2010-09-21, 13:38
Medlem
Jag har provat 3 ställen i Karlstad, dock blev jag inte erbjuden HE på något av dessa. Jag har ännu inte provat Karlstads Thaimassage men det är bara en tidsfråga. Jag är i första hand ute efter den ultimata massagen sen hade jag nog inte tackat nej till ett HE även om inte det är det viktigaste. Massagen var bra på alla samtliga ställen där DU1 utmärkte sig med att hon tog i lite hårdare. Men detta beror säkert på vilken massör man får. Är det någon annan som har erfarenheter från Karlstad?
Citera
2010-09-21, 19:11
Medlem
Ingen som kan berätta mer om jacuzzibehandlingen?
Citera
2010-09-22, 04:03
Medlem
Funderar på att boka tid till ett ställe nära en het kyrka på söderort, Tänkte höra om någon har några erfarenheter.
Senast redigerad av cuda00 2010-09-22 kl. 04:18.
Citera
2010-09-23, 18:24
Medlem
Är det bara jag som börjar tröttna?
Citera
2010-09-23, 19:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nollett

Hehe, nix, själv har jag redan tröttnat. Men mest på usel massage där allt fokus är på att sälja mekaniska och slött ointresserade sexuella tjänster. Finns tamejfaen inte ett enda anständigt ställe i hela stockholm.
Citera
2010-09-23, 21:14
Medlem
thunders62s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KommissarieBallander
Hehe, nix, själv har jag redan tröttnat. Men mest på usel massage där allt fokus är på att sälja mekaniska och slött ointresserade sexuella tjänster. Finns tamejfaen inte ett enda anständigt ställe i hela stockholm.

Jodå det finns det.
Citera
2010-09-23, 21:26
Medlem
Finns ju massor med seriösa ställen. Och "oseriösa" ställen med bra massage. Och massor med söta och trevliga flickor
Citera
2010-09-23, 21:35
Medlem
Finns det några ställen i nord östra skåne/kristianstad?
Citera
2010-09-23, 22:50
Medlem
Finns det några ställen i Malmö och/eller Lund?
Citera
2010-09-23, 23:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nollett

Nej, det är inte bara du. Jag går fortfarande på massage då och då, men väljer oftast ställen som är 100% seriösa.
Citera
2010-09-24, 00:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enra
Jag har provat 3 ställen i Karlstad, dock blev jag inte erbjuden HE på något av dessa. Jag har ännu inte provat Karlstads Thaimassage men det är bara en tidsfråga. Jag är i första hand ute efter den ultimata massagen sen hade jag nog inte tackat nej till ett HE även om inte det är det viktigaste. Massagen var bra på alla samtliga ställen där DU1 utmärkte sig med att hon tog i lite hårdare. Men detta beror säkert på vilken massör man får. Är det någon annan som har erfarenheter från Karlstad?

Tack för ett bra inlägg om Karlstad, jag var sugen att testa det snart. När vi ändå är i värmlands län så kan jag tipsa om att skippa Karlskoga om du är ute efter HE, där fick man inget förutom bra massage.
Citera
2010-09-24, 17:49
Medlem
Mitt första inlägg på FB.

Har idag provat thaimassage för första gången.

Var på ett ställe i västerort - längs gröna linjen..

Kom in i lokalen och betalade 400 för en timmes oljemassage.

Min thaitjej var 35+ och inte särskillt snygg.

Blev inledd till min madrass. Det var ett större rum med flera madrasser åtskilda mha draperier. Inte sunkigt men inte heller fräscht.
Klädde av mig men lämnade kalsongerna på. När hon kom in sade hon åt mig att ta av mig kalsongerna också.

Lade mig ner på mage - utan handuk - och blev först skrubbad på baksidan med en handuk doppad i varmt vattten. Hon särade sedan på mina ben och torkade även rumpan(anus) ner mot pungen.

Sedan började massagen av ryggen, från rumpan upp till nacken. Hon tog i ganska bra och det var mycket skönt. Ganska snart fick även skinkorna sin massage. Benen och insidan av låren. Hon nuddar pungen några gånger och frågar om det är skönt. Jag svarar naturligtvis ja.

Hon ber mig vända på mig och masserar låren, magen etc. Ganska omgående nuddar hon kuken. Frågar om jag vill ha något extra - och jag svarar ja på det. Kommer överens om 300. Hon fortsätter massagen av framsidan innan hon mer och mer tar tag i kuken och runkar av mig. Jag kommer ganska snabbt och hon torkar upp satsen. Därefter tar hon handuken och torkar av mig.

När hon är klar knackar hon mig lite på benet och jag vaknar till. Ger henne extrapengarna och klär på mig och går ut.

Allt som allt tog detta kanske 40 minuter.
Kändes även lite snopet/smutsigt efteråt även om det var en ganska behaglig upplevelse.

Dock skall jag till nästa gång - för det blir det naturligtvis - vara mer nogrann på att lokalerna är fräschare än idag. Skall också försöka få en yngre tjej som man kan vila ögonen på under massagen av framsidan av kroppen.
Senast redigerad av MrHardMan 2010-09-24 kl. 17:52. Anledning: Felstavat
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in