I går var jag på ett välkänt ställe i Malmö.
Valde en timmes oljemassage med en tjej som jag blivit masserad av innan, men vi kom aldrig till skott den gången, då vi inte kom överens om vad som skulle göras, dom är väldigt noga med att INTE runka kuken, men jag får göra det själv när hon tittar på, i mina ögon är detta slöseri med pengar, då jag inte vill betala extra för att runka den själv, utan då vill jag ha något i utbyte, så förra gången sa jag att jag ville se hennes fitta samtidigt, efter mycket tjat om att hon var blyg och inte tyckte om att visa den, och jag som smickrade för motsatsen, så knäppte hon upp byxorna, och precis när jag skulle få se, så kom henne kollega och sa att tiden var slut - bajs!
Nåja, nya tag igår, och efter den sedvanliga massagen, så börjar vi förhandla, hon går snabbare med på att dra ner byxorna lite och visa sin mus, dock sår hon på knä på massagebordet framför mig, så man såg inte mycket mer än busken, när jag ber henne sära lite, så tar hon min hand och för den mot hennes sköte - vips så pullar jag flickan samtidigt som jag drar en snabb-runk!
Klockrent, jag ber henne ställa sig på golvet bredvid så jag kan komma åt ljupare i henne, och hon lyder, så där ligger jag och runkar med ett par fingrar inne i henne och hon börjar gny och kan inte släppa blicken av min kuk - oherhört upphetsande, och efteråt så tar hon mitt nummer, för som hon sa "vi kanske kan träffas någon annanstans"-jackpot i mina öron, jag ska tamejfasiken sätta den här damen, det är ett som är säkert!!
Hon får 3 av 5 tuppar för utseende, och 5 av 5 för engagemang!