2011-06-28, 12:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mr-crazy
Jag har samma problem, fast jag befinner mig i en mindre stad, men jag har hört ryktet att det ska gå att få här med men jag misslyckas varenda gång.

I mindre städer är det svårt, ryktesspridningen är betydligt värre i en småstad. Salongen är kanske t o m den enda i stan eller en av två och därigenom väldigt lätt att identifiera.
Citera
2011-06-28, 19:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pimpmaster
I mindre städer är det svårt, ryktesspridningen är betydligt värre i en småstad. Salongen är kanske t o m den enda i stan eller en av två och därigenom väldigt lätt att identifiera.

Det finns 3st i staden, men jag misstänker att jag försöker på fel ställe kanske.. hur ska man veta det där egentligen? Finns det några ledtrådar att leta efter möjligheten att få HE vid återkommande besök?
Citera
2011-06-29, 00:03
Medlem
Tre ledtrådar:
1. Liten röd handuk på kudden andra gången
2. Jeansshorts med revär ist för svarta tights
3. Liten guldklocka hängs på dörr alt skynke

Gör som merparten.
Investera och se utfall.

SB

Citat:
Det finns 3st i staden, men jag misstänker att jag försöker på fel ställe kanske.. hur ska man veta det där egentligen? Finns det några ledtrådar att leta efter möjligheten att få HE vid återkommande besök?
Citera
2011-06-29, 07:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IaveAfstrCARthenU
Om jag minns rätt tackar du alltid nej när HE erbjuds på massage.

Ville dessa damer ha betalt? För sexet eller bara betalt för massage?

Det stämmer, jag skippar extra erbjudanden. Det här skedde utanför salongen och det var privat. Nej någon betalning var det inte tal om.
Citera
2011-06-29, 09:45
Medlem
Citat:

Då är det väl bara att pröva de andra två. Omöjligt att veta hur de resonerar men jag skulle gissa att kriteriet för att bli erbjuden HE i en mindre stad är att de dels ser att du är en återkommande kund. Sen är det nog också väldigt mycket en fråga om förtroende. De måste nog känna sig säkra på att du HÅLLER KÄFTEN.
Citera
2011-07-02, 00:47
Medlem
Jag var nyligen ,efter någon månads uppehåll , på ett ställe som jag hört gott om länge men ännu inte testat . Tog tag i. Plånboken och traskade dit . Och efter en toppen massage så kan jag bekräfta att det går att få boom boom i Göteborg .
Jag kanske skriver ner en längre redogörelse av det inträffade senare!
Såå gött
Citera
2011-07-02, 08:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av billy5
Det finns till och med flera ställen som ger HE har jag upptäckt, bara att prova sig fram så att säga.

Billigt att prova sig fram.
Citera
2011-07-02, 10:19
Medlem
Visst är det Thaimassage där hon som masserar använder sin kroppstyngd och knådar med sina knän och trampar på den masserades rygg?
Tror någon att man kan få massörskorna att massera med stiletter på fötterna när dom går på ryggen?
Citera
2011-07-02, 10:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av torteras78
Tror någon att man kan få massörskorna att massera med stiletter på fötterna när dom går på ryggen?
Så länge du är villig att betala gör de vad du vill.
Citera
2011-07-02, 14:21
Medlem
Någon som vet vad som har hänt med thaimassageguiden.se funkar inte. Vore ju trist för oss thaimassageälskare om dom har stängt ner sidan.
Citera
2011-07-02, 14:33
Medlem
thunders62s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av billy5
Någon som vet vad som har hänt med thaimassageguiden.se funkar inte. Vore ju trist för oss thaimassageälskare om dom har stängt ner sidan.

funkar här..och nu...
Citera
2011-07-02, 15:15
Medlem
Hmm.. mitt inlägg är borta så förmodar att man inte får fråga om sånt ens.
Någon som vet vad en typisk thaimassage går på? läste att dom håller på 2 timmar men i Sverige endast 1 timme då det är dyrare här.
Såg det fanns 2 ställen i och runt min stad så skickade iväg ett e-mail och ett sms så ska se om man får något svar, garanterat någon arg snuskgubbe som kommer ringa upp mig och gorma.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in