35 343 besökare online
857 924 medlemmar • 45 859 276 inlägg
Användarnamn 
Lösenord
Flashback Forum > Sex > Eskortservice och prostitution
Svara på ämne
Ämnesverktyg
Bromma69
Medlem
Har nu testat oljemassage (och för det mesta HE) kanske 4-5 gånger och börjar tröttna på den dåliga kvalitén på damerna. Visst, är man riktigt sugen så funkar det ju alltid oavsett dam men det vore ju trevligt om man kom till en salong och det hoppade till i bröstet och byxan när man såg damerna. I mitt fall har de varit 35-45 år och som bäst medelsnygga. Som bäst alltså.

Har ni några bra förslag på salonger där massöserna är snygga? Och då menar jag riktigt snygga och mellan 20-30 år.

/R

thunders62
Medlem
thunders62s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Messerschmitt
Frågar inte massösen så frågar jag, inget dramatiskt med det...

Ovanstående gällde när jag fortfarande sprang runt på Stockholms salonger. Nu har jag tappat lusten för "massage".

Har aldrig behövt fråga...Har varit på ca 30 ställen och erbjudande kommer alltid..sen kan det ha olika innehåll..

Har också tröttnat på dåligt utförd massage och taskiga handjobb..

Går nu antingen på ställe där det ges bra massage eller där HE innebär mer än HJ. För båda delarna gäller att det alltid blir bättre om man blir stammis..

loppaloppa
Medlem
Såg att det är över 100 flickar i detta ämne, så hoppade in på sista här. Det jag har förståt att det inte finns ett enda ställe i gbg som erbjuder "HE"?

IaveAfstrCARthenU
Medlem
IaveAfstrCARthenUs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av loppaloppa
Såg att det är över 100 flickar i detta ämne, så hoppade in på sista här. Det jag har förståt att det inte finns ett enda ställe i gbg som erbjuder "HE"?

Varför skulle det vara så? Finns ju rätt många ställen i GBG, V Frölunda o Mölndal. Skulle tjejerna som jobbar där vara totalt annorlunda gentemot de vi har i Sthlm? Tror inte det...

Är väl bara och testa ett par ställen, i sämsta fall får du antagligen en skön massage, vilket inte är det sämsta!

Tompa66
Avstängd
Tompa66s avatar
Patetiskt omöjligt vill jag påstå ,,90% av alla här får den ena eller det andra från diverse ställen i princip överallt,,,,,,,,,, SURE
Vill säga att 75% av fjortisarna här ljuger,, så pålen står rätt upp,,,,
hade det varit så ,, hade 50% av ställena varit stängda nu,eller inom kort,, eller hur ,, hur svårt kan det va för blåvit att utforska massagen i dessa places?
Näää dom läser ju inte här ,nääääääää!!!

EnNyGrej
Medlem
EnNyGrejs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tompa66
Patetiskt omöjligt vill jag påstå ,,90% av alla här får den ena eller det andra från diverse ställen i princip överallt,,,,,,,,,, SURE
hade det varit så ,, hade 50% av ställena varit stängda nu,eller inom kort,, eller hur ,, hur svårt kan det va för blåvit att utforska massagen i dessa places?
Polischeferna som sköter övervakelsen av massagen är själv stamkunder varför skulle dom vilja stänga igen det då?

IaveAfstrCARthenU
Medlem
IaveAfstrCARthenUs avatar
Citat:

Bor du i Stockholm? Har du varit på en thaimassagesalong? Du kanske borde testa!

Jag kan inte svara för alla andra som skriver här, såklart, men för min del ligger jag fortfarande på 100% HE för mina besök.

I princip omöjligt för farbror blå att bevisa förekomst av sexuella tjänster i dessa sammanhang. Lite buller i entrén och gälla skrik från övriga i personalen när några bufflar till cops stormar in, två sekunder senare ligger kunden på mage och en fullt laglig massage är det enda som pågår!
Om det nu skulle vara så att tjejen råkar vara lite avklädd så kan man nog lita på att en thaitjej får på sig paltorna lika snabbt som en supermodell kräks upp middan! Sedan ska man bevisa att det skett betalning också!

De thaisalonger som får besök av farbror blå eller skattmasen, vilket ett flertal inom kort kommer få tror jag, får nog mest problem med bristande bokföring, tillstånd rörande affärsverksamhet, utrymningsvägar i lokalen etc. Men att bevisa försäljning av sexuella tjänster? Nej, glöm det! Då får vi nog para ihop den allra långsammaste OCH IQ-befriade kunden med dito thaitjej innan det går så långt!

Välvillig
Medlem
Citat:

Mmm, hela den här tråden består av fria fantasier...

Spoiler:

mb_2000
Medlem
mb_2000s avatar
Um... man får ju inte fråga efter PM om sådant?

OT

Jag tror att jag blev erbjuden ett HE sist jag var på massage... men jag hörde inte exakt vad hon sade (var lite inne i mig själv kan man säga), tittade frågande på henne, och plötsligt var stunden förbi... Anledningen till att jag tror att det vankades HE var att hon sekunderna innan hade masserat pelvis intensivt, med fokus... inte riktigt på muskulaturen, om man så säger...

thunders62
Medlem
thunders62s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Välvillig
Mmm, hela den här tråden består av fria fantasier...

Spoiler:
Yepp och recensionstråden likaså LOL Hade inget annat för mig än att fantisera ihop ett antal massagebesök..

mr-crazy
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thunders62
Yepp och recensionstråden likaså LOL Hade inget annat för mig än att fantisera ihop ett antal massagebesök..

Man börjar nästan tro det, jag är iallafall ärlig.

Var på massage idag på ett ställe i min lilla stad där jag bara varit 1 gång tidigare och då sa dom att de flesta massage flickorna var på "semester" i Thailand. Så tänkte kolla om dom kommit tillbaka idag, och ja det hade dom. Tydligen hade dom dåligt att göra med för jag fick 2 tjejer, båda c:a 20års åldern och väldigt sexiga tjejer. Skönaste massage jag någonsin fått utan tvekan, dom kåtade upp mig ordentligt, såpass att jag låg och funderade på hur mycket extra jag skulle ge dom i dricks förutom vad dom begär om det blir HE... men till min stora besvikelse ingen HE och pga detta gav jag inte heller någon dricks, blev lite besviken av att bli så uppkåtad och inte få någon HE, men kommer definitivt komma tillbaks för en sådan massage igen för 4 hands är oslagbart bäst hittills då jag hittills inte fått HE någonstans i min lilla stad.

pirra
Medlem
Ringde thaistället i min lilla stad igår och frågade lite vad dom erbjöd och om det fans chans till extra erbjudande och det fans de om man va snäll.
Så sagt å gjort så tog jag mej dit och beställde oljemassage!
Massagen började vi prata om ditten å datten frågade då om hon kom ihåg att jag ringde i går och de gjorde hon.
Hon masserade rygg sen lår och rumpa med pung snudd.
Efter det blev det vändning och efter bara ett par minuter kom frågan om extra.
Så man kan få he även i en liten stad.

Svara på ämne
Topp Dela »