2011-02-17, 12:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av massage
Är det nån här på forumet som kyckat få en HE på något thaimassageställe här i Halmstad med domnejd, jag tror jag har besökt alla utan att få frågan, har till och med frågat själv på nått ställe men icke.

Jag börjar tro att HE är något som bara erbjuds i storstäderna, har jag fel, eller?

Utan att ha någon småstadserfarenhet av thaimassage så tror jag att det är så. Och det är väl inte så konstigt. I en liten stad med en eller två salonger så sprids det ju blixtsnabbt om de börjar göra och erbjuda extra och sen som ett brev på posten så står det ett gäng invandrargrabbar från Mellanöstern i dörren som ett gäng idioter och gapar och tror de ska bli avrunkade för 200 spänn. (ja, jag har varit med om det på en salong i de yttre förorterna i sthlm). Några såna incidenter och lokala polisen har fått upp ögonen för stället, hyresvärdens andra gäster kanske börjar klaga... osv osv. För att inte tala om att snart nog vet "alla" i stan om vad som erbjuds på det stället med påföljden att varenda man som kliver in eller ut från salongen och igenkänns (och det gör han i en liten stad) får stämpeln thairunkare på sig så snart nog har salongen tappat också de seriösa kunderna.

Nej, det är nog helt enkelt inte en risk värd att ta i småstan för en salong, i storstädernas anonymitet så funkar det annorlunda. Men ingen regel utan undantag. Skulle kunna tänka mig att för en trogen stammis som massösen får förtroende för och litar på att han kan hålla käften så kan det säkert komma erbjudanden.
Senast redigerad av Pimpmaster 2011-02-17 kl. 12:02.
Citera
2011-02-17, 12:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jonkarn
Vad kan man få i HE? Får man knulla också, vad kostar de isf?

Är det många som har åkt fast när dem är på thaimassage och får HE? Det tror jag knappast

Tar hon betalt då om ni träffas hemma hos nån?
Bra fråga, jag undrar också. Jag träffade en i helgen. Hon kom hem till mig och skulle ge mig massage. Hon var lite frusen så vi drack lite te och myste i soffan och snackade lite. Någon halvtimma senare föreslog hon att ge mig massage. Jag tog av mig och hon kom på att hon glömt oljan och jag hade ingen heller. Hon ville ha sex istället. Sen gick vi ut och käkade lite. Men sen slog det mig. Förväntas jag betala henne eller vad?
Citera
2011-02-17, 12:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gostas
att he normal kostar mellan 300 till 500 vet ju alla vid det här laget.. Men vad betalar ni för boom boom ?? bj ?? och btb? För mig verkar det som "vi " ofta betalar överpris för övriga tjänster, iaf enligt de förlag som jag fått..

bj eller btb brukar erbjudas för 1000 men är väl lite olika prutbart beroende på ställe och tjej, men räkna 800 i alla fall. Bom boom tycker jag är tråkigt så det brukar jag inte ens lyssna på vad det kostar.
Citera
2011-02-17, 18:11
Medlem
Antexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av leosthlm
Bra fråga, jag undrar också. Jag träffade en i helgen. Hon kom hem till mig och skulle ge mig massage. Hon var lite frusen så vi drack lite te och myste i soffan och snackade lite. Någon halvtimma senare föreslog hon att ge mig massage. Jag tog av mig och hon kom på att hon glömt oljan och jag hade ingen heller. Hon ville ha sex istället. Sen gick vi ut och käkade lite. Men sen slog det mig. Förväntas jag betala henne eller vad?

Du förväntas vara en gentleman och vet du inte vad en sådan gör lär hon utmönstra dig
Citera
2011-02-17, 18:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Antex
Du förväntas vara en gentleman och vet du inte vad en sådan gör lär hon utmönstra dig

svårt att veta med olika kulturer. Det som tolkas som en komplimang av ena kan lätt vara en förolämpning för den andra. Nåväl jag uppträdde väl hyfsat eftersom hon vill jag ska hälsa på henne.
Citera
2011-02-17, 19:02
Medlem
thaimans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av leosthlm
svårt att veta med olika kulturer. Det som tolkas som en komplimang av ena kan lätt vara en förolämpning för den andra. Nåväl jag uppträdde väl hyfsat eftersom hon vill jag ska hälsa på henne.

Vad tror du?
Svar: Inget jöka på den salongen
Det är bättre jag kommer hem till dig
OCH SJÄLVKLART VILL HON HA BETALT
Citera
2011-02-18, 00:58
Medlem
dumboears avatar
Har inte varit på så mycket thaimassage i sverige på ett tag, av olika anledningar, men den senaste månaden har jag varit på ett par stycken.

Som vanligt rör jag mig i söderort, och trist nog så är det väl mer eller mindre omöjligt att inte få erbjudanden om HE, men riktigt bra massage är kanske lite mer ovanligt om man säger så.

Nåja...

Den massagen jag var på idag (igår om man ska vara noga) var väldigt minnesvärd.

Till saken hör att jag sen en tid tillbaka börjat träna (på gym) ganska hårt, vilket helt klart både har ökat behovet, såväl som njutningen, av massage rätt rejält.

Jag var långt ut på gröna linjen, och klev in i en mindre salong och blev tilldelad en lite äldre kvinna.
Väldigt trevlig att prata med, kunde relativt bra svenska. Men det som var så minnesvärt var att hon var riktigt duktig på massage, och dessutom gav den absolut bästa massagen jag någonsin fått av låren och sätesmuskulaturen. Riktigt, riktigt intimt blev det ju, av naturliga orsaker, men jävlar var skönt. Hon var tyvärr alldeles för mycket på för att leverera extra, vilket förtar upplevelsen en del.

Men hon var fantastisk, masserade verkligen långt upp i ljumsken, och rumpan fick en pinsamt intim massage. Helt otroligt skönt. Det är ju uppenbart att hennes ohämmade sätt var en del av förklaringen, men ändå... Helt klockrent.

Avstod HE, men gav 200 i dricks.

Värt varenda krona.
Senast redigerad av dumboear 2011-02-18 kl. 01:12.
Citera
2011-02-18, 10:30
Medlem
Var på ett ställe i Göteborg där det inte var någon tvekan om vad som pågick. Massösen frågade mig i början av massagen om jag hade varit där förut, vilket ska ses som ett säkert tecken på att HE erbjuds. Svarade självklart ja på den frågan.

Efter vändningen var det pang på direkt och det tog inte många minuter. På andra sidan skynket hörde man att massösen fick jobba ordentligt med sin kund, jävlar vilken frekvens det var hörde man.

Totalt betalade jag 500 spänn för 1 h massage med avslutning.
Jag har nu fått napp på 3 ställen i Göteborg.
Citera
2011-02-18, 15:43
Medlem
Grym tråd! Men kan utseendet och kroppsformen påverka om man blir erbjuden HE? eller att man "flashar" med kontanterna för kassörskan?
Tack på förhand
Citera
2011-02-18, 19:51
Medlem
Tredje gången på samma ställe i Malmö. Otroligt skönt utan HE. Men jag är så kåt när jag går därifrån så jag kan knappt bärga mej till det blir dags med frugan ikväll. Perfekt uppladdning.
Citera
2011-02-18, 22:42
Medlem
IaveAfstrCARthenUs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hestpajken
Grym tråd! Men kan utseendet och kroppsformen påverka om man blir erbjuden HE? eller att man "flashar" med kontanterna för kassörskan?
Tack på förhand

I första hand så är det ju ens pengar tjejerna vill ha, såklart! Sen är jag övertygad om att ens utseende påverkar HUR BRA behandling man får En skallig fet äldre man kanske inte får samma intima upplevelse som en vältrimmad yngre får, i alla fall hoppas jag väl det i o m att jag (än så länge) tillhör den senare kategorin

Brukar oftast visa att det finns en bunt hundralappar kvar i plånkan när jag betalat i förskott, vilket verkar va standard. Bra tips att alltid se till att ha jämna pengar på det som överenskommits!
Citera
2011-02-19, 13:50
Medlem
Var på ett ställe i innerstan häromdagen. Massagen var inte speciellt intim men jag fick frågan ändå efter 40 min.

"500?" sa hon

"300" sa jag

"400?" sa hon

"300" sa jag.

Tystnad. 5 min senare.

"Why only 300? Why not 400?"

"Because I dont want to pay more than 300".

Till slut satte hon iaf igång. Av någon anledning kände jag på mig att det skulle vara dåligt men det var sämre än sämst. Stackars tjejen stod och vände sig bort från kuken och drog och slet som hon försökte tömma en ketchupflaska. Jag sa "no no, let me show you" och så runkade jag lite demonstrativt för henne och då blev det bättre. Hon berättade då att det var hennes första dag som massös och jag var hennes första kund. Jag hoppas jag var den första penisen hon någonsin höll i, tycker annars synd om hennes pojkvänner.

Iaf så sa jag till henne att snoppar inte bits och att hon måste börja lugnt och försiktigt för att sedan öka i intensitet. "You very good teacher. Please come back and tell me if I am better" sa hon när jag gick.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in