2011-06-01, 07:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Qvadriologic
Vet inte riktigt hur man ska då få råd om ställen i Stockholm utan att efterfråga ett PM, tips någon? :P
Ett sätt är att läsa på thaimassageguiden. Ett annat sätt är att besöka några ställen och bilda sig en egen uppfattning. Ett tredje sätt är att använda något som kallas internet och söka/leta efter information.
Citera
2011-06-01, 16:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Qvadriologic
Vet inte riktigt hur man ska då få råd om ställen i Stockholm utan att efterfråga ett PM, tips någon? :P

Läs thaimassageguiden...otroligt seriös, men det är så mycket humor i den så man garvar läppen av sig (när man vet hur det egentligen är). Om man ska tro på det som skrivs så sitter ryggraden i ballen .
Citera
2011-06-02, 04:25
Medlem
Jag bor i Stockholms innerstad och har varit på flera thaimassageställen innanför tullarna men aldrig fått någon "extra" behandling trots att jag är ung och vältränad och alltid tar av mig kalsongerna för att visa vad jag vill. Jag tror jag är på fel ställen helt enkelt. Det är tydligen mycket vanligare med "extra" när man är utanför tullarna. Jag tror jag får börja chansa på ställena utanför Stockholm ("söder om söder" ska tydligen vara bäst). Om någon har några tips så är jag idel öra..
Citera
2011-06-02, 07:38
Medlem
s-täljes avatar
Hej alla på thaimassage forum
någon som vet bra thaimassage med hår klippning i stockholm?
gärna norr om stan
tänkte gör båda saker samtidigt

tacksam för tipps
på ställen
om inte finns norr stan
ge tipps nära norr stan

Ha en bra dag alla
Citera
2011-06-02, 08:31
Medlem
Tar man en tur till Köpenhamn så finns nästan det du söker....

Tilbud til 2 personer:
2 x 60 minutter massage
+ Sauna
+ Thaimad
1500,- kr.

//BBF

Citat:
Ursprungligen postat av IaveAfstrCARthenU

Kanske menyn kan se ut såhär:

Förrätt: Tom Kha Gai, kycklingsoppa

Varmrätt: Pad Goong, tigerräkor med cashewnötter

Avslappning: En timmes oljemassage

Dessert: Handjobb med olja (mot tillägg även topless)

Kaffe på det?
Citera
2011-06-02, 11:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av slowzap
Jag bor i Stockholms innerstad och har varit på flera thaimassageställen innanför tullarna men aldrig fått någon "extra" behandling trots att jag är ung och vältränad och alltid tar av mig kalsongerna för att visa vad jag vill. Jag tror jag är på fel ställen helt enkelt. Det är tydligen mycket vanligare med "extra" när man är utanför tullarna. Jag tror jag får börja chansa på ställena utanför Stockholm ("söder om söder" ska tydligen vara bäst). Om någon har några tips så är jag idel öra..

Det är inte sant, det är lika vanligt innanför tullarna som utanför. Jag har inte varit på ett enda ställe inne i stan som inte erbjudit extra.

Det bästa tecknet att visa vad man vill är att få stånd.
Citera
2011-06-02, 13:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av toman
Det är inte sant, det är lika vanligt innanför tullarna som utanför. Jag har inte varit på ett enda ställe inne i stan som inte erbjudit extra.

Sära på benen ju högre upp de masserar och beröm dem och säg att det är skönt, och ju mer beröm desto högre upp. Har alltid fungerat för mig.

Har tom varit med att massösen flyttat runt kuken så att den inte ska vara ivägen när hon masserar framsidan utan att få stånd men blivit erbjuden ändå
Citera
2011-06-02, 13:45
Medlem
thunders62s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av toman

Den första meningen är sann, ett par av de ställen som tom erbjuder fullservice finns innanför tullarna. Den andra är bullshit.

Sanningen:

https://www.flashback.org/sp30871766
Citera
2011-06-02, 14:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av slowzap

för mig är det obegripligt hur man kan undgå att bli erbjuden HE...om jag skall våga mig på en gissning så kanske du ser FÖR ung ut?? Tror inte tjejerna tycker det är lika kul om det skulle kunna vara deras son som ligger där typ:-) dessutom så kan jag tänka mig de tror att en ung kille inte är lika intressant pga att det oftast är de något äldre som har de fetaste plånböckerna. Men nu gissar jag bara. Mitt förslag är att du frågar själv nästa gång om du inte blir erbjuden.
Citera
2011-06-02, 14:49
Medlem
Än så länge så har jag blivit erbjuden HE alla gånger utom en men om man är ute efter ett nytt ställe så har jag en fråga. Finns det något samband mellan antal stjärnor respektive positiva kommentarer på thaimassageguiden och möjligheten till HE?
Citera
2011-06-02, 17:20
Medlem
thunders62s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jagar
Än så länge så har jag blivit erbjuden HE alla gånger utom en men om man är ute efter ett nytt ställe så har jag en fråga. Finns det något samband mellan antal stjärnor respektive positiva kommentarer på thaimassageguiden och möjligheten till HE?

Nej
Citera
2011-06-02, 22:11
Medlem
IaveAfstrCARthenUs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jagar

Min uppfattning:
Ställen som fått flera kommentarer om att det "mest kladdas med olja", "massösen uppträdde ointresserat", "fick bara 40 av 60 min", är skrivet av kunder som inte varit intresserade av extra, därmed har tjejen tappat intresset för hon inser att hon inte kan tjäna några hundralappar utöver den summa som massagen ger.
Så ett visst samband tror jag nog att det finns trots allt. Även om det finns salonger med toppbetyg som ger HE också!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in