2011-01-27, 23:05
Medlem
torstenhingstens avatar
T.ex ett ställe kring odenplan har ju gått ur från TMG

Det kostar väl en mindre summa att ha sin annons där + annonsören kanske inte
vill ha feedback från oseriösa skribenter
Citera
2011-01-28, 00:48
Medlem
NorthernSons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pimpmaster
Japp, det är en dyr hobby. Men väldigt trevlig

Exakt, mycket trevlig hobby som innefattar det mesta. Spänning, taktik, forskning, njutning mm. Listan kan göras lång. Jag tycker HE borde legaliseras. Nån som håller med?
Citera
2011-01-28, 10:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NorthernSon
Exakt, mycket trevlig hobby som innefattar det mesta. Spänning, taktik, forskning, njutning mm. Listan kan göras lång. Jag tycker HE borde legaliseras. Nån som håller med?

Det är nog fel ställe att ställa den frågan om du vill ha en intressant diskussion. Om du däremot vill ha ett hundraprocentigt bifall så har du kommit rätt. Klart som sjutton att lagstiftaren inte ska lägga sig i en affärsuppgörelse om vad som ingår i en massage.
Citera
2011-01-28, 23:24
Medlem
NorthernSons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pimpmaster
Det är nog fel ställe att ställa den frågan om du vill ha en intressant diskussion. Om du däremot vill ha ett hundraprocentigt bifall så har du kommit rätt. Klart som sjutton att lagstiftaren inte ska lägga sig i en affärsuppgörelse om vad som ingår i en massage.

Javisst ja *LOL* så tokigt det kan bli. Men låt oss dock spinna vidare på taktiken.

Jag lägger alltid upp mig på madrassen i kommando-mode. Oftast är kallingarna av direkt och först sedan brukar jag fråga om det är OK..hehe. Det funkar i 98% av fallen. Och det är oxo en bra signal till om det kan vankas HE. Men rent taktiskt kanske man skall behålla fillingarna på (lite städat sådär) och hoppas på de tre fingrarna i slutet? Dock försvinner ju en stor del av njutningen om man inte kör kommando.

Ett annat trick jag brukar köra med är att inte sära på benen så mycket vid själva lårmassagen (Både mage och Ryggläge). Om terapeuten använder för mycket handduk i ryggläge brukar jag dra lite i den själv för att exponera lite mer, det har hjälpt. Det är signalerna det handlar om. Alltid lika spännande och se vart det tar vägen

Mvh
NS
Citera
2011-01-29, 00:21
Medlem
Har fortfarande inte tröttnat på att testa nya ställen. Man får alltid en ny upplevelse då alla massöser har en något egen stil. Sen varierar ju extramenyn ibland också som extra krydda.

#25 city. Lockades hit av en snygg hemsida med ännu snyggare tjejer. När jag kom dit var det dock bara en något äldre kvinna som tog emot i en fräsch lokal, såg inga andra tjejer. Hon hade en välbevarad kropp i ett par sexiga tunna skinbyxor. Massagen var bra och det kändes sexigt med de tunna konstläderbyxorna mot kroppen när hon satt på mig. Ingen handduk på efter vändningen, vilket som vanligt slutade med att hon först retade upp flaggstången för att sen locka av mig några hundringar för handarbetet.

#26 söderort. Söt, liten, ung tjej. Såg inte så mycket av henne då rummet bara var upplyst av ett stearinljus. Ganska bra muskelmassage trots att den inte var hård, men nästan helt oerotisk massage: inte mellan skinkorna, inte nära pung, noggrann täckning med handduk etc. Har aldrig varit med om det tidigare på thaimasage, inte ens på de fåtal ställen som inte erbjudit HE. Jag blev väldigt förvånad då hon pekade frågande mellan mina ben. Tackade instinktivt nej trots att hon var snygg. Frågan kändes konstig när man inte blivit uppkåtad innan.

#27 city. Jag så flera snygga tjejer innanför dörren och jag hade turen att få den sexigaste av dem. Mycket snyggt och fräscht rum med ett par blommor som dekoration på madrassen. Hon gav en riktigt behaglig massage, hon hade ett mycket skönt sätt att använda bägge händerna. Ingen handduk på efter vändningen, det här är ingen hobby för den blyge. Hon masserade nu med en hand på varje lår med tummarna på insidan hela vägen upp. Den här gången kunde jag inte tacka nej till det lilla extra. 500, 300, 500 you can touch...., 400 OK.

Lite märkligt att det är jag som är kriminell när jag tackar ja, men jag begår endast lagbrottet om brottsoffret verkligen försöker locka mig till det, och det är alltid brottsoffret som tar initiativ (jag har aldrig frågat efter HE eller annat, det behövs inte). Kanske kan vara en intressant juridisk och etisk diskussion men det här är antagligen inte rätt forum för det.
Citera
2011-01-29, 10:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NorthernSon
Javisst ja *LOL* så tokigt det kan bli. Men låt oss dock spinna vidare på taktiken.

Jag lägger alltid upp mig på madrassen i kommando-mode. Oftast är kallingarna av direkt och först sedan brukar jag fråga om det är OK..hehe. Det funkar i 98% av fallen. Och det är oxo en bra signal till om det kan vankas HE. Men rent taktiskt kanske man skall behålla fillingarna på (lite städat sådär) och hoppas på de tre fingrarna i slutet? Dock försvinner ju en stor del av njutningen om man inte kör kommando.

Ett annat trick jag brukar köra med är att inte sära på benen så mycket vid själva lårmassagen (Både mage och Ryggläge). Om terapeuten använder för mycket handduk i ryggläge brukar jag dra lite i den själv för att exponera lite mer, det har hjälpt. Det är signalerna det handlar om. Alltid lika spännande och se vart det tar vägen

Mvh
NS

Ja, det är väl ungefär lika här. Med skillnaden att jag tar ALLTID av mig kallingarna. Och frågar inte om det är ok, det förutsätter jag och det har det hittills alltid varit. Dels för att man faktiskt inte vill ha olja på kallingarna och även för att i en bra thaimassage så brukar det ingå en rejäl rumpknådning och det är ju bland det skönaste som finns.

Lägger mig på mage med benen ganska brett isär, kuken ner längs ena låret så den ligger "tillgänglig" för att tafsas på. Handduken lite slarvigt över rumpan, ofta åker ju den ner nedanför rumpan redan när hon börjar med ryggen. Är det ett ställe där jag fått extra av tjejen i fråga tidigare så bryr jag mig inte ens om att lägga handduken över. Det brukar uppskattas genom några klappar på rumpan direkt.

Men det är som du säger, spänningen ligger i när det är ett helt nytt ställe med en ny tjej. Alltid lika roligt.
Citera
2011-01-29, 10:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gladpack1
#26 söderort. Söt, liten, ung tjej. Såg inte så mycket av henne då rummet bara var upplyst av ett stearinljus. Ganska bra muskelmassage trots att den inte var hård, men nästan helt oerotisk massage: inte mellan skinkorna, inte nära pung, noggrann täckning med handduk etc. Har aldrig varit med om det tidigare på thaimasage, inte ens på de fåtal ställen som inte erbjudit HE. Jag blev väldigt förvånad då hon pekade frågande mellan mina ben. Tackade instinktivt nej trots att hon var snygg. Frågan kändes konstig när man inte blivit uppkåtad innan.

Håller med, det är märkligt att bli erbjuden HE när de gjort ett massagejobb utan att varit nära att snudda kuken.
Citera
2011-01-29, 15:21
Medlem
torstenhingstens avatar
VAr på ett populärt ställe relativt centralt för ett tag sedan
draperi mellan "båsen" och man riktigt hörde vad som pågic i andra båset..
var inte bara vanlig He där inte.....Blir ganska avtändade för mig när man
hör en stor björn grymta av exktas...
Citera
2011-01-29, 16:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av torstenhingsten
VAr på ett populärt ställe relativt centralt för ett tag sedan
draperi mellan "båsen" och man riktigt hörde vad som pågic i andra båset..
var inte bara vanlig He där inte.....Blir ganska avtändade för mig när man
hör en stor björn grymta av exktas...

Åh fan, jag tycker det är inspirerande...
Citera
2011-01-29, 20:18
Medlem
Haloi haloi alla glada folk

Är det nån som har testad Bangkok thaimassage vid rådmansg???
Var de bra, pris, kunskap...."etc"
Citera
2011-01-29, 21:07
Medlem
Tre senaste erfarenheterna:

En bit söder om söder. Otroligt söt tjej, såg inte riktigt thailändsk ut, mer koreansk, men det spelar ingen roll, väldigt snygg och sexig. Börjar massagen på benen, men jobbar snabbt upp mot baken och Mr Jackson. Jag brukar inte få ribba innan jag vänder mig om och får känna ordentligt på tjejen, men den här gången står Jackson rakt ner i golvet. Vääända...förhandlar snabbt om pris och kommer överens om naken HJ. Får ett otroligt trevligt HJ av en jättesexig tjej i 69-ställning. Undersöker henne överallt .

Söder om söder. Thaikvinnan, ca 40, mkt sexig. Omedelbart erbjudande om btb. En fullständigt osannolik upplevevelse i en timme med en naken snygg kvinna som glider omkring överallt på mig. Full service...tom GFE . Fick ett erbjudande innan jag gick som stör min hjärna dagligen och det gällde inte henne .

Västerut...mycket bra massage..äldre kvinna...gammal är äldst .
Citera
2011-01-29, 22:04
Medlem
Var på massage i veckan, en massage som blev störd flera gånger eftersom det ringde och det värsta var att det inte var någon som ville prata! Hon bad om ursäkt och jag fick visserligen rabatt på massagen men vad är det för puckon som ringer och sedan inte vågar säga något i luren. Hon pratar bra svenska så det är inga problem att förstå vad hon säger.

Massagen blev som sagt störd men annars är det ett toppenställe. Så jag hoppas att ingen av er håller på med sådan oskick!

Idag var jag mitt favoritställe. Har blivit masserad flera gånger av samma tjej sedan i somras. Idag var första gången som hon pekade på handduken och undrade om jag ville ha. Jag tackade nej och fick då tummen upp som svar. Jag vet inte om hon bara ville kolla mig!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in