2010-02-18, 12:45
Medlem
Ingen som vet nått ställe i halland som erbjuder HE, har testat ett par utan resultat
Citera
2010-02-18, 13:52
Medlem
har sökt på google efter thaimassage ställen i linköpings trakten. Hittat 2 st, någon som vet något om dessa, bra massage? eller om det finns andra i de områdena?
Citera
2010-02-18, 14:42
Medlem
mikael_svenssons avatar
Jag kommer tillbringa två veckor i Stockholm och två veckor i Göteborg nästa månad.

Om någon kan tipsa om något eller några ställen som erbjuder HE i antingen GBG el. Sthlm så kan jag tänka mig att göra en "bytesaffär" (du tipsar mig och jag tipsar om ställen jag känner till).

Citera
2010-02-18, 18:45
Medlem
Messerschmitts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av marmormannen
Men jag är nyfiken på er som gått längre och fått mer än HE. Hur har det funkat? Har det varit bra? Hur har det varit med kondomer? Min erfarenhet av btb var mer intressant än bra, och det skulle säkert kunnat utvecklas mer om jag hade gillat det mer.

Håller med om BTB, intressant att pröva på, men ingenting som jag kommer att betala extra för i fortsättningen. Många erbjuder ju även BJ, tyvärr verkar få thailändskor kunna suga riktigt skönt, vet nte riktigt varför. Hursomhelst så är det sällan jag går på massage numera utan ett avslutande BJ
Bäst gillar jag de ställen där man kan kombinera en bra massage med riktigt bra hångel med en mer eller mindre avklädd massös..
Citera
2010-02-18, 20:58
Medlem
dumboears avatar
Var på ett nytt ställe idag, kanonmassage. Ingen HE, men efter den massagen behövdes verkligen inget "tröstpris".

Ser ut som det blir mitt första återbesök...
Citera
2010-02-18, 21:40
Bannlyst
Nåt ställe nära Gärdet?
Jag behöver verkligen bra massage....men He vill man ju kanske också ha
Citera
2010-02-18, 23:26
Medlem
Tjabba.
Har provat på oljemassage på 2 olika thaiställen (5 på varje) men aldrig blivit erbjuden något extra. Kanonskönt med oljemassage. ena stället så ska man klä av sig till kallingarna och har gjort lika på det andra utan att dom sagt något, vad är det som mest brukligt?
Citera
2010-02-18, 23:47
Medlem
dumboears avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wilden
Tjabba.
Har provat på oljemassage på 2 olika thaiställen (5 på varje) men aldrig blivit erbjuden något extra. Kanonskönt med oljemassage. ena stället så ska man klä av sig till kallingarna och har gjort lika på det andra utan att dom sagt något, vad är det som mest brukligt?

Jag kör alltid oljemassage utan kalsonger. Vill inte grisa ned dom.

Rent "moraliskt" är det inget problem, då man skyler sig med en handduk, och vill inte tjejen erbjuda HE så ser hon bara till att konsekvent skyla könet med handduken.

Ryker handduken trots detta, så har du en möjlig öppning till HE.

Men min erfarenhet är väl att ju bättre massös, desto sämre utsikter. Är man duktig på att massera så behöver man inte HE som försäljningsargument, och personligen så tar jag hellre en bra massage utan HE, än en dålig med... Blir liksom bara ett "tröstpris" på något sätt.
Citera
2010-02-19, 01:11
Medlem
Bra skrivet! Jag visste inte riktigt vart jag skulle vända mig så jag tänkte att någon här borde kunna veta om det fanns något ställe dit jag skulle som inte fanns att söka på nätet. Men håller helt med om att jag heller inte vill att tråden ska låsas.

Citat:
Ursprungligen postat av Sickboy
Det är väldigt många på senaste tiden som inte läst trådrubriken. Jag (och säkert flera andra) vill inte få tråden låst pga PM förfrågningar.
I tråden finns redan flera tips på hur man hittar massageställen eller vilka användare man kan fråga.
Skicka PM men skriv inte i tråden att ni vill ha PM.

Har också märkt att majoriteten av dom som vill "byta" inte har nått eget att komma med utan bara vill ha andras rekomendationer.

Och ett allmänt tips som alltid funkar, fråga på massagesalongen, under massagen om ni kan få mer service. Det är det bästa sättet att ta reda på om HE ges.
Citera
2010-02-19, 11:11
Medlem
torstenhingstens avatar
Jag tycker det är fel att fråga. Kan lätt bli en pinsam stämning. Avvakta istället och se...vill tjejen ge HE och märker du vill ha det så är det inga problem
Citera
2010-02-19, 12:56
Medlem
dumboears avatar
Citat:
Ursprungligen postat av torstenhingsten
Jag tycker det är fel att fråga. Kan lätt bli en pinsam stämning. Avvakta istället och se...vill tjejen ge HE och märker du vill ha det så är det inga problem

Det är inte bara fel att fråga, det är förbannat ohyffsat och en förolämpning mot en tjej som inte vill ge HE utan bara gör sitt jobb. Dessutom måste man vara jävligt korkad om man inte märker att tjänsten är tillgänglig, utan måste fråga rakt ut.

Tycker gott en tjej som får frågan kan ta fram tigerbalsamet och ge kunden en HE han inte glömmer i första taget...
Citera
2010-02-19, 14:49
Medlem
jag frågar rakt ut. Känner inte att jag måste respektera thai-brudar
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här