2013-02-21, 15:14
Medlem
LemmyMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brandman76
Nån som kan föreslå nått bra massage ställe i Bromma området.
eller i närområdet.

Gå in på http://www.thaimassageguiden.se/

Eller, gå bara in på närmaste salong och prova.
Citera
2013-02-21, 15:20
Medlem
LemmyMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ruttu
Kära massagetorsksvänner,
Jag blev förra veckan kontaktad här på Flashback av en TV4 reporter, Håkan Enmark (kallad haukans här), angående just detta med sex och thaimassage. Vill härmed utfärda en liten varning till er alla att de nog kommer ett litet reportage ang detta om inte allt för lång tid.
varma hälsningar Ruttu

Vad ville han? Tips på bra salonger eller?
Citera
2013-02-21, 15:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LemmyM
Vad ville han? Tips på bra salonger eller?

han ville veta mer om vad jag visste om kopplingen MC gäng och Thaiställen
Citera
2013-02-21, 15:59
Medlem
Inget svar gällande Karlstad, märkte jag.
Citera
2013-02-21, 16:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skinnbyxan

Jag har aldrig varit där på massage men gjorde en sökning i guiden och fick svar att det finns fem stycken

en ligger visst i Karlskoga

så du har fyra att välja på i stan

ta två den här helgen och två nästa helg

sedan har du det bästa svaret på din egen fråga
Citera
2013-02-21, 21:38
Medlem
Känner till en del MC folk med thaibrudar, de får inga vettiga brudar då de bär läderväst efter 40 års åldern. Thai brudar vill ha lite snabba cash som vanligt och dras till massagebranchen. Vem skall jag skicka räkningen till för detta scoop?
Citera
2013-02-22, 10:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skinnbyxan

Bra seriös massage i Karlstad: Du1 Thaimassage.
Citera
2013-02-25, 09:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nanofarad
Bra seriös massage i Karlstad: Du1 Thaimassage.

Tack!
Citera
2013-02-26, 08:01
Medlem
Citat:
Kära massagetorsksvänner,
Jag blev förra veckan kontaktad här på Flashback av en TV4 reporter, Håkan Enmark (kallad haukans här), angående just detta med sex och thaimassage. Vill härmed utfärda en liten varning till er alla att de nog kommer ett litet reportage ang detta om inte allt för lång tid.
varma hälsningar Ruttu

Nyhetstorka minsann när de återanvänder gamla nyheter. Vad ville Haukans veta då?
Citera
2013-02-26, 08:09
Medlem
Citat:
han ville veta mer om vad jag visste om kopplingen MC gäng och Thaiställen

Intressant. Diskuterade du med honom? Finns det tecken på att MC gängen ligger bakom ställen? Det är ju ingen ny spekulation, har väl diskuterats här i tråden t o m? Vore väl en välgärning om den här tråden kunde användas till bättre saker än inlägg av alla idioter som inte klarar att kolla upp TMG själva. Typ att varna för dessa salonger. Själv har jag sen länge tröttnat på thaimassagen av helt andra anledningar men en sak som gör det lättare att hålla sig därifrån är bl a såna här misstankar.
Citera
2013-02-26, 12:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pimpmaster
Intressant. Diskuterade du med honom? Finns det tecken på att MC gängen ligger bakom ställen? Det är ju ingen ny spekulation, har väl diskuterats här i tråden t o m? Vore väl en välgärning om den här tråden kunde användas till bättre saker än inlägg av alla idioter som inte klarar att kolla upp TMG själva. Typ att varna för dessa salonger. Själv har jag sen länge tröttnat på thaimassagen av helt andra anledningar men en sak som gör det lättare att hålla sig därifrån är bl a såna här misstankar.

Han ville veta vad jag visste ang kopplingen MC/Thai men murveln har vägrat svara på en rak fråga om vilken typ av reportage de ska gör. bara köpsex vinkel eller annan brottslighet.
Citera
2013-02-26, 19:08
Medlem
Skall till Borås nästa vecka, Är det någon som känner till något juste ställe där. Finns inte allt för mycket info i tmg. Tacksam för svar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in