Citat:
Ursprungligen postat av vargvid
Men hur kan du då säga att GABRIEL är en vän till dig då du aldrig har träffat honom? Du har pratat med honom ett par gånger (enligt dig själv) via internet, inte blir han väl en vän till dig för det? men men det har inget med saken att göra.
Enligt mig och den informationen som finns här så är allting luddigt när det handlar om Keon och hans "vänskap" med Gabbe och t.ex dig. Men försvarar du honom nu för att han är din "vän" och vill inte misstänka en vän eller vad handlar det om?
Ut med språket nu, skriv tankarna och förklara varför DU tror att Keon inte hade något med det hela att göra, försök gärna slänga in lite "bevis" på köpet. Du är den enda som kan göra så att Keon inte misstänks längre om inte han själv kan komma fram med bevis.
Jo jag läste att han torskade den 27de feb. Men hans mamma kunde väl inte vara hemma hos honom hela dagarna under sportlovet (som dom små liven har), och han har kunnat smita ut precis när som hälst. Bara för att du pratade med Keon så betyder det väl inte att du har haft kontakten med honom hela dagen och vet vad han har haft för sig.
För att få bort misstänksamheter ifrån honom så tycker jag att du (som tydligen känner honom så väl och är vänner) ser till att det finns något som backar upp vad han säger. T.ex som jag sa förut msn logg eller att han har loggat in på ett community ect för att få upp tiden då han var online/hemma.
Kan du leta upp det meddelandet där jag har skrivit att Gabriel är min vän?
Mina "bevis" är de som jag skrivit. Enligt keon var hans mamma ledig dessa dagar under lovet.
Anledningen till att jag skrivit så mycket på denna tråd, är att jag blev förbannad på att alla skyllde på Keon, med skäl som att namnen rimmar, att han skämtat om att han vill putta ner en kille från en kant (hur ofta säger inte du "jag ska döda dig" till någon av dina polare?)
Och så vidare. Det är helt enkelt dåliga bevis. Mina bevis är kanske inte bra, men jag försöker inte vara Keons advokat, jag säger bara det jag ser från min synvinkel.
Risan: Du kan väl snacka med keon.