Citat:
Ursprungligen postat av Fidelio69
Jag fick pynta 400 för ett HJ och ta lite på hennes bröst, hon ville däremot inte ta av sig tröjan, då hade det kostat 500 vilket jag tycker är ett överpris. Hon försökte först att hela HE skulle kosta 500, men jag kontrade med 300 och vi kom överens på 400.
Fråga till er rutinerade rävar - med tanke på det jag fick för pengarna, hade inte 300 varit ett närmare pris eller är det över 400 man måste ge för lite HJ? Finns nån inofficiell prislista?

Tillgång och efterfrågan, samt taskigt förhandlingsläge när man ligger där med ribban i vädret!
De flesta tjejer försöker alltid med 500 enligt mina erfarenheter. Då visar du tre fingrar, hon visar fyra. I det läget (om du vill pruta) visar du två fingrar. Sen är ni överens på tre!
Sen kan man ju alltid lägga till om det är en tjej man vill t ex få klämma lite på. En del tjejer uppmuntrar ju till det och kan även bli sura om man inte vill tafsa har jag upplevt. Lägsta jag fått för är 200 och det var hennes utgångsbud! Då ingick även klämma under tröjan och uppmuntrades!
Aldrig betalat mer än 500 för HJ och då har det varit en riktigt snygg tjej som man verkligen
vill se naken.