2010-08-09, 18:15
Medlem
Camdreas avatar
Är hon kallad till förhör i egenskap av åtalad för något eller som vittne i egenskap av brottsoffer?

Alldeles nyss skriven på hennes Facebook:

Kristina Andersson Fått tid för förhör ...Nu kommer jag berätta allt...trots att förtroendet för Cu inte är det bästa & trots att förundersökningen redan dömts ut av Do som icke opartiskt skött & gett skarp kritik på 10 punkter.Men nu kommer jag ge allt ,berätta allt vidrigt han gjort mig & kränkt mig ,jagat mig som ett byte & använt Polismyndigheten & rättsväsendet som ytterligare kränkning mot mig & kontroll ..kommer också berätta allt jag vet av avd han kränkt andra....Snart får Fd Länspolismästaren & co sällskap....
för 15 minuter sedan · Kommentera · Gilla · Anmäl

http://www.facebook.com/group.php?gi...&v=wall&ref=mf
Citera
2010-08-09, 21:21
Medlem
sWeePerrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mayito
Därför att hon är delgiven misstanke om brott och ett åtal är på gång.

Om jag inte totalt missförstått läget - och det har jag nog inte - så är utredningen där kvinnan pekar ut sig själv som brottsoffer nedlagd. Hon borde ta till sig det budskapet. Under utredningens gång delgavs ingen ens misstanke om brott. Hennes brottsofferstatus är därmed noll.

Där har du den troliga förklaringen till att målsägandebiträdet inte hört av sig.
Har du någon kläm på vilka de övriga admin i FB-gruppen är för stollor?:

K*rstin Åk*re:

http://www.facebook.com/profile.php?id=1408537349

S*nna T*fke:

http://www.facebook.com/profile.php?id=649608368
Citera
2010-08-10, 15:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Camdrea
Är hon kallad till förhör i egenskap av åtalad för något eller som vittne i egenskap av brottsoffer?

Alldeles nyss skriven på hennes Facebook:

Kristina Andersson Fått tid för förhör ...Nu kommer jag berätta allt...trots att förtroendet för Cu inte är det bästa & trots att förundersökningen redan dömts ut av Do som icke opartiskt skött & gett skarp kritik på 10 punkter.Men nu kommer jag ge allt ,berätta allt vidrigt han gjort mig & kränkt mig ,jagat mig som ett byte & använt Polismyndigheten & rättsväsendet som ytterligare kränkning mot mig & kontroll ..kommer också berätta allt jag vet av avd han kränkt andra....Snart får Fd Länspolismästaren & co sällskap....
för 15 minuter sedan · Kommentera · Gilla · Anmäl

http://www.facebook.com/group.php?gi...&v=wall&ref=mf

Som brottsoffer givetvis---------------------------
Citera
2010-08-10, 16:13
Medlem
Camdreas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dober62
Som brottsoffer givetvis---------------------------

Tack. Jag utgick från det först, men sedan - efter att ha läst Mayitos inlägg - så blev jag tveksam.
Citera
2010-08-10, 22:59
Medlem
Utredningen om Wetter tas åter igen upp. Las helt nyligen ännu en gång ner.

LW var exempel i Aktuellts huvudämne i kväll om huruvida poliser har en gräddfil då det gäller kvinnomisshandel och våldtäkt.

Se SVT Play.
Citera
2010-08-10, 23:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av artwood

LW var exempel i Aktuellts huvudämne i kväll om huruvida poliser har en gräddfil då det gäller kvinnomisshandel och våldtäkt.

Se SVT Play.

Vad jag förstår så har han bankat skiten ur sitt x en hel helg under terror ,så hon blev förd till sjukhus bland annat medvetslös
Xet har väl levt skyddad i några år
Han skyddas av sina kollegor som sagt var
Polisförövare o du har inte en chans.....................NITA ASET
Citera
2010-08-10, 23:28
Medlem
Citat:

Se SVT Play.

Huvudämne i kvällens Aktuellt. Se där ja. Och utredningen återupptas.
Citera
2010-08-11, 08:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Testa
Huvudämne i kvällens Aktuellt. Se där ja. Och utredningen återupptas.

Denna gång är det Rikspolisstyrelsen/Rikskriminalen som tar initiativet. Också en gång tidigare har Bengt Svensson initierat ett återupptagande av utredningen.
Citera
2010-08-11, 08:53
Medlem
Thoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dober62
Vad jag förstår så har han bankat skiten ur sitt x en hel helg under terror ,så hon blev förd till sjukhus bland annat medvetslös
Xet har väl levt skyddad i några år
Han skyddas av sina kollegor som sagt var
Polisförövare o du har inte en chans.....................NITA ASET

Han försvaras också här på FB av Mayito på ett väldigt enfaldigt sätt. En kollega kanske.
Citera
2010-08-11, 09:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thom
Han försvaras också här på FB av Mayito på ett väldigt enfaldigt sätt. En kollega kanske.

M. driver en ganska extrem linje om falska våldtäktsanmälningar, med grova angrepp på de som vågar anmäla och samtidigt försvar av förövarna.
Citera
2010-08-11, 09:46
Medlem
Citat:
M. driver en ganska extrem linje om falska våldtäktsanmälningar, med grova angrepp på de som vågar anmäla och samtidigt försvar av förövarna.

Japp! , men det är inget att bry sig i att vederbörande försöker få oss andra att bli upprörda och fokusera på annat. Ignorera.
Citera
2010-08-11, 09:53
Medlem
Thoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Testa
Japp! , men det är inget att bry sig i att vederbörande försöker få oss andra att bli upprörda och fokusera på annat. Ignorera.

Enfaldig alltså.

http://www.synonymer.se/?query=enfaldig
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in