2012-04-13, 17:49
Medlem
är det nån som vet om man får/blir erbjuden HE på nån thaimassage salong i värmlands län/örebro län??
jag har varit på alla tre thaimassage ställen i karlskoga där erbjuds inget HE, sen i örebro har jag varit på 3 st olika thaimassage salonger inget HE där heller , jag börjar undra finns de nån salong i dessa län som erbjuder sånt? skulle inte va fel
Citera
2012-04-13, 18:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Takadongtakadang
Flyttade hem till Sverige från Thailand förra året, och saknaden efter Thai massage blev för stor efter någon månad eller två. Hade inga större förväntningar på någon special, men fick erbjudande om en special med hela menyn efter 10 minuters massage och småpratande med tjejen på första stället. Sprungit runt på lite ställen och fått samma erbjudande samtliga gånger, även på ställen där man uttryckligen informerar på skyltar etc. att det inte förekommer några sexuella tjänster. Jag har naturligtvis en enorm fördel då jag pratar flytande Thai efter att ha bott 15 år i Thailand.

Mitt bästa tips, om du är ute efter en special, är att vara utrustad med en absolut klanderfri hygien.

Vad är en special?
Citera
2012-04-13, 23:45
Medlem
IaveAfstrCARthenUs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av valmont74
Det verkar som att förutsättningen "ställena finns över allt, det gäller bara att hitta dem" gäller...

Japp, norr, söder, väster eller city. Spelar ingen roll, 80-90% chans till HE var du än styr kosan...
Citera
2012-04-14, 07:17
Medlem
Takadongtakadangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mackan09
Vad är en special?
Det är den termen som används i Thailand när man erbjuds en service som kanske inte angivits i prislistan (dock finns i Thailand massageställen där prislistan faktiskt anger priset för "Special").
Citera
2012-04-14, 16:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Takadongtakadang
Det är den termen som används i Thailand när man erbjuds en service som kanske inte angivits i prislistan (dock finns i Thailand massageställen där prislistan faktiskt anger priset för "Special").

Extra med andra ord, ok då förstår jag, det verkade som om det var något utöver det vanliga, något unikt. Men tack
Citera
2012-04-15, 11:37
Medlem
karlhenriks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maerd
Nja, en i Umeå den andra i Vännäs...över 3 mil dit. Men jag får se om jag får tid och dra dit under morgondagen.

Har du varit i vännäs än? Hur var det där?
Citera
2012-04-15, 12:20
Medlem
Fidelio69s avatar
Jag fick pynta 400 för ett HJ och ta lite på hennes bröst, hon ville däremot inte ta av sig tröjan, då hade det kostat 500 vilket jag tycker är ett överpris. Hon försökte först att hela HE skulle kosta 500, men jag kontrade med 300 och vi kom överens på 400.

Fråga till er rutinerade rävar - med tanke på det jag fick för pengarna, hade inte 300 varit ett närmare pris eller är det över 400 man måste ge för lite HJ? Finns nån inofficiell prislista?
Citera
2012-04-15, 13:43
Medlem
Tyko.Jonssons avatar
Finns det några rekommendationer om ställen norr om stockholm? Finns ett ställe i märsta centrum som ser lite halvmysigt ut, Kanor eller Kanon tror jag det heter. Är det någon som varit där och kan berätta hur det var?
Citera
2012-04-15, 17:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tyko.Jonsson
Finns det några rekommendationer om ställen norr om stockholm? Finns ett ställe i märsta centrum som ser lite halvmysigt ut, Kanor eller Kanon tror jag det heter. Är det någon som varit där och kan berätta hur det var?

Nej har har aldrig varit där men de verkar ha sinne för humor

2012-04-01 - Vi kommer inom kort att börja testa möjligheten att erbjuda förskottsbetalningar från hemsidan

Jag tror alla som varit på thaimassage råkat ut för flirtiga tjejer och ibland läser man här i tråden om att det luktar kärlek. Jag har varit med om det också. Har alltid varit på vakt och inte tagit det på allvar. Kan vara svårt när de flirtar och går rakt på sak. Den här helgen har jag suttit och klickat runt på Facebook. Slumpen (vänners-vänner bla) tog mig vidare till några thaitjejer som jag lyckades identifiera från ett par salonger som jag varit på. Inte några stängda profiler så det var kul att titta runt på deras aktiviteter och fotoalbum. Nej jag tänker inte göra det men visst lockar det lite att skriva till deras svenska pojkvänner och män att deras thaitjejer flirtar och erbjuder HE på deras jobb. En del av tjejerna uppgav andra jobb, så salongsjobben är bara extrainkomst, undrar om ens killarna vet om det? Att de ens jobbar med massage.
Citera
2012-04-15, 21:53
Medlem
Tyko.Jonssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mackan09
Nej har har aldrig varit där men de verkar ha sinne för humor

2012-04-01 - Vi kommer inom kort att börja testa möjligheten att erbjuda förskottsbetalningar från hemsidan

Jag tror alla som varit på thaimassage råkat ut för flirtiga tjejer och ibland läser man här i tråden om att det luktar kärlek. Jag har varit med om det också. Har alltid varit på vakt och inte tagit det på allvar. Kan vara svårt när de flirtar och går rakt på sak. Den här helgen har jag suttit och klickat runt på Facebook. Slumpen (vänners-vänner bla) tog mig vidare till några thaitjejer som jag lyckades identifiera från ett par salonger som jag varit på. Inte några stängda profiler så det var kul att titta runt på deras aktiviteter och fotoalbum. Nej jag tänker inte göra det men visst lockar det lite att skriva till deras svenska pojkvänner och män att deras thaitjejer flirtar och erbjuder HE på deras jobb. En del av tjejerna uppgav andra jobb, så salongsjobben är bara extrainkomst, undrar om ens killarna vet om det? Att de ens jobbar med massage.
Förskottsbetalning är väl inget konstigt? Bara att boka tid och traska in, eller missar jag något?
Citera
2012-04-15, 22:41
Medlem
thunders62s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tyko.Jonsson
Förskottsbetalning är väl inget konstigt? Bara att boka tid och traska in, eller missar jag något?

Ja Du missar att det står "förskotsbetalning från hemsidan" och att det skrevs den förste april! Är du med?
Citera
2012-04-15, 23:07
Medlem
IaveAfstrCARthenUs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fidelio69
Jag fick pynta 400 för ett HJ och ta lite på hennes bröst, hon ville däremot inte ta av sig tröjan, då hade det kostat 500 vilket jag tycker är ett överpris. Hon försökte först att hela HE skulle kosta 500, men jag kontrade med 300 och vi kom överens på 400.

Fråga till er rutinerade rävar - med tanke på det jag fick för pengarna, hade inte 300 varit ett närmare pris eller är det över 400 man måste ge för lite HJ? Finns nån inofficiell prislista?

Tillgång och efterfrågan, samt taskigt förhandlingsläge när man ligger där med ribban i vädret!

De flesta tjejer försöker alltid med 500 enligt mina erfarenheter. Då visar du tre fingrar, hon visar fyra. I det läget (om du vill pruta) visar du två fingrar. Sen är ni överens på tre!

Sen kan man ju alltid lägga till om det är en tjej man vill t ex få klämma lite på. En del tjejer uppmuntrar ju till det och kan även bli sura om man inte vill tafsa har jag upplevt. Lägsta jag fått för är 200 och det var hennes utgångsbud! Då ingick även klämma under tröjan och uppmuntrades!

Aldrig betalat mer än 500 för HJ och då har det varit en riktigt snygg tjej som man verkligen vill se naken.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in