2009-03-21, 03:03
Medlem
Söker tips på bra salonger i Sthlm City som erbjuder happy ending, bara dra iväg ett PM.

Sen existerar det ens något ställe i Uppsala ?
Citera
2009-03-25, 19:37
Medlem
jag håller med. det är själva tjusningen att man inte vet vad som ska hända. i och för sig vet man eftersom nästan alla ställen ger HE. Jag förstår itne hur man kan undvika detta. ett tips är ju för den som itne begriper bättre att ta av kalsongerna välja bort handduken. sedan går resten av sig självt.
Citera
2009-03-25, 19:45
Medlem
Jamrocks avatar
Thaimassage is the shit!
Citera
2009-03-26, 03:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sthlmare
jag håller med. det är själva tjusningen att man inte vet vad som ska hända. i och för sig vet man eftersom nästan alla ställen ger HE. Jag förstår itne hur man kan undvika detta. ett tips är ju för den som itne begriper bättre att ta av kalsongerna välja bort handduken. sedan går resten av sig självt.

Som jag förstått det erbjuder vissa salonger på lite finare adresser inte handjobb. Undvik alla med en flådig hemsida, attraktivt läge, som använder uttryck i stil med "aromaterapi" och som har manliga anställda. Då behöver ni inga pm.
Citera
2009-03-26, 16:33
Medlem
Bara för att man är nyreggad innebär inte att man är helt utan erfarenhet. Sthlm är kanske inga probs men i övriga Svedala är det inte lika självklart, tyvärr! Jag har hyffsad koll på Gbg, här finns ett par säkra kort men också ett par nitar. Jag var precis på ett som jag trodde skulle vara ett säkert kort. Massagen skedde hemma i hennes lägenhet , lite udda då man inte vet om hennes 120 kilos pimp skulle komma, men men hon vägrade låta mig dra ner handuken och visa min uppskattning fast vi hade en bra stämning med garv och thaifnitter. När jag visade degen och hintade åt ballen sa hon bara NEEJ! What a fuck Så, vart vill jag komma, jo det är inte bara att dra av sig fillingarna på lite sunkigare ställen, man får pröva sig fram. Däremot om man skall resa någonstans kan det vara bra att ha ett par säkra kort, inte helt fel då att kolla av med forumet. Örebro någon????
Citera
2009-03-27, 14:32
Medlem
alkokanes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nicholas46
Bara för att man är nyreggad innebär inte att man är helt utan erfarenhet. Sthlm är kanske inga probs men i övriga Svedala är det inte lika självklart, tyvärr! Jag har hyffsad koll på Gbg, här finns ett par säkra kort men också ett par nitar. Jag var precis på ett som jag trodde skulle vara ett säkert kort. Massagen skedde hemma i hennes lägenhet , lite udda då man inte vet om hennes 120 kilos pimp skulle komma, men men hon vägrade låta mig dra ner handuken och visa min uppskattning fast vi hade en bra stämning med garv och thaifnitter. När jag visade degen och hintade åt ballen sa hon bara NEEJ! What a fuck Så, vart vill jag komma, jo det är inte bara att dra av sig fillingarna på lite sunkigare ställen, man får pröva sig fram. Däremot om man skall resa någonstans kan det vara bra att ha ett par säkra kort, inte helt fel då att kolla av med forumet. Örebro någon????

Fan skämdes du inte när hon neka dig he,fan jag skulle nog sticka därifrån rätt snabbt?
Citera
2009-03-27, 15:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av alkokane
Fan skämdes du inte när hon neka dig he,fan jag skulle nog sticka därifrån rätt snabbt?

Jag skulle också tycke det var rätt pinsamt att få ett nej. Bättre att låta massörskan ta initiativet.
Citera
2009-03-27, 19:45
Medlem
Vilka ställen i Brommatrakten är bra, förutom Blackeberg?

Nån som kan recensera de olika ställena? Hur det ser ut inne och var man ligger någonstans(Öppet/bås/eget rum). Samt om det är möjligt att ligga naken(Kanske tom föreslås?)

Sugen på en skön oljemassage bara.
Citera
2009-03-28, 09:06
Medlem
Messerschmitts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrLynott
Vilka ställen i Brommatrakten är bra, förutom Blackeberg?

Nån som kan recensera de olika ställena? Hur det ser ut inne och var man ligger någonstans(Öppet/bås/eget rum). Samt om det är möjligt att ligga naken(Kanske tom föreslås?)

Sugen på en skön oljemassage bara.

Säg ett ställe där man inte ligger naken när det handlar om oljemassage.. ????

I dessa tider av razzior och annat otyg ligger åtminstone jag lågt med tips om specifika ställen. Mitt förslag är att du utforskar ställena på egen hand, så jäkla ansträngande är det inte..
Citera
2009-03-28, 12:10
Medlem
Sickboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Messerschmitt
Säg ett ställe där man inte ligger naken när det handlar om oljemassage.. ????

I dessa tider av razzior och annat otyg ligger åtminstone jag lågt med tips om specifika ställen. Mitt förslag är att du utforskar ställena på egen hand, så jäkla ansträngande är det inte..

Så faktiskt ett massageställe i sthlm där dom ville att man skulle ha underkläderna på sig vid oljemassage.
Det verkade vara ett ställe där man kan glömma allt vad Happy ending heter också.
Citera
2009-03-28, 17:57
Medlem
torstenhingstens avatar
Jag har också varit på "massa" ställen där de säger NO NO NO när man ska ta av kalsongerna vide oljemassage
Citera
2009-03-29, 10:11
Medlem
pafas avatar
Det finns några ställen i stan där man får fäkta bort de små thailändska liven om man vill kunna gå där ifrån med satsen i behåll. Så ni som inte hittar det ni söker kollar på fel ställe bara.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in