Citat:
Ursprungligen postat av MrsMagoo
En sak jag inte fattar är varför man mörkar just detta fallet och drar ut på tiden så det är pinsamt.
Andra fall tas ju faktiskt upp även om det är glest.
Polis häktad för grovt kvinnofridsbrott 25 mars tex.
Nej jag har inget att tillägga eller information om dagsläget men det finns förmodligen läsare som följer tråden som har en del kan jag tänka mig.
Det är svårt att förstå vad du menar med dina inlägg, eftersom de är så tvetydiga. Ena gången vet du allt om vad som händer kring LW. I nästa inlägg verkar du helt ovetande. Först verkade det som om du var polis, men det tror jag inte längre - bl a pga att din användning av språket (eller kan poliser inte skriva riktiga meningar?)
I ovan citerade inlägg säger du att det
förmodligen finns läsare som följer tråden som har en del information kan jag tänka mig samtidigt som du några inlägg längre upp (#893) skriver:
Citat:
Ursprungligen postat av MrsMagoo
Visst får livets ord bestämma är alla inblandade i sexhärvor och man blandar och ger efter behag.
Nej Världen i dag är långt ifrån sanningen och hur vet jag det jo eftersom jag är insatt i Wetterfallet mer än någon annan här inne.
Har du någon relevant information, så vore det väldigt uppskattat om du delade med dig av den