Jag firar litet jubileum, har besökt mitt tjugonde massageställe!
#20 Söderort. Liten söt tjej gav inledningsvis ovanligt seriös massage. Hon utmärkte sig med att promenera på min rygg. Jag har visserligen varit med om det förut men den här tjejen gick länge, tur att hon inte var tung! Det avslutande handarbetet var ganska mekaniskt, hon verkade bara vilja bli klar så snabbt som möjligt. Det var avtändande så istället tog det bara längre tid. Jag funderade nästan på att be henne sluta men det (ut)löste sig

.
Av de tjugo ställena har jag fått extraerbjudande på 17 ställen vid första besöket, 4 av 5 i city, 5 av 7 på norrort och 8 av 8 på söderort. Noggrann som jag är gjorde jag ett återbesök på de tre ställena som inte erbjöd extra. På ett av ställena fick jag nu erbjudande. Det var en toarulle bredvid madrassen så det var nog ett ovanligt undantag när jag blev utan erbjudande förra gången. Märkligt nog kom vi aldrig överens om priset, hon: 500, jag 300, hon 400, jag 300. Normalt brukar de köra igång i det läget men den här gången blev det inget. De två övriga ställena gav inte något erbjudande.
18 av 20 ställen =90% har erbjudit HE inom två besök, men det är nog en lite överdriven siffra, dels har jag blivit tipsad om några ställen, dels har jag inte varit på så många ställen i city som ser seriösa ut. Däremot är det ovanligt med erbjudanden om annat tex BJ vid första besöket, endast vid ett tillfälle.