2010-02-17, 21:42
Medlem
Vid mitt senaste besök hos min favvorit massörska fick jag erbjudande om massage hemma hos henne. Någon som blivit erbjuden det samma? Vad kan man förvänta sig? något mer än bara en traditionell HE. Kan ju tillägga att självklart accepterade jag erbjudandet.
Citera
2010-02-17, 21:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mad-Maz
Vid mitt senaste besök hos min favvorit massörska fick jag erbjudande om massage hemma hos henne. Någon som blivit erbjuden det samma? Vad kan man förvänta sig? något mer än bara en traditionell HE. Kan ju tillägga att självklart accepterade jag erbjudandet.

Nu ser vi fram mot en rapport av vad som hände. Jag skulle ha STORA förhoppningar.
Citera
2010-02-17, 22:04
Medlem
Citat:
Jag kan konstatera att av 7 ställen i norrort jag hittils besökt är det ingen som ger HE (men jakten fortsätter). Många använder handduken snyggt för att minimera risken av ev "oavsiktlig" beröring av känsliga kroppsdelar. Däremot i västerort verkar det inte vara några problem med HE, där "försvinner" handduken av så snart massösen kommer in i rummet. Kan tilläga att jag att jag är inte den som tar initiativ till ev extra massage.

Ja, stämmer verkligen

Varit enda ut i Märsta utan att hitta ett riktigt bra ställe
Citera
2010-02-17, 22:29
Medlem
dumboears avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gentleman007
Bra sagt.För det mesta är thaimassagen (egentligen oljemassagen) avkopplande och skön. Får man ingen HE är det inte världens dramatik. Det är heller ingen, är min erfarenhet, dramatik att fråga lite trevligt. De är vana vid den typen av frågor, varje dag.
Kommer just från en fantastisk massage i Lund som jag fick på rekommendation av en broder/medlem. Underbar massage, fantastisk HE.
När jag har lite mer tid ska jag göra en riktig recension.
Ha det i kylan!
Gentleman007

Ja, jag förstår inte de som går på massage enbart för att få HE.

Det är inte ofta jag tar HE, men för en 3 veckor sedan blev det väl nästan så att man blev tvingad till det...

I min jakt på bra massage spatserar jag in på ett annat ställe jag inte varit på, ber om oljemassage och blir anvisad en bänk. Klär av mig naken, lägger mig ned och placerar handduken korrekt.

In kommer en relativt ung tjej och börjar massera, ben och rygg först, vilket hon gör hyggligt. Dags att vända sig om. Handduken läggs tillbaka mycket slarvigt. Överkroppen får sig sin beskärda del av hygglig massage men när hon ger sig på benen igen så får jag kramp i vaden. Vaknar snabbt ur min halvslummer...

Sen är det dags för låren, och då ryker handduken all världens väg, men jag måste medge att hon gjorde ett riktigt bra jobb på just låren, men så händer det då att hon kommer åt stoltheten, som börjar röra på sig. Hon ber om ursäkt, jag mumlar att det är ok. Då jag inte riktigt var inne på en HE, så fick jag avbryta mina behagliga drömmar och tänka på moder Theresa, krig och elände. Detta upprepar sig en-två gånger. Precis när han fattat vinken så blir det ett rejälare missgrepp, och det kändes verkligen inte som ett misstag, på mina ädlare delar och denna gången är fanskapet fullt stridsberedd på 2 hundradelar, och jag kände direkt att han inte skulle ge sig förrän han fått kriga.

Då säger hon ngt i stil med, ska jag fixa det där också?

Där kapitulerade jag.

Massagen var hygglig, HEn var riktigt bra. (inte för att jag egentligen har mycket att jämföra med)

Men inte går jag tillbaka dit för en HE. Jag vill gå tillbaka för att massagen var bra, inget annat.
Citera
2010-02-17, 22:45
Medlem
torstenhingstens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dumboear

Men inte går jag tillbaka dit för en HE. Jag vill gå tillbaka för att massagen var bra, inget annat.

Haha tror du dig själv?

Jag går inte heller bara för att få HE men tycker om själva konceptet med skön kroppsmassage som är lite mer intim med nuddande vid pung etc...
Klart man ska erkänna för sig själv att det är mer spännande att gå till en thaisalong där saker kan hända. Man vet aldrig riktigt vad som ska ske under den 60 minuter långa massagen.

En klassisk svensk massage är ju också skön på sitt sätt..men där vet man ju exakt vad man får.
Citera
2010-02-17, 22:55
Medlem
dumboears avatar
Citat:
Ursprungligen postat av torstenhingsten
Haha tror du dig själv?

Jag går inte heller bara för att få HE men tycker om själva konceptet med skön kroppsmassage som är lite mer intim med nuddande vid pung etc...
Klart man ska erkänna för sig själv att det är mer spännande att gå till en thaisalong där saker kan hända. Man vet aldrig riktigt vad som ska ske under den 60 minuter långa massagen.

En klassisk svensk massage är ju också skön på sitt sätt..men där vet man ju exakt vad man får.

Alltså det finns ju många skäl till att man går till en thaisalong, dels är det prisvärt, men jag gillar även sättet de kan blanda traditionell thaimassage med oljemassagen.

Och bra massage får man ju leta efter vart man än går, jag har varit med om att lämna en svensk massör med ett ryggskott som jag inte hade innan...

Och som sagt, jag vill hitta en riktigt bra massage. Då går jag tillbaka. HE är tillräckligt lätt att hitta ändå, och då tycker jag nog det är roligare att variera sig än att gå tillbaka till samma halvbra massös gång på gång bara för att man får HE där.
Citera
2010-02-17, 23:01
Medlem
torstenhingstens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dumboear
Alltså det finns ju många skäl till att man går till en thaisalong, dels är det prisvärt, men jag gillar även sättet de kan blanda traditionell thaimassage med oljemassagen.

Och bra massage får man ju leta efter vart man än går, jag har varit med om att lämna en svensk massör med ett ryggskott som jag inte hade innan...

Och som sagt, jag vill hitta en riktigt bra massage. Då går jag tillbaka. HE är tillräckligt lätt att hitta ändå, och då tycker jag nog det är roligare att variera sig än att gå tillbaka till samma halvbra massös gång på gång bara för att man får HE där.

Ja billigt är det ju.
Finns väldigt många thaisalonger där de inte kan massera för 5 öre, men det finns många bra också.
Bland de värsta thaimassager jag haft så var det en tjej som klappade (som på en hund) mig på bena och rygg i 45 minuter samtidigt som hon gäspade 3-4 ggr per minut. Man kände sig väldigt intressant Skedde på St Eriksgatan
Citera
2010-02-17, 23:24
Medlem
dumboears avatar
Citat:
Ursprungligen postat av torstenhingsten
Ja billigt är det ju.
Finns väldigt många thaisalonger där de inte kan massera för 5 öre, men det finns många bra också.
Bland de värsta thaimassager jag haft så var det en tjej som klappade (som på en hund) mig på bena och rygg i 45 minuter samtidigt som hon gäspade 3-4 ggr per minut. Man kände sig väldigt intressant Skedde på St Eriksgatan

Trist när man får så dålig massage.

Ännu så har jag inte råkat ut för någon riktigt dålig massage. På min egen 5-gradiga skala så har de flesta legat på 2 (godkänd) till 3 (väl godkänd). Det bästa stället hittills var väl en 3.5 poängare, utan HE, men lokalen var ruggigt kall, och det är svårt att slappna av under de omständigheterna. så jag får vänta med ett ev. återbesök tills solen tittar fram. Möjligen var hon värd ett högre betyg.

Förhoppningsvis hittar jag en femma innan dess.

Om inte, så kanske hon lärt sig lite mer tills dess.

Men jag har ganska många kvar att kolla här ute i söderförorterna innan jag ger mig inåt city.
Senast redigerad av dumboear 2010-02-17 kl. 23:35.
Citera
2010-02-17, 23:31
Medlem
Jag har träffat några, framförallt en, som har masserat riktigt bra och med en konstant erotisk underton. Då kan en HE vara verkligen skön. Annars kan det ibland kännas som en lite stressig parentes, och då kan det lika gärna vara.

Men jag är nyfiken på er som gått längre och fått mer än HE. Hur har det funkat? Har det varit bra? Hur har det varit med kondomer? Min erfarenhet av btb var mer intressant än bra, och det skulle säkert kunnat utvecklas mer om jag hade gillat det mer.
Citera
2010-02-17, 23:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lannas
Finns ett massageställe i en källare på sofiehem där det jobbar 3-4 stycken thailändskor i 25årsåldern..

Nån som har lite mer info om detta? =)
Citera
2010-02-17, 23:40
Medlem
torstenhingstens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av marmormannen
Jag har träffat några, framförallt en, som har masserat riktigt bra och med en konstant erotisk underton. Då kan en HE vara verkligen skön. Annars kan det ibland kännas som en lite stressig parentes, och då kan det lika gärna vara.

Men jag är nyfiken på er som gått längre och fått mer än HE. Hur har det funkat? Har det varit bra? Hur har det varit med kondomer? Min erfarenhet av btb var mer intressant än bra, och det skulle säkert kunnat utvecklas mer om jag hade gillat det mer.

Ta med stora huvudet om du ska ha mer än massage och HE
Citera
2010-02-18, 00:11
Medlem
Citat:
Vid mitt senaste besök hos min favvorit massörska fick jag erbjudande om massage hemma hos henne. Någon som blivit erbjuden det samma? Vad kan man förvänta sig?

Skrikande ungar!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in