2010-09-24, 20:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrHardMan
Mitt första inlägg på FB.

Har idag provat thaimassage för första gången.

Var på ett ställe i västerort - längs gröna linjen..

Kom in i lokalen och betalade 400 för en timmes oljemassage.

Min thaitjej var 35+ och inte särskillt snygg.

Blev inledd till min madrass. Det var ett större rum med flera madrasser åtskilda mha draperier. Inte sunkigt men inte heller fräscht.
Klädde av mig men lämnade kalsongerna på. När hon kom in sade hon åt mig att ta av mig kalsongerna också.

Lade mig ner på mage - utan handuk - och blev först skrubbad på baksidan med en handuk doppad i varmt vattten. Hon särade sedan på mina ben och torkade även rumpan(anus) ner mot pungen.

Sedan började massagen av ryggen, från rumpan upp till nacken. Hon tog i ganska bra och det var mycket skönt. Ganska snart fick även skinkorna sin massage. Benen och insidan av låren. Hon nuddar pungen några gånger och frågar om det är skönt. Jag svarar naturligtvis ja.

Hon ber mig vända på mig och masserar låren, magen etc. Ganska omgående nuddar hon kuken. Frågar om jag vill ha något extra - och jag svarar ja på det. Kommer överens om 300. Hon fortsätter massagen av framsidan innan hon mer och mer tar tag i kuken och runkar av mig. Jag kommer ganska snabbt och hon torkar upp satsen. Därefter tar hon handuken och torkar av mig.

När hon är klar knackar hon mig lite på benet och jag vaknar till. Ger henne extrapengarna och klär på mig och går ut.

Allt som allt tog detta kanske 40 minuter.
Kändes även lite snopet/smutsigt efteråt även om det var en ganska behaglig upplevelse.

Dock skall jag till nästa gång - för det blir det naturligtvis - vara mer nogrann på att lokalerna är fräschare än idag. Skall också försöka få en yngre tjej som man kan vila ögonen på under massagen av framsidan av kroppen.

Perfekt, det är klart att det blir fler gånger. Men de äldre kan ju vara ganska bra ibland, faktiskt överlägsna på massage både här och där...inget att skämmas för. Testa fler ställen. En varning är att det blir dyrt men det kan det vara värt
Har man en gång fått smak för len thaihud så är man fast. Hade själv en otroligt bra upplevelse häromdagen i söderort. Lite ruffsig thaitjej som sov när jag kom in. Men när hon masserade mig sov hon inte. Jättegullig dessutom. Hon tyckte dessutom att jag var gullig, vilket iofs tyder på dåligt omdömme, men de vet hur man ska komma tillbaka.
Citera
2010-09-25, 12:22
Medlem
Det går oftast att be dem fortsätta med massagen. 40 min är för kort och det känns bra med massage efter HE. Man kan då intala sig att själva massagen är huvudgrejen och det känns inte så snopet/smutsigt efteråt. Var det bara ganska behagligt finns det definitivt bättre!

Citat:
Mitt första inlägg på FB.

Har idag provat thaimassage för första gången.

Var på ett ställe i västerort - längs gröna linjen..

Kom in i lokalen och betalade 400 för en timmes oljemassage.

Min thaitjej var 35+ och inte särskillt snygg.

Blev inledd till min madrass. Det var ett större rum med flera madrasser åtskilda mha draperier. Inte sunkigt men inte heller fräscht.
Klädde av mig men lämnade kalsongerna på. När hon kom in sade hon åt mig att ta av mig kalsongerna också.

Lade mig ner på mage - utan handuk - och blev först skrubbad på baksidan med en handuk doppad i varmt vattten. Hon särade sedan på mina ben och torkade även rumpan(anus) ner mot pungen.

Sedan började massagen av ryggen, från rumpan upp till nacken. Hon tog i ganska bra och det var mycket skönt. Ganska snart fick även skinkorna sin massage. Benen och insidan av låren. Hon nuddar pungen några gånger och frågar om det är skönt. Jag svarar naturligtvis ja.

Hon ber mig vända på mig och masserar låren, magen etc. Ganska omgående nuddar hon kuken. Frågar om jag vill ha något extra - och jag svarar ja på det. Kommer överens om 300. Hon fortsätter massagen av framsidan innan hon mer och mer tar tag i kuken och runkar av mig. Jag kommer ganska snabbt och hon torkar upp satsen. Därefter tar hon handuken och torkar av mig.

När hon är klar knackar hon mig lite på benet och jag vaknar till. Ger henne extrapengarna och klär på mig och går ut.

Allt som allt tog detta kanske 40 minuter.
Kändes även lite snopet/smutsigt efteråt även om det var en ganska behaglig upplevelse.

Dock skall jag till nästa gång - för det blir det naturligtvis - vara mer nogrann på att lokalerna är fräschare än idag. Skall också försöka få en yngre tjej som man kan vila ögonen på under massagen av framsidan av kroppen.
Citera
2010-09-25, 12:34
Medlem
Hur gör ni med oljan?

Fastän man blir avtorkad efteråt så är ju kroppen alldelse fet/oljig ändå.
Nu fanns det ingen dusch på detta stället så jag duschade hemma och fick bort oljan med Yes(diskmedlet ) och en svamp.
De ställen som har dusch - har de bra tvål som tar bort oljan/den feta ytan från kroppen?
Citera
2010-09-25, 13:04
Medlem
BlueStars avatar
Citat:
Hur gör ni med oljan?

Fastän man blir avtorkad efteråt så är ju kroppen alldelse fet/oljig ändå.
Nu fanns det ingen dusch på detta stället så jag duschade hemma och fick bort oljan med Yes(diskmedlet ) och en svamp.
De ställen som har dusch - har de bra tvål som tar bort oljan/den feta ytan från kroppen?

Har salongen ingen dusch brukar jag ta en handduk eller ännu hellre ett badlakan och helt enkelt torka bort så mycket som möjligt tills jag kommer hem och kan duscha. Finns det däremot dusch där så brukar jag tvåla in så mycket duschcreme som möjligt på kroppen innan jag spolar rent mig, det brukar ta bort det mesta av oljan. Lite grann blir dock alltid kvar hur man än gör, så se till att du inte ska hem till frugan/flickvännen eller något viktigt möte direkt efteråt bara.
Citera
2010-09-25, 13:50
Medlem
thunders62s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlueStar
Har salongen ingen dusch brukar jag ta en handduk eller ännu hellre ett badlakan och helt enkelt torka bort så mycket som möjligt tills jag kommer hem och kan duscha. Finns det däremot dusch där så brukar jag tvåla in så mycket duschcreme som möjligt på kroppen innan jag spolar rent mig, det brukar ta bort det mesta av oljan. Lite grann blir dock alltid kvar hur man än gör, så se till att du inte ska hem till frugan/flickvännen eller något viktigt möte direkt efteråt bara.

Har märkt att det inte är alla som har den starkt doftande oljan. Den är dock bättre för massagens skull.
Citera
2010-09-25, 14:48
Medlem
Brukar alltid be att de torkar av mig ordentligt med handduk, ja se där då förlängda man vistelsen lite... Men en dusch efter är nog nödvändigt om man skall bli helt luktfri!
Citera
2010-09-25, 21:47
Medlem
Återbesök

Det har varit återbesökens tid för min del den sista tiden. Jag har varit på tre stycken ställen där jag varit en gång tidigare. Försöker leva efter mottot att alltid ge en andra chans. Speciella med de här tre ställen är att första besöket var med kalsonger och det andra var utan kalsonger för att se om det blev någon skillnad

A). En rätt stor salong som ligger hyfsat centralt i Stockholm. Massagen har varit ok. Det är trevlig personal. Lokalen är trevlig, stor och luftig. Det är seriöst . Samma tjej som masserade båda gångerna. Andra gången då jag var utan kalsonger blev det dubbla handdukar som gällde och hon höll ett säkerhetsavstånd med marginal. Förra gången då jag hade kalsonger gick hon närmare paketet. Chansen att jag går dit igen är liten. Dels för att massagen bara var okej. Ligger ett mycket bättre ställe på andra sidan bron ett stenkast bort. Det är även svårt att få tider på helger utan det är mest vardagar som gäller.

B) En hårsalong som hade ett litet trångt bakrum för massage. Det var en bra massage. Verkar bara vara en tjej som jobbar som massör. Ägarinnan sköter klippning och hon berättade att tjejen som masserade var ny i Sverige och inte så bra på svenska. Hon kikade in ett par gånger och frågade hur det gick. Även här blev massagen mindre närgången utan kalsonger. Första gången åkte handen ner över handduken och ”smekte” kuken ett par gånger då hon masserade magen. Men utan kalsonger var säkerhetsavståndet riktigt långt. Hon slutade massagen lite för tidigt och fick då en tillsägelse av ägarinnan att massera de tio minuter som återstod. Iallafall var jag förstod av thailändska och deras blickar på klockan. Nej jag går nog inte tillbaka. Helt okej massage men det ligger lite för avlägset och det finns mycket bättre.

C) En trevlig salong som hade renoverat och möblerat om sedan jag var där sista för några månader sedan. Det var inte samma tjej som masserade den här gången. Det var en mycket bra massage. Fingrarna kom åt pungen några gånger men då var hon snabb att dra bort dem och rätta till handduken. Det kom in en invandrare som fick ligga på andra sidan skynket. Han blev tillsagd att behålla kalsongerna på sig hörde jag. Kan tänka mig att gå tillbaka igen. Men det står inte högst på priolistan. Ligger visserligen centralt och det är en trevlig lokal men det finns bättre i närheten.
Citera
2010-09-26, 20:47
Medlem
Det är inte så mycket att glädjas över att hösten är här men en av fördelarna är att strumpbyxorna åker på hos tjejerna. Mysigt att känna deras nylonklädda ben mot sin egen kropp.
Citera
2010-09-28, 21:20
Medlem
Idag har det varit lite kyligt och blåsigt. Passade på att ta pendeltåget till ett Spa som jag blivit rekommenderad här på FB. Den personen hade fått extra där. Har sett stället tidigare och blivit nyfiken eftersom det ser trevligt ut. Ringde på vid porttelefonen och dörren öppnades. Som alltid ser det alltid trevligare ut på bild än i verkligheten men det var ändå en helt okej och ren lokal.

Det var en kvinna som jobbade där. Hon var upptagen med en kund. Hon var inte så väldans attraktiv måste jag erkänna. Fick ta en dusch medan jag väntade och blev sedan erbjuden thé och kaka.

Beställde olja på en timma. Blev hänvisad till en brits. Det var trångt och britsen fick knappt plats men jag låg bra ändå på britsen. Massagen var bra. Lite annorlunda på det viset att hon varierade mellan rygg och ben. Hon använde armbågar och knän rätt mycket mellan varven. Körde med olja och på med handduk, torkade och klämde. Det var kanon. Hon var nära pungen flera gånger efter att ha masserat mellan skinkorna. Hade kalsongerna kvar på mig men hon gjorde dem till ett par minimala string...

Vände mig om och lite samma visa, hon varierade mycket mellan ben och överkropp. Väldigt obehagligt men kanon samtidigt då hon körde ner armbågarna i magen. Man bör nog inte vara proppmätt inför en sådan behandling.

När hon masserade över magen och bröstkorgen satt hon över mig i en ridställning. Hon tröck sitt nea lår mot mitt stånd. När hon masserade låren drog hon händerna utanpå kalsongerna ett par gånger. Helt plötsligt var hon mycket mera attraktivare än vid första blicken.

Blev aldrig erbjuden något extra. Jag gjorde aldrig något sken om att vara ute efter det heller. Men jag tvivlar inte på att min tipsare har fått det där.
Citera
2010-09-29, 06:28
Medlem
BlueStars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mackan09
[...]

Beställde olja på en timma. Blev hänvisad till en brits. Det var trångt och britsen fick knappt plats men jag låg bra ändå på britsen. Massagen var bra. Lite annorlunda på det viset att hon varierade mellan rygg och ben. Hon använde armbågar och knän rätt mycket mellan varven. Körde med olja och på med handduk, torkade och klämde. Det var kanon. Hon var nära pungen flera gånger efter att ha masserat mellan skinkorna. Hade kalsongerna kvar på mig men hon gjorde dem till ett par minimala string...

[...]

Det här är nog orsaken till att du, och flera andra, inte blir erbjudna HE eller mer (även om det givetvis inte alltid erbjuds på alla salonger och av alla massöser). Kalsongerna ska AV, för h-e! Behåller man kalsongerna på ser massösen det nog som en signal att kunden inte vill ha mer än just massage.
Citera
2010-09-29, 07:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BlueStar
Det här är nog orsaken till att du, och flera andra, inte blir erbjudna HE eller mer (även om det givetvis inte alltid erbjuds på alla salonger och av alla massöser). Kalsongerna ska AV, för h-e! Behåller man kalsongerna på ser massösen det nog som en signal att kunden inte vill ha mer än just massage.

Absolut säkert en signal. Men ibland har jag varit med om att massagen blir mera intim med kalsonger än utan. Har även blivit erbjuden extra även fast jag haft kalsonger.
Citera
2010-09-29, 09:05
Medlem
Mycket Sthlm i den här tråden...
Har några erfarenheter i Malmö, som jag vill dela med mig av.
Gik in på ett ställe och beställde en timmes massage. Tjejen var ensam i lokalen och blev störd flera ggr av telefonen vilket störde en del.
I varje fall var massagen ganska hård och hon använde hela kroppen. Efter ett tag började hon leka med pungen och ollonet. Gjorde tecken på att hon ville ge mig bj, men jag avböjde. Det slutade lyckligt, men kände mig smått våldtagen...
Betalade inget extra, då det kändes som att hon vile.

Gjorde ett återbesök någon månad senare. Då hade hon en anställd ny thaitjej som började massera mig. Masagen var riktigt dålig.
Efter ett tag kom dock ägarinnan in och log mot mig. Gick fram och kollade om jag hade stånd, vilket jag inte hade...
Hin gick ut igen lite besviket tror jag. Efter ett tag kom hon tillbaka, skickade ut den andra masssen och tog över. Massagen blev till ett hångel och juckande. Hon visade sina silikonbröst och började ge mig he. Hon visade tydligtatt hon ville mer, kåt som fan.
Det slutade lyckligt även denna gång.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in