2010-08-19, 17:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thunders62
Yepp så är det, Grevigreven har helfel

Jepp...

Jag kryper till korset och erkänner...

Tydligen har reglerna ändrats med åren och antagligen är det det här med bärplockarna som gjort att möjligheten till kortare arbetstillstånd numera går att söka.

Dock tror jag inte många nyttjar denna möjligheten varken inom bärplockningen, salongerna eller krogarna då kraven som ska uppfyllas är helt sanslösa.
Citera
2010-08-19, 18:18
Medlem
thunders62s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av greviegreven
Jepp...

Jag kryper till korset och erkänner...

Tydligen har reglerna ändrats med åren och antagligen är det det här med bärplockarna som gjort att möjligheten till kortare arbetstillstånd numera går att söka.

Dock tror jag inte många nyttjar denna möjligheten varken inom bärplockningen, salongerna eller krogarna då kraven som ska uppfyllas är helt sanslösa.

Det är inga probs att fixa de papper som krävs. Ser bara jobbigt ut. Finns färdiga upplägg.
Citera
2010-08-19, 21:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Välvillig
Gladback, jag uppskattar verkligen dina rapporter, ge oss fler!

Själv var jag på ett ställe i söderort som fått goda vitsord i guiden. Eftersom jag skulle träffa min flickvän för första gången på 5 dagar senare under kvällen var jag inte ute efter något extra. Lokalen var klart över genomsnittet med separata rum.

Min massagedam var oattraktiv och till mitt missnöje klär hon av sig och börjar massera mig i underkläder. Dags att blunda hårt! Massagen var sensuell och lös och jag bad henne 3 ggr att ta i lite mer. När hon körde söderortsgreppet tystnade jag dock, helt enkelt för skönt...

När jag vände mig om attackerade hon min penis omgående och jag förklarade att jag inte ville ha massage där. Hon lyssnade (iaf temporärt) på mig och masserade halvhjärtat mina ben. Efter bara några minuter var hon tillbaka och började massera pungen. Jag upprepade att jag inte ville ha massage där och hon undrade varför. Jag svarade att jag skulle träffa min flickvän men hon verkade inte begripa svaret utan fortsatte massera pungen och sen även snoppen. Jag började bli lite småirriterad så någon erektion uppstod inte. Detta verkade i sin tur störa henne så hon började massera kuken frenetiskt medan jag tänkte på död och lidande och mormor för att hålla kuken slak och jävlas med henne. Till slut ändrade hon taktik och började leka med fingertopparna över ollonet. Nu var slaget förlorat och flaggan gick i topp. Hon använde en för mig ny teknik och jag var tvungen att dra bort hennes hand för att inte komma. Hon skrattade och jag tog tag i en handduk och virade den runt kuken och sa åt henne att massera bröst och axklar.

Efter påklädnad gav jag henne 100 kr, maken till påstridig massörska har jag aldrig varit med om.

Citat:
Ursprungligen postat av Gladpack1

#14. Söderort. Blev mottagen av två damer, den ena attraktiv ca 30år och den andra gissningsvis 55 och, tja, väl gammal för min smak. Fick tidigare nästan alltid ställets snyggaste men lyckan har tydligen vänt, den snygga var redan upptagen. Mormor visade in mig till ett enkelt rum. Några minuter in i massagen hade hon tagit av sig tröjan och lite senare även byxorna. Väldigt mysko, hennes underkläder var verkligen inte sexiga, ville hon hetsa upp mig eller ville hon bara slippa olja ner kläderna? Hon hade samma grepp som jag upplevde vid mitt enda tidigare besök på söderortssalong. Med "Söderortsgreppet" masserar de med en hand på bägge sidorna om pungen när man ligger på rygg. Mycket behagligt, hon hade bra teknik tanten! Fick extraerbjudande. Avslöjar inte om jag förnedrade mig själv med att betala eller förnedrade henne med att nobba.

Vi måste råkat ut för samma tant
Citera
2010-08-20, 00:40
Medlem
Klatjofss avatar
Hej där. Jag tänkte försöka få mig en avrivning i helgen. Men jag har en lite fetish för när tjejerna kommer åt en med brösten. Finns det någon som kan rekommendera en massös med stora bröst?
Citera
2010-08-20, 01:45
Medlem
Är det alltid oljemassage som gäller för att få frågan om HE eller funkar vanlig vanlig massage med?
Citera
2010-08-20, 05:51
Medlem
BlueStars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kriger
Är det alltid oljemassage som gäller för att få frågan om HE eller funkar vanlig vanlig massage med?

Det är oljemassage som gäller om du hoppas på få mer än bara massage. Vanlig massage, dvs thaimassage, är ju hårdare än oljemassage, så troligtvis tar massöserna för givet att de som beställer det verkligen har ont någonstans och inte i första hand är ute efter något sexuellt (även om alla som beställer oljemassage inte nödvändigtvis söker sex utan bara avslappning). Har inte hört talas om någon som beställt thaimassage och erbjudits HE eller mer efteråt, därmed inte sagt att det inte kan förekomma någon gång.
Citera
2010-08-20, 08:00
Medlem
Finns det verkligen kunder som väljer thaimassage?
Citera
2010-08-20, 08:49
Medlem
Fleptuts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mackan09
Finns det verkligen kunder som väljer thaimassage?

Ja det finns det. Kan rekommendera det som omväxling till oljemassagen.
Citera
2010-08-20, 09:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nuendast
hur är det med thaimassage i london egentligen? har ev snart en resa på g dit. kunde va kul och se om det är som här eller annorlunda.... och vad dom erbjuder...

Det är nog exakt samma sak skulle jag tro
Citera
2010-08-20, 21:15
Medlem
Thaiarns avatar
Jag kan ge er tips till de som inte vill ha he av äldre damer. De är hantverkare som kan sittt yrke. I Pattaya finns en dam på ca 55 år som långliggarna brukar slå vad om. Vad jag vet finns ingen som hållt sig längre än 4 minuter.....
Citera
2010-08-20, 21:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thaiarn
Jag kan ge er tips till de som inte vill ha he av äldre damer. De är hantverkare som kan sittt yrke. I Pattaya finns en dam på ca 55 år som långliggarna brukar slå vad om. Vad jag vet finns ingen som hållt sig längre än 4 minuter.....

4 minuter !! ...så länge.

Räknat från när ?
Citera
2010-08-20, 21:39
Medlem
Thaiarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av greviegreven
4 minuter !! ...så länge.

Räknat från när ?

Ja vad gjorde dom de sista 3,5 minuterna? Från he början till....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in