Jag trillade in i denna tråden för några veckor sen av en ren slump då jag googlade runt lite på thaimassage. Ämnet har intresserat mig tidigare men hade fram till förra veckan aldrig varit på någon massage i mitt liv förut.
Nyfiken och glad i hågen så beställde jag tid för en oliemassage på ett Thaiställe i Köpenhamn. (Bor och studerar där.) Jag hade ingen aning om stället gav extra eller ej. Förmodligen ges det extra överallt i Köpenhamn. Men jag valde ett massagställe vars hemsida inte indikerade något sådant. Jag vill ha en Bra massage med eventuellt extra än ett dåligt massageställe som fokuserar enbart på dom erotiska njutningarna.
Några timmar efter samtalet klev jag in, lite smått nervös. Jag möttes av 3 thaikvinnor. En yngre som var mycket söt, en i 30års åldern och en lite äldre, kanske 45-50.
Till min besvikelse så var dom andra upptagna så det blev "mama-san" som tog hand om mig. Men det var fine. Jag kom ju i huvudsyfte att få en skön massage. Och om det skulle bli stämning för något extra så fick det väl bli så.
Nu har jag ingen erfarenhet av massage men det var otroligt skönt och avkopplade. Jag fick lite drygt 60minuters oliemassage för 300kr. Plus med vissa inslag av "äkta" thaimassage. Hon var helt fantastisk och verkade veta vad hon höll på med. Hon touchade lite här och var och var inte blyg av sig. Men saken är den att jag faktiskt aldrig fick något riktigt stånd. Förmodligen pga. nervositet samt att hon faktiskt var rätt gammal.
Men likväl så frågade hon mig efter massagens slut om jag vill ha "mer" massage. Jag svarade att jag inte var riktigt säker men hon erbjöd handjob och blowjob för 300kr. Men hade bara 500kr i plånboken så jag fick det för 200kr. Det var helt okej och skönt. :-) Dock så var hon ingen superhöjdare på att suga. Och när hon märkte att jag var lite trött och seg på att komma så tog hon min hand och förde mot sina bröst och knäppte sedan upp bh:n och jag fick leka med dom.
Sen efteråt så var hon väldigt trevlig och satte sig ner och snackade lite medan jag klädde på mig. Bjöds på dricka och i väntrummet började den yngre tjejen samt dom 2 andra att prata med mig. Dom var hur trevliga som helst och jag kände mig på topp och social. Det visade sig att den söta yngre tjejen kunde rätt okej svenska. Thaikvinnorna var hur trevliga som helst. Jag fick, kakor, thaimiddag och kaffe på det. Blev nog kvar en timma efter massagen.

Men slank iväg strax efter att den söta tjejen fick en kund.
Den yngre tjejen var hur flörtig som helst och ville prata med mig hela tiden. Frågade om jag var singel och att vi kanske borde gå ut på dejt. Och började kalla mig för älskling och grejer. Jag kände mig verkligen som en kung. haha
Jag sa att nästa gång så frågar jag efter henne då jag vill ha massage. (Så ja, jag antar att hon lyckades med det hon ville, en beskärd del av min plånbok inom snar framtid..

)
Men naiv som jag är så sitter jag här och tror att hon kanske flörtade på riktigt.

Men men. Väldigt trevlig stämning var det. Och nästa vecka har jag beställt en tid för massage med den unga tjejen.
Hur det än är så ser jag fram emot en trevlig massage och ett trevligt återbesök på detta underbara ställe.
Mvh / Jermo