2011-03-30, 19:45
Citat:
Ursprungligen postat av Camdrea
Det är svårt att förstå vad du menar med dina inlägg, eftersom de är så tvetydiga. Ena gången vet du allt om vad som händer kring LW. I nästa inlägg verkar du helt ovetande. Först verkade det som om du var polis, men det tror jag inte längre - bl a pga att din användning av språket (eller kan poliser inte skriva riktiga meningar?)
I ovan citerade inlägg säger du att det förmodligen finns läsare som följer tråden som har en del information kan jag tänka mig samtidigt som du några inlägg längre upp (#893) skriver:
Har du någon relevant information, så vore det väldigt uppskattat om du delade med dig av den
I ovan citerade inlägg säger du att det förmodligen finns läsare som följer tråden som har en del information kan jag tänka mig samtidigt som du några inlägg längre upp (#893) skriver:
Har du någon relevant information, så vore det väldigt uppskattat om du delade med dig av den
Ska förklara för dig vad jag menar är att man genom världen i dag blandar in LW med GL vilket jag inte har träffat på varken då jag hade full information i fallet och jag betvivlar på att det har ändrats.
Och därmed efter mitt studerande av just Världen i dags artiklar säger jag att man är lögnaktig i den blaskan.
Jag har varit väldigt insatt i det här fallet och brottet så några större förändringar i själva ursprungsbrottet är väl inte så rimligt.
Men jag söker ingen information om dagsläget huruvida man fortgår i sin utredning .
Det jag däremot vet är att det finns läsare här som är insatt i förfarandet av utredningen i dagsläget.
Nej jag har ingen information mer än att det handlar om en polis som grovt våldtagit och misshandlat sin sambo och i efterhand trakasserat offret.
Offret har under några år skyddat boende.
Utredningen lades ner i första läget och nu har den fortgått utan resultat i tid som jag anser är allt för lång så jag undrar vad man pysslar med..
Sen har vi den andra delen med att offret i sin tur är anmäld för förtal/trakassering (tror det va så) av polisen LW.
Och hur man tagit ställning till detta vet jag inte men det kan i sista ändan betyda att det faktiskt blir så att offret straffas och förövaren går fri.
Och som alla vet är det förundersökningssekretess på allt.
Jag avslutade helt enkelt informationen då jag ansåg att man inte kunde se på den faktan som man faktiskt behöver i det här fallet i form av dokument eller andra mer dokumenterade bevis.
Jag gillar helt enkelt inte att vidarebefordra saker i andra hand.
Men jag frågade första handen om den kunde skriva i tråden men så blev inte fallet.
Jag började dra öronen åt mig då det läckte ut de mest makabra historier från tex corruptio om prinsens inblandning i LW härvan och något jäkla palats.
Sen allt som rörde LW va ju så pass insyltat att varenda notis vilken som helst om färjeresor och våldtäkter så va han inblandad , det blev för saftigt för min smak och inte heller trovärdigt !
Men med det säger jag att LW fortfarande är den som har begått ett brott mot sin sambo och det handlar om de sakerna jag räknade upp innan.
Om det sen finns människor som till varje pris vill nita honom och historierna går överstyr så är det inget jag vill beblanda mig med då jag enbart ser till vad som är fakta och inte.
Det jag däremot har är förståelse för att man vill ha rättvisa i fallet.
Citat:
Ursprungligen postat av Reimer
Ärligt Camdrea, tycker du att det har funnits någon substans i de inlägg som användaren har gjort?
//Reimer
//Reimer
Lägg ner va ta på dig foliehatten!
Du vill fria den här göken till varje pris du är inte ens konsekvent!
Senast redigerad av MrsMagoo 2011-03-30 kl. 19:47.
Senast redigerad av MrsMagoo 2011-03-30 kl. 19:47.