Citat:
Ursprungligen postat av Gentleman007
Bra sagt.För det mesta är thaimassagen (egentligen oljemassagen) avkopplande och skön. Får man ingen HE är det inte världens dramatik. Det är heller ingen, är min erfarenhet, dramatik att fråga lite trevligt. De är vana vid den typen av frågor, varje dag.
Kommer just från en fantastisk massage i Lund som jag fick på rekommendation av en broder/medlem. Underbar massage, fantastisk HE.
När jag har lite mer tid ska jag göra en riktig recension.
Ha det i kylan!
Gentleman007
Ja, jag förstår inte de som går på massage enbart för att få HE.
Det är inte ofta jag tar HE, men för en 3 veckor sedan blev det väl nästan så att man blev tvingad till det...
I min jakt på bra massage spatserar jag in på ett annat ställe jag inte varit på, ber om oljemassage och blir anvisad en bänk. Klär av mig naken, lägger mig ned och placerar handduken korrekt.
In kommer en relativt ung tjej och börjar massera, ben och rygg först, vilket hon gör hyggligt. Dags att vända sig om. Handduken läggs tillbaka mycket slarvigt. Överkroppen får sig sin beskärda del av hygglig massage men när hon ger sig på benen igen så får jag kramp i vaden.

Vaknar snabbt ur min halvslummer...
Sen är det dags för låren, och då ryker handduken all världens väg, men jag måste medge att hon gjorde ett riktigt bra jobb på just låren, men så händer det då att hon kommer åt stoltheten, som börjar röra på sig. Hon ber om ursäkt, jag mumlar att det är ok. Då jag inte riktigt var inne på en HE, så fick jag avbryta mina behagliga drömmar och tänka på moder Theresa, krig och elände. Detta upprepar sig en-två gånger. Precis när han fattat vinken så blir det ett rejälare missgrepp, och det kändes verkligen inte som ett misstag, på mina ädlare delar och denna gången är fanskapet fullt stridsberedd på 2 hundradelar, och jag kände direkt att han inte skulle ge sig förrän han fått kriga.
Då säger hon ngt i stil med, ska jag fixa det där också?
Där kapitulerade jag.
Massagen var hygglig, HEn var riktigt bra. (inte för att jag egentligen har mycket att jämföra med)
Men inte går jag tillbaka dit för en HE. Jag vill gå tillbaka för att massagen var bra, inget annat.