medlem
Detta måste vara lögn allihop eller väldigt få ställen som många besöker? Bott i Göteborg ett tag nu och provstcthsimassage. Men jag har då aldrig blivit frågar om extra. Är det för att ni ligger nakna eller vad nissar jag ?
Citera
2018-06-03, 07:54
Medlem
thaimans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av detarklartjagska
Detta måste vara lögn allihop eller väldigt få ställen som många besöker? Bott i Göteborg ett tag nu och provstcthsimassage. Men jag har då aldrig blivit frågar om extra. Är det för att ni ligger nakna eller vad nissar jag ?

Om du besökt många ställen och aldrig fått ett erbjudande så finns bara ett senario, du luktar skit.
Citera
2018-06-03, 08:04
Medlem
s-täljes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thaiman
Om du besökt många ställen och aldrig fått ett erbjudande så finns bara ett senario, du luktar skit.

haha den var klocka ren! hehe
Citera
2018-06-03, 09:28
Medlem
Citat:

Massageform jag aldrig har provat! Du får berätta mer!
Citera
2018-06-03, 09:29
Medlem
Citat:
Det finns bara ett par ställen som inte ger extra i Göteborg. Kolla i tråden det finns massa inlägg som beskriver hur du skall göravför att öka dina chanser.

Duscha och var ren...
Citera
2018-06-03, 09:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kerstschon
Rent skitsnack, några av ägarna är könda, några av tjejerna startar eget men resten roterar fort, de flesta försvinner efter ett år. Har tyvärr vart drabbad av gula febern i 8 år 1-2 gånger i månaden och aldrig haft problem med "otrogenhet", jag skvallrar med alla, försöker hålla koll på salongerna.

Det finns en community där man diskuterar damerna och salongerna.....
Alla som skickade PM och undrar om communityn - jag menade denna och recensionstråden. Det var en pik till dom som tror att thaidamerna är de enda som skvallrar. Vi själva skvallrar värre än en kärring i Vadstena.
Citera
2018-06-03, 09:50
Medlem
Citat:

Brukar alltid numera bli erbjuden extra i större svenska städer.
Så du har nog haft otur eller så uppför du dig inte så bra.
Var ren, artig och utan kalsonger så tror jag det fixar sig även för dig.
Citera
2018-06-03, 10:16
Medlem
Fidelio69s avatar
Citat:
Ligger du med kalsonger tror tjejerna att du är snut och det blir stel stämning.

Ligg naken, ballen i söderläge så de kan ”råka” snudda den och vid vändning ha stånd så är det raka vägen efter det. (En del ligger och stönar och frustar men det kan nog också bara få tjejerna att tro att du är ett brunstigt psykfall, att få stånd räcker för att de ska fatta galoppen)

Trevlig, hel och ren goes without saying. Lycka till!
Citera
2018-06-03, 10:24
Medlem
s-täljes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fidelio69
Ligger du med kalsonger tror tjejerna att du är snut och det blir stel stämning.

Ligg naken, ballen i söderläge så de kan ”råka” snudda den och vid vändning ha stånd så är det raka vägen efter det. (En del ligger och stönar och frustar men det kan nog också bara få tjejerna att tro att du är ett brunstigt psykfall, att få stånd räcker för att de ska fatta galoppen)

helt rätt där , Hur svårt är det?
men om inte durch och smell skit du inte välkommen
Kom hel och ren!
alltid bästa res!
Citera
2018-06-03, 10:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fidelio69

Behövs inget stånd, frågan kommer nästan alltid ändå. Hittat två ställen i Stockholm som ger suverän massage utan frågan, och de är undantagen numera.
Citera
2018-06-03, 10:26
Medlem
s-täljes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thai-massagen
Behövs inget stånd, frågan kommer nästan alltid ändå. Hittat två ställen i Stockholm som ger suverän massage utan frågan, och de är undantagen numera.

99 % erbjuder HJ
Citera
2018-06-03, 10:29
Medlem
s-täljes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av s-tälje
99 % erbjuder HJ
vara hitta seriös massage Det frågan hehe
som 99% erbjuder
om tacka nej blir sura miner klar på 45 min bär beställa 60 min
Ganska vanligt