2010-02-16, 01:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av marmormannen
Vad finns att veta om massage i Umeå? Har inte hittat så mycket när jag letat. Det borde ju finnas något bra ställe.
På Thairestaurangen ovanför Lantamanna har jag sett att de skyltar om thaimassage. HE eller inte har jag ingen aning om. Meddela gärna här om du testar.
Citera
2010-02-16, 06:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mighty^^
På Thairestaurangen ovanför Lantamanna har jag sett att de skyltar om thaimassage. HE eller inte har jag ingen aning om. Meddela gärna här om du testar.

Jag såg den på efter lite googlande, har inte hunnit prova ännu. Det var nån som pratade om ett ställe på sofiehem, men det har jag inte lyckats hitta. Nån som vet?
Citera
2010-02-16, 11:39
Medlem
RyssJävels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gentleman007
Hej, är ny här som medlem, men har fluktat på Flaschback under många år och fått mig många sköna skratt. Ni stammissar har en väldigt skön stil (åtminstone de flesta av er..) och dit räknar jag både män och kvinnnor.
Nåväl, jag är nedflyttad från Sthm och bor nu i Skåne. Har på senare år börjat gå på Thai-massage, framförallt i Kph. Har många väldigt goda erfarenheter... *klipp* ...som slutade som alla bra sagor - lyckligt.

Hon måste ha varit urläcker för att du ska lägga ner så mycket energi på att tjata till dig HE? Eller såg du det bara som någon slags "jakt"?
Citera
2010-02-16, 11:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RyssJävel
Hon måste ha varit urläcker för att du ska lägga ner så mycket energi på att tjata till dig HE? Eller såg du det bara som någon slags "jakt"?

Jakten är halva nöjet. Utmaningen, planeringen, spänningen...den erotiska laddningen i rummet.
Citera
2010-02-16, 12:12
Medlem
RyssJävels avatar
Citat:
Jakten är halva nöjet. Utmaningen, planeringen, spänningen...den erotiska laddningen i rummet.

Hur såg hon ut då? Annars kan jag inte måla klart den mentala bilden...
Citera
2010-02-16, 16:38
Medlem
torstenhingstens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mighty^^

Tänkte ta mig en massage där då jag körde förbi Umeå men det visade sig att man måste boka dagen innan så det sket sig
Citera
2010-02-17, 00:56
Medlem
Godkväll!

Tänk att man efter sex år som reggad gör skrivardebut och väljer att lägga det i denna forumdel...

Jag har följd den här tråden ganska länge och har såväl gett som fått tips via pm.

varför jag skriver är att jag helt enkelt söker efter thaimassage ställen i Huskvarna samt i Linköping, om de nu finns? Har googlat o varit inne på thaimassage katalogen men Ej funnit några. Så det vore ju trevligt om någon här kunde ge tips... Det gör inget om dessa ställen nu inte skulle vara helt seriösa....
Citera
2010-02-17, 09:03
Medlem
Citat:
ngn som vet ngt om thaimassage i Linköping
Citera
2010-02-17, 14:03
Medlem
Sickboys avatar
Det är väldigt många på senaste tiden som inte läst trådrubriken. Jag (och säkert flera andra) vill inte få tråden låst pga PM förfrågningar.
I tråden finns redan flera tips på hur man hittar massageställen eller vilka användare man kan fråga.
Skicka PM men skriv inte i tråden att ni vill ha PM.

Har också märkt att majoriteten av dom som vill "byta" inte har nått eget att komma med utan bara vill ha andras rekomendationer.

Och ett allmänt tips som alltid funkar, fråga på massagesalongen, under massagen om ni kan få mer service. Det är det bästa sättet att ta reda på om HE ges.
Citera
2010-02-17, 14:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sickboy
Det är väldigt många på senaste tiden som inte läst trådrubriken. Jag (och säkert flera andra) vill inte få tråden låst pga PM förfrågningar.
I tråden finns redan flera tips på hur man hittar massageställen eller vilka användare man kan fråga.
Skicka PM men skriv inte i tråden att ni vill ha PM.

Har också märkt att majoriteten av dom som vill "byta" inte har nått eget att komma med utan bara vill ha andras rekomendationer.

Och ett allmänt tips som alltid funkar, fråga på massagesalongen, under massagen om ni kan få mer service. Det är det bästa sättet att ta reda på om HE ges.

Just så. Vårda tråden och de ställen tråden handlar om. Vore ju trist med en stor moralkampanj mot de tjänster som vi gillar. Och visst är det kul att få pm med konkreta tips, men för min del är det också spännande att göra egen forskning. Blir det inget extra så kan ju massagen i sig vara värd lite tid och pengar.
Citera
2010-02-17, 15:21
Medlem
Mr.Pelles avatar
Om du vill ragga thai, så gå till Tigern på Hornsgatan 126.
Citera
2010-02-17, 15:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av marmormannen
Just så. Vårda tråden och de ställen tråden handlar om. Vore ju trist med en stor moralkampanj mot de tjänster som vi gillar. Och visst är det kul att få pm med konkreta tips, men för min del är det också spännande att göra egen forskning. Blir det inget extra så kan ju massagen i sig vara värd lite tid och pengar.

Bra sagt.För det mesta är thaimassagen (egentligen oljemassagen) avkopplande och skön. Får man ingen HE är det inte världens dramatik. Det är heller ingen, är min erfarenhet, dramatik att fråga lite trevligt. De är vana vid den typen av frågor, varje dag.
Kommer just från en fantastisk massage i Lund som jag fick på rekommendation av en broder/medlem. Underbar massage, fantastisk HE.
När jag har lite mer tid ska jag göra en riktig recension.
Ha det i kylan!
Gentleman007
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in