2010-03-13, 18:42
Medlem
Messerschmitts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av isaan
Till vilka slantar och hur länge ?

En timmes mysande för pengar som jag inte har någon bättre användning för.. Jag är nöjd!
Citera
2010-03-13, 18:44
Medlem
Messerschmitts avatar
Citat:
Faktiskt så har jag inga problem med det , snarare tvärt om anser min fru. Lite för ofta som man vill till.

Det var en märklig thailändska! De som jag har haft mer privat umgänge med har i det närmaste varit nymfomaner..
Citera
2010-03-13, 18:50
Medlem
Torsten, inget illa menat ,men bra massage samt en trevlig tjej , det går före HE för mig . Konstigare än så är det inte , om man sen skulle känna för lite mys pys så är det OK , till och med för mig. Men absolut inget krav. Får hellre en bra massage utan HE för slantarna än en "skitdålig" massage med HE. Sen kan jag nog tycka som en annan medlem utryckte sig, om det skall hända nåt under massagen eller inte , det kan ge en viss spänning, även om frågan kommer upp från tjejen så kanske man inte svarar jakande . Mystiskt eller inte , det avgör ju du
Citera
2010-03-13, 18:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Messerschmitt
Det var en märklig thailändska! De som jag har haft mer privat umgänge med har i det närmaste varit nymfomaner..

Jag tror inte dom är nymfomaner utan att det ligger i deras kultur att inte neka mannen, gör man det så går han ju någon annanstans Och Thailändskor är faktiskt djäkligt revirmedvetna , "min man rör du inte för då djä...lar." Desutom så skrev jag inte att hon nekar mig utan att hon tycker att jag är lite för mycket på , inte riktigt samma sak.
Citera
2010-03-13, 19:25
Medlem
torstenhingstens avatar
Hmmm...säger en tjej till mig att jag är för mkt på så tar jag det som en pik och blir lite mer avaktande..
Citera
2010-03-14, 00:39
Medlem
Igår kväll fick man först massage och HE av 3 tjejer...sen fortsatte 2 tjejer och så fick man ett skönt HE igen....
Citera
2010-03-14, 09:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av torstenhingsten
Hmmm...säger en tjej till mig att jag är för mkt på så tar jag det som en pik och blir lite mer avaktande..

Nu jobbar ju min fru minst 9 timmar med "stentuff" trappstädning fem dagar i veckan så jag kan nog acceptera att hon ibland kan tycka att jag är lite jobbig, samt att hon behöver sova.

Normalt sett så nekar aldrig en Thaikvinna sin man, därtill är dom för smarta . Dom vet att en man behöver två saker för att må bra mat samt sex
Citera
2010-03-14, 17:29
Medlem
steees avatar
Citat:
Nu jobbar ju min fru minst 9 timmar med "stentuff" trappstädning fem dagar i veckan så jag kan nog acceptera att hon ibland kan tycka att jag är lite jobbig, samt att hon behöver sova.

Normalt sett så nekar aldrig en Thaikvinna sin man, därtill är dom för smarta . Dom vet att en man behöver två saker för att må bra mat samt sex

Bara att ignorera. Den här isaan-mannen driver med oss naturligtvis, försöker provocera med alla dessa sexistiska inlägg. Sådana som han finns inte i verkligheten.

Eller?
Citera
2010-03-14, 18:05
Medlem
Nja det finns nog en hel del av min sort
Citera
2010-03-14, 18:16
Medlem
Starobrnos avatar
Citat:

Att knäskura trappor kan vara tufft för vem som helst. Måste vara mycket bättre för henne att stå på knä i en mjuk binge.
Citera
2010-03-14, 19:32
Medlem
Ja du , så sant så sant , men nu vill inte min fru jobba på det sättet. Det finns ju faktiskt Thaikvinnor som inte vill hora. även om dom flesta här tycks vara i den villfarelsen. Träffade på en tjej häromdagen som verkligen gav en seriös massage. Hon frågade om det var OK att hon masserade huvudet (inte kukhuvudet) efter massagen . Anledningen var att hon ansåg att det var fel att en kvinna lade en mans huvud i sitt knä, förutom sin mans då naturligtvis. Behöver väl inte nämna vad hon ansåg om att ge extra
Citera
2010-03-14, 20:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lars_sth
Igår kväll fick man först massage och HE av 3 tjejer...sen fortsatte 2 tjejer och så fick man ett skönt HE igen....

Du får gärna utveckla det där...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in