2010-11-19, 07:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rafaelpilot
det är väl bara att google eller söka på thaimassageguiden

Rafaelpilot... Guiden må vara bra i all sin ära. Men för det första så finns inte alla salonger med i den, och för det andra, anledningen till frågeställningen (från min sida i varje fall) är den att jag helt enkelt inte orkar sitta och bläddra igenom.. hur många salonger det nu finns i guiden för att hitta den nålen i höstacken.

För det tredje.... Vad är det för fel med att ställa frågan i ett forum. Forum är väl till för sånt här, att nå ut till en massa för att få svar på frågor som kan vara besvärliga att få svar på annat håll...

Jag tycker, att har man inget bättre svar på denna frågan än att hänvisa till en icke komplett thaimassageguide, så bör man inte heller svara på frågan.
Citera
2010-11-19, 19:32
Bannlyst
Hur är thaimassage i nordvästra Skåne?
Citera
2010-11-19, 20:05
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av samadaga
Hur är thaimassage i nordvästra Skåne?

Den är väll bra tycker jag. Något speciellt område du funderar på att besöka?
Citera
2010-11-20, 10:08
Medlem
Hmmm... var på ett helt seriöst ställe i Sumpan , EONS , OBS ingeting för farbror blå !!! Bra massage inget skitsnack om extra , seriösa tjejer , snyggt rent , lagom pris ...
Får se om detta får stå i "Stora Thaimassagetråden " Vad innebär det namnet killar.
Inte "Stora Runkartråden ".

Lägg ner skiten , finns allför många trevliga Thaitjejer som blir förstörda på dessa "skitsalonger"

Skit föder skit, dvs. Om killarna behandlar tjejerna som horor , så kommer tjejerna att behandla killarna på samma sätt DVS som "Horbockar"

Inget konstigt alls,,,,,
Senast redigerad av isaan 2010-11-20 kl. 10:13.
Citera
2010-11-20, 12:23
Medlem
thunders62s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av isaan
Hmmm... var på ett helt seriöst ställe i Sumpan , EONS , OBS ingeting för farbror blå !!! Bra massage inget skitsnack om extra , seriösa tjejer , snyggt rent , lagom pris ...
Får se om detta får stå i "Stora Thaimassagetråden " Vad innebär det namnet killar.
Inte "Stora Runkartråden ".

Lägg ner skiten , finns allför många trevliga Thaitjejer som blir förstörda på dessa "skitsalonger"

Skit föder skit, dvs. Om killarna behandlar tjejerna som horor , så kommer tjejerna att behandla killarna på samma sätt DVS som "Horbockar"

Inget konstigt alls,,,,,

Har recenserat det stället i recensionstråden, dock utan att ange namn. Av de ca 30 ggr jag fått massage sen i somras så är detta det bästa och mest seriösa stället.
Citera
2010-11-21, 10:29
Medlem
Håller med tidigare inlägg om att den här tråden inte ger någonting längre. Svaret på trådskaparens fråga (finns du kvar här förresten?) har blivit besvarad flera gånger om.

Det är inte längre tillåtet att berätta om sina upplevelser även om man gör det utan att nämna salongens namn eller ledtrådar.

Igår var jag med om en speciell händelse som skulle väcka de flesta av er här.

Men jag tackar ändå för trevlig läsning. Det har gett mitt ett nytt hälsonöje. Känner mig frisk och mår bra av massage ett par - tre gånger per månad. Det kostar pengar men det tjänar man in på att inte vara sjukskriven. (Finns mycket skit som kostar pengar också). Men thai/oljemassage är billigt jämfört med svensk friskvårdsmassage som går på nästan det dubbla för en timma. En timma som man för det mesta måste boka flera dagar i förväg och sedan ligger man där inbäddad i handdukar och det känns lite sjukhusaktigt över det hela, sterilt och tråkigt.

Jag har inte tackat ja något erbjudande om extra på thaisalongerna men jag gillar att det är lite mera glimten i ögat där. Att de kommer åt med några fingrar på pungen är lika naturligt som en hårfrisörska ibland råkar röra örat. Det går att bara traska till en salong när man känner för det. Om det är fullt är det bara att gå ett kvarter bort eller till och med på samma gata, (iallafall i Stockholm), och det är lätt att variera sig mellan salonger och olika tjejer.

Du som aldrig provat - ta chansen till ett nytt liv - men var trevlig och artig och gör aldrig något om inte tjejen tar första steget. Visa respekt!

SLUT
Citera
2010-11-21, 14:29
Medlem
Mackan :

Helt min inställning, sluta bära Er illa åt mot tjejerna , visa respekt för dem i stället.

Massage är underbart...........
Citera
2010-11-21, 21:28
Medlem
Jag firar litet jubileum, har besökt mitt tjugonde massageställe!
#20 Söderort. Liten söt tjej gav inledningsvis ovanligt seriös massage. Hon utmärkte sig med att promenera på min rygg. Jag har visserligen varit med om det förut men den här tjejen gick länge, tur att hon inte var tung! Det avslutande handarbetet var ganska mekaniskt, hon verkade bara vilja bli klar så snabbt som möjligt. Det var avtändande så istället tog det bara längre tid. Jag funderade nästan på att be henne sluta men det (ut)löste sig .

Av de tjugo ställena har jag fått extraerbjudande på 17 ställen vid första besöket, 4 av 5 i city, 5 av 7 på norrort och 8 av 8 på söderort. Noggrann som jag är gjorde jag ett återbesök på de tre ställena som inte erbjöd extra. På ett av ställena fick jag nu erbjudande. Det var en toarulle bredvid madrassen så det var nog ett ovanligt undantag när jag blev utan erbjudande förra gången. Märkligt nog kom vi aldrig överens om priset, hon: 500, jag 300, hon 400, jag 300. Normalt brukar de köra igång i det läget men den här gången blev det inget. De två övriga ställena gav inte något erbjudande.

18 av 20 ställen =90% har erbjudit HE inom två besök, men det är nog en lite överdriven siffra, dels har jag blivit tipsad om några ställen, dels har jag inte varit på så många ställen i city som ser seriösa ut. Däremot är det ovanligt med erbjudanden om annat tex BJ vid första besöket, endast vid ett tillfälle.
Citera
2010-11-21, 23:12
Medlem
Det vore trist om denna tråd skulle stänga. Den har skänt mycket glädje
Men det handlar väl bara om att folk skriver. Var kommer det ifrån att folk inte får skriva om sina upplevelser här?
Är ju en tråd som heter thaimassage som ligger under "Eskortservice och prostitution". Vad skulle annars stå i den?

Hoppas på fortsatta diskussioner om upplevelser,ställen(icke namngivna)osv. Själv har jag inte varit på någon salong på ca ett halvår, men det är dags för lite nya besök snart. Sugen på längst ut på gröna linjen mot Hässelby för att se vad som finns där....
Citera
2010-11-22, 10:31
Medlem
KulSPruta58s avatar
Någon som vet nå ställe utanför Gävletrakterna som har extra service?
Citera
2010-11-22, 17:55
Medlem
thunders62s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrLynott
Det vore trist om denna tråd skulle stänga. Den har skänt mycket glädje
Men det handlar väl bara om att folk skriver. Var kommer det ifrån att folk inte får skriva om sina upplevelser här?
Är ju en tråd som heter thaimassage som ligger under "Eskortservice och prostitution". Vad skulle annars stå i den?

Hoppas på fortsatta diskussioner om upplevelser,ställen(icke namngivna)osv. Själv har jag inte varit på någon salong på ca ett halvår, men det är dags för lite nya besök snart. Sugen på längst ut på gröna linjen mot Hässelby för att se vad som finns där....

Därför att det finns en särskild tråd under recensioner för detta...Slut från mig nu i denna tråd och detta ämne
Citera
2010-11-22, 23:21
Medlem
Vad ska då skrivas i denna tråd?

Aldrig besökt nåt ställe i city. Bara gjort ett gäng besök i Norrort. Men det är en djungel....
Finns för många för att veta vilket man ska besöka. Har inte tid för att testa så många heller.
Dom största ställena med seriösa hemsidor får jag tråkiga vibbar av, får nästan svenskt spa vibbar( där 50 minuter av 60 minuters massage går åt att packa in en i en massa handdukar så massösen inte råkar nudda hud typ)
Stämmer det? Eller är det värt att besöka dessa ställen?
Senast redigerad av MrLynott 2010-11-22 kl. 23:48.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in