2010-08-23, 18:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dober62
Gripen var chef på Prostitutionsenheten & LW på gränspolisen men de sammarbetar i nästan alla större operationer

LW gick i god för Gripen i den rättegång han blev åtalad i därefter omplacerades gripen till Gränsen under LW ,Bara det är mkt anmärkningsvärt att placera en omplacerad polis som efter oegentligheter han haft som chef över prostitutionsenheten...varför placeras han då med sin ständige följeslagare??
I Gränspolisen dessutom som har alla kontakter med trafficking & prostitutionsinförsel i Sveige??

LW & Gripen hade på så sätt fullständig kontroll över all trafficking & prostitution i Sthlms län med poster på de viktigaste enheterna prostitutionsenheten & Gräns & Utlänningspolisen

En annan sak som ska påpekas är att han är helt besatt över att göra kvinnor gravida. Själv har han 6 barn med olika kvinnor ,vilket säger en hel del.

En kollega till dom försökte anmäla dom & göra ledningen uppmärksam på vad dom sysslade med ,Rxffx xdxn ...Då anmälde de honom för att ha stulit ur kaffekassan ....

http://www.svd.se/nyheter/inrikes/se...ort_430585.svd

Gripen talar på Internationell konferans där även LW fd sambos läkare talade då...
Vilket visar att dom kände varann mycket nära & hon pekade omedelbart ut Gripen & LW när de ringde & hotade henne hon var då i tjänst vid Kris & traumacentrum vid Danderyds sjukhus---Hon pekade omedelbart ut både Gripen & LW som de som ringde & hotade henne att ta tillbaka intyg..
Vilket hon också polisanmälde

http://www.regjeringen.no/nb/dep/jd/...html?id=278403
http://fotboll.expressen.se/Nyheter/...innor-till-sex

Gripens nuvarande fru arbetar på Kommunal & sitter i kyrkofullmäktige i Nacka
LW tillhör FI -det säger väl allt....samma ideologi som GL
Varit ute & kampanjat med Gudrun Schyman ...Rotary Frälsningsarmens socialtjänst Försvaret ...Nordic battle grup osv.....

En fantastisk uppgift att LW ska vara medlem i FI och kampanjat med Schyman. Hon bör veta vem LW är. Är en av undertecknarna av ett upprop, Kvinna rättslös...(finns i tråden), som handlar om LW:s behandling av fd sambo/älskarinna.
Senast redigerad av artwood 2010-08-23 kl. 18:53.
Citera
2010-08-23, 18:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av artwood
En fantastisk uppgift att LW ska vara medlem i FI och kampanjat med GL. Hon bör veta vem LW är. Är en av undertecknarna av ett upprop, Kvinna rättslös...(finns i tråden), som handlar om LW:s behandling av fd sambo/älskarinna.

Du ser lite fel ibland kampanjat med GL står det inte
Det står har samma ideologi som GL, lite skillnad

Det ska vara LW som varit ute & kampanjat med Gudrun Schyman ...Rotary Frälsningsarmens socialtjänst Försvaret ...Nordic battle grup osv
Senast redigerad av Dober62 2010-08-23 kl. 18:15.
Citera
2010-08-23, 18:35
Medlem
Camdreas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av artwood
En fantastisk uppgift att LW ska vara medlem i FI och kampanjat med GL. Hon bör veta vem LW är. Är en av undertecknarna av ett upprop, Kvinna rättslös...(finns i tråden), som handlar om LW:s behandling av fd sambo/älskarinna.

Av någon vidunderlig (=teknisk) anledning missade jag helt den sista delen av inlägget - dvs fr o m det där med anmälan om kaffekassan. Men väldigt konstigt att det inte kom med när jag citerade det

För det är ju mycket intressant. Inte minst detta med LW:s exsambos läkare, som kände igen LW och AG och polisanmälde dem för att ha ringt och hotat henne med uppmaning om att ta tillbaka det läkarintyg hon utfärdat betr exsambon. Vart tog den anmälan vägen, undrar man?

Och LW medlem i FI? Och kampanjat för dem???! Gudrun S, håller jag med artwood om, borde känna till "Kvinna rättslös".

Dober62: Du skrev betr åtalet mot AG bl a dataintrång och att en del är mörkat. Men vad var det mer än dataintrång som inte var mörkat?

Ja, Dober62:s inlägg väcker många frågor. Tål att tänkas över mer.
Citera
2010-08-23, 18:54
Medlem
Citat:

Det ska vara LW som varit ute & kampanjat med Gudrun Schyman ...Rotary Frälsningsarmens socialtjänst Försvaret ...Nordic battle grup osv

Jo, ursäkta. Jag kom på det. Blandar ihop förkortningarna ibland.
Citera
2010-08-23, 19:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Camdrea
Av någon vidunderlig (=teknisk) anledning missade jag helt den sista delen av inlägget - dvs fr o m det där med anmälan om kaffekassan. Men väldigt konstigt att det inte kom med när jag citerade det

För det är ju mycket intressant. Inte minst detta med LW:s exsambos läkare, som kände igen LW och AG och polisanmälde dem för att ha ringt och hotat henne med uppmaning om att ta tillbaka det läkarintyg hon utfärdat betr exsambon. Vart tog den anmälan vägen, undrar man?

Och LW medlem i FI? Och kampanjat för dem???! Gudrun S, håller jag med artwood om, borde känna till "Kvinna rättslös".

Dober62: Du skrev betr åtalet mot AG bl a dataintrång och att en del är mörkat. Men vad var det mer än dataintrång som inte var mörkat?

Dober62 har ändrat och lagt till ett par ggr, så lätt att missa sluttexten.

Det bör väl vara Ann Wilkens på kvinnojouren, eller? Hon blev ju uppringd av LW, AG och LW:s förra fru. Var det inte så? Anmälan finns i tråden.

Det här med dataintrång är väl lite oklart. Han erkände det, men menade att det var ett sätt att försvåra prostitution. Visa på uteblivna skattekronor. Så det kanske inte går att jämföra med LW:s och GL:s handlingar. Gick alltså in på Skatteverkets uppgifter. Kan ses som ett överdrivet nitiskt arbetssätt, förvisso olagligt.
Senast redigerad av artwood 2010-08-23 kl. 19:09.
Citera
2010-08-23, 19:28
Medlem
E.Merckxs avatar
Citat:
Dober62 skrev
Gripens nuvarande fru arbetar på Kommunal & sitter i kyrkofullmäktige i Nacka
LW tillhör FI -det säger väl allt....samma ideologi som GL
Varit ute & kampanjat med Gudrun Schyman ...Rotary Frälsningsarmens socialtjänst Försvaret ...Nordic battle grup osv.....

Helt fantastiskt! Det är bland det värsta jag läst. Idioten Wetter är väl antagligen medlem i Roks också.
Citera
2010-08-23, 20:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Camdrea

Ja i princip rubbet är väl mörkat då det gäller herrarna LW och Gripen, dataintrång är väl inte de brotten man i första hand tänker på
Alla anmälningar är väl i princip nerlagda för grisen , han arbetar väl kvar, någonstans i tråden finns väl packen anmälningar som är gjorde mot LW

Men x sambon är väl i full gång med sin process mot sitt x i form av olika förhör och har som biträde TB.
Den processen är väl inte slut direkt utan återupptagen , kanske blir mer pressat då media tar fram vad den LW sysslat med .
Tv4 om jag minns rätt gjorde reportage om xsambon , och dom gör nog inga reportage utan att ha grävt i det hela
I alla fall så ska inte såna grisar som LW Gripen eller GL komma undan, ju mer man sätter sig i dessa fallen desto mer uppenbart är det att det är så mycket skit bakom kulisserna och att dom håller varandra bakom ryggen allihop
Det är alltid svårare att lägga ner saker då man är under lupp
Därför anser jag det är viktigt att man gräver vidare i dessa fallen och kvinnor rättslösa borde få rätsida på såna ärkesvin som dessa gubbarna!
citat

Ja LW som sympatiserar med FI och har drivit kampanjer för FI
Den Schyman är inget att lita på vad hon vet och inte vet, hon vill inte se vissa saker utan har egna perspektiv på saker och ting

Jag återkommer med fler intressanta inlägg angående LW så fort jag kommer över det!
Senast redigerad av Dober62 2010-08-23 kl. 20:22.
Citera
2010-08-24, 11:13
Medlem
Citat:

Finns det ingen tidningsuppgift eller liknande om LW:s påstådda engagemang i Feministiskt Initiativ? En del andra av de få anslutna männen har uppmärksammats. Här är det ett polisbefäl, inte illa.

Som i Rotaryfallet, där finns deras föreläsningslista för förra hösten.
Citera
2010-08-24, 13:45
Medlem
Camdreas avatar
Den här länken har varit uppe förut, men länkar den ändå:

http://corruptio.blog.com/files/2010...enl%C3%B6f.pdf

inte minst för att det finns en bra sammanfattning i Isabella Lunds numera nedlagda blogg.

Och så läste jag - nästan på slutet - "Ä-5757-09 - Där Tingsrätten beslutat för att ta upp ärendet men förbjuds av Enheten för Polismål Christian Augustsson att Pröva ärendet".

Kan Polisen förbjuda Tingsrätten att pröva ett ärende när det gäller en polis? Skulle vara mycket intressant att se motiveringen.
Citera
2010-08-24, 19:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av deckardrottningen
Nån som vet om polisen i fråga funnits i kretsen runt Göran Lindberg?

Det är Beckroth som anmält polismannen i Norrtälje enligt säkra källor. Troligen ligger ett triangeldrama bakom då polismannen tidigare ska haft ett förhållande med bloggaren Backman.
Citera
2010-08-25, 12:05
Medlem
Camdreas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vrakletaren
Det är Beckroth som anmält polismannen i Norrtälje enligt säkra källor. Troligen ligger ett triangeldrama bakom då polismannen tidigare ska haft ett förhållande med bloggaren Backman.

Kan du förtydliga detta?

Du svarar på ett inlägg om GL med att påstå att det är Beckroth som anmält LW. Vem är Backman? Det är inte så att du bara vill röra till det mer än nödvändigt i den här tråden
Citera
2010-08-25, 17:02
Medlem
Camdreas avatar
Har mejlat FI och frågat om de någon gång haft hjälp av Lars Wetter i kampanjandet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in