Resultat: Hälsning
Vila i frid
84,17%
2542 röster
R.I.P
15,83%
478 röster
2010-03-04, 02:26
Medlem
Newbienews avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drummerboy88
Men vilken unge e så dum så han bara: ja men jag går ner i slussen labyrinter.
-Oj då jag hittar inte ut

Ts skrev ju att han skulle ner med en kompis,som antagligen kände till stället.
Sen kan det ha hänt en olycka.
Citera
2010-03-04, 02:32
Medlem
Risan, eftersom du utger dig för att vara hans kompis så kanske du har hört någonting om den här Sean(?) som systern skriver om. Berätta vad du har hört om honom OM du nu har hört något dvs.
Citera
2010-03-04, 02:36
Medlem
Ni som har erfarenhet med stället. Vad är det för ställe?

Är det inte massa knarkare och kanyler och skit där? Känns ju som ett ställe där knarkare kan gömma sig.

Eller tar inte knarkare sig in på sådana ställen?
Citera
2010-03-04, 02:36
Medlem
Dalailamas avatar
Kan killen ha stuckit till andra delar av stan? Har ett par kompisars småbröder i den där åldern som är ute och ränner om kvällarna på östermalm. Kan höra mig för.

PS: RP skickad på drdracula141s försök till outning av Rizan. Brott mot 1.06.
Citera
2010-03-04, 02:47
Medlem
drdracula141s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chabar
Vem av er är det som har kontakter på Aftonbladet? Kan du inte ringa igen och fråga vad som händer?
Nyheten är borta både från AB och Expressen? Kan det vara så att grabben kommit hem med baksmälla och svansen mellan benen? *Hoppas!*
Brukar tidningen rapportera upplösningen om det är lyckligt slut?
Dom vill inte säga något även om dom visste vad som har hänt honom. Vart i kontakt med en kontakt på tidningen nyss. Även om dom vet vad som har hänt och inte valt att skriva mer så tyder det på antingen är han hittad eller har polisen något som dom inte vill att media går ut med.

P.s ang mitt tidigare inlägg så har jag editerat det med skäl till regel 1.06 och det börs inte ta upp något mer med outningar eftersom det är en känslig regel här inne.
Citera
2010-03-04, 02:47
Medlem
dgnrrds avatar
De har inte hittat något sådant absurt som ett självmordsbrev lr något? sådant brukar ju inte basuneras ut. Dock helt rena spekulationer!
Citera
2010-03-04, 02:49
Medlem
Dalailamas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sRamos
Skicka iväg ett sms

Han jobbar inte natt dessvärre. För att han skall bli inkallad krävs det nyheter á la Estonia.
Citera
2010-03-04, 03:00
Medlem
drdracula141s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dalailama
Släpp det där. Mod kommer att rensa tråden och de kommer att bestämma huruvida de vill varna dig för outning eller inte.

Låt oss återgå till ämnet.
Peace Jag har försökt att luska vidare med dom kontakter som jag har inom media om någon är hittad eller liknande eller att polisen har gett tillsägelser att inte gå ut med uppgifter förän anhöriga är informerade så kommer inget komma fram. Så ingen direkt information ännu så länge.
Citera
2010-03-04, 03:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av drdracula141
Peace Jag har försökt att luska vidare med dom kontakter som jag har inom media om någon är hittad eller liknande eller att polisen har gett tillsägelser att inte gå ut med uppgifter förän anhöriga är informerade så kommer inget komma fram. Så ingen direkt information ännu så länge.

Tack för din info, men det lät lite jobbigt att anhöringa ska informeras, tyvärr tolkar jag det som att något dåligt hänt killen!
Citera
2010-03-04, 03:09
Medlem
Kupsans avatar
Citat:
Tack för din info, men det lät lite jobbigt att anhöringa ska informeras, tyvärr tolkar jag det som att något dåligt hänt killen!

Läs igen.
Citera
2010-03-04, 03:10
Medlem
SebbeBoys avatar
Citat:

Om det nu inte är jag som är helt tappad bakom elskåpet så har du tolkat hans text fel.
Han pratade med sin kompis och frågade ifall de kommit in något nytt eller ifall polisen informerat media om att inte gå ut med något innan familjen är informerad.
Citera
2010-03-04, 03:13
Medlem
drdracula141s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SebbeBoy
Om det nu inte är jag som är helt tappad bakom elskåpet så har du tolkat hans text fel.
Han pratade med sin kompis och frågade ifall de kommit in något nytt eller ifall polisen informerat media om att inte gå ut med något innan familjen är informerad.
Stämmer...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in