Resultat: Hälsning
Vila i frid
84,17%
2542 röster
R.I.P
15,83%
478 röster
2010-03-05, 02:55
Medlem
vargvids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Risan
Keon är en person som har umgåtts med Gabriel 1 gång tidigare (för ungefär 2 veckor sen).

Nu är jag lite smått förvirrad, men...Keon säger ju själv på sin Fotolog att dom har träffats några gånger (4-5, kanske 6 gånger). Så hade dom enbart träffast EN gång eller flera gånger?
Citera
2010-03-05, 02:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Hardisthestyle.com
Luskade lite mer och hittade även detta:

Sean Andersson -95 P13 80m Huddinge AIS

Detta innebär ju att Sean Andersson är 14 eller kanske 15 år om han fyllt på dessa 2-3 månader som gått av 2010.
Han var ju enligt uppgift "cirka 15 år"

Ja menar, hur många Sean Andersson i Stockholm finns det??

Garanterat våran Sean !

Var har du fått att han skulle heta Sean Andersson?

Någon nämnde väl att han visste vem Keon var och att han hette Andersson i efternamn? Eller är jag helt borta?
Citera
Medlem
MrMonos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vargvid
Men hur kan du då säga att GABRIEL är en vän till dig då du aldrig har träffat honom? Du har pratat med honom ett par gånger (enligt dig själv) via internet, inte blir han väl en vän till dig för det? men men det har inget med saken att göra.

Enligt mig och den informationen som finns här så är allting luddigt när det handlar om Keon och hans "vänskap" med Gabbe och t.ex dig. Men försvarar du honom nu för att han är din "vän" och vill inte misstänka en vän eller vad handlar det om?

Ut med språket nu, skriv tankarna och förklara varför DU tror att Keon inte hade något med det hela att göra, försök gärna slänga in lite "bevis" på köpet. Du är den enda som kan göra så att Keon inte misstänks längre om inte han själv kan komma fram med bevis.

Jo jag läste att han torskade den 27de feb. Men hans mamma kunde väl inte vara hemma hos honom hela dagarna under sportlovet (som dom små liven har), och han har kunnat smita ut precis när som hälst. Bara för att du pratade med Keon så betyder det väl inte att du har haft kontakten med honom hela dagen och vet vad han har haft för sig.

För att få bort misstänksamheter ifrån honom så tycker jag att du (som tydligen känner honom så väl och är vänner) ser till att det finns något som backar upp vad han säger. T.ex som jag sa förut msn logg eller att han har loggat in på ett community ect för att få upp tiden då han var online/hemma.

Kan du leta upp det meddelandet där jag har skrivit att Gabriel är min vän?

Mina "bevis" är de som jag skrivit. Enligt keon var hans mamma ledig dessa dagar under lovet.
Anledningen till att jag skrivit så mycket på denna tråd, är att jag blev förbannad på att alla skyllde på Keon, med skäl som att namnen rimmar, att han skämtat om att han vill putta ner en kille från en kant (hur ofta säger inte du "jag ska döda dig" till någon av dina polare?)
Och så vidare. Det är helt enkelt dåliga bevis. Mina bevis är kanske inte bra, men jag försöker inte vara Keons advokat, jag säger bara det jag ser från min synvinkel.
Risan: Du kan väl snacka med keon.
Citera
Medlem
Newbienews avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sorgligt
Läs vad jag skrev en gång till.

OT: Din fråga hade ett tydligt uppsåt att avslöja den användarens identitet.
Tyvärr så är du inte den enda i tråden som fokuserat på det.
Citera
2010-03-05, 02:57
Medlem
MrMonos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av saveee
Okej då förstår jag hur har du kommit i kontakt med denne "Keon" då? Vad gjorde han samma dag som Gabriel dog och vad har han för alibi?

ÄNNU EN GÅNG: Han har utegångsförbud, och jag har senare på kvällen fått veta att hans mamma var ledig.
Citera
2010-03-05, 02:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Newbienew
OT: Din fråga hade ett tydligt uppsåt att avslöja den användarens identitet.
Tyvärr så är du inte den enda i tråden som fokuserat på det.

Jag frågade aldrig om personens identitet. Det ser du mycket väl om du läser frågan igen. Vill du något mer har du mig på PM.

Risan - har du inte tillgång till Gabriels mail, Facebook osv? Du kunde hans lösenord på floggen? Där måste du kunna hitta något.
Senast redigerad av Sorgligt 2010-03-05 kl. 03:00.
Citera
2010-03-05, 02:58
Bannlyst
Det har jag dessvärre ingen aning om men jag sätter 1000 spänn på att den där Sean jag tagit fram åt er nu är den Sean ni söker.

Sean Andersson, född -95 (14 eller 15 år gammal)
http://www.facebook.com/profile.php?ref=sgm&id=1386392044

Nu är det lite andra saker jag skulle vilja veta och få svar men det går inte idag:

.Plånbok lär han ha haft så finns den kvar ?
.Mobilen ? Vad had nu har för abbonemang så lär dom kunna spåra trafiken även fast telefonen är död vilket den förmodligen har varit sen den kom i kontakt med vatten.

Sjukt att Sean tiger, finns INTE en chans att man skulle gå ner helt själv och UE:a ?!

Jag skulle fan inte våga UE:a själv och jag är snart 20 bast.

/Hits
Citera
2010-03-05, 02:58
Medlem
fragaintevarfors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sorgligt
Var har du fått att han skulle heta Sean Andersson?

Någon nämnde väl att han visste vem Keon var och att han hette Andersson i efternamn? Eller är jag helt borta?

Nej det du säger stämmer och du är således inte borta alls.
Citera
2010-03-05, 02:59
Medlem
Risans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrMono
ÄNNU EN GÅNG: Han har utegångsförbud, och jag har senare på kvällen fått veta att hans mamma var ledig.

Keon sa att om polisen inte skulle hitta honom så skulle vi ta oss ner o kolla, utegångsförbud?...

efter allt ni har sagt så blir jag misstänksam på om han skulle verkligen leta eller putta ner mig

man vetefan , känner inte killen, han verkar ju va helt bäng med att säga "woo mina tags e på TV!!!"
Citera
2010-03-05, 03:00
Medlem
Risans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hardisthestyle.com
Det har jag dessvärre ingen aning om men jag sätter 1000 spänn på att den där Sean jag tagit fram åt er nu är den Sean ni söker.

Sean Andersson, född -95 (14 eller 15 år gammal)
http://www.facebook.com/profile.php?ref=sgm&id=1386392044

Nu är det lite andra saker jag skulle vilja veta och få svar men det går inte idag:

.Plånbok lär han ha haft så finns den kvar ?
.Mobilen ? Vad had nu har för abbonemang så lär dom kunna spåra trafiken även fast telefonen är död vilket den förmodligen har varit sen den kom i kontakt med vatten.

Sjukt att Sean tiger, finns INTE en chans att man skulle gå ner helt själv och UE:a ?!

Jag skulle fan inte våga UE:a själv och jag är snart 20 bast.

/Hits

Plånboken hade Gabriel hemma, han hade bara 200 kr löst i sina fickor vilket ej fanns när han hittades.
Han har comviq
Citera
2010-03-05, 03:00
Medlem
urbex123s avatar
Sean Andersson -95 Huddinge AIS ligger 24
http://www.friidrott.stockholm.se/arkivet/svealandslag.html
Kan de vara Sean andersson från facebook?
Citera
2010-03-05, 03:01
Medlem
frooshies avatar
Någon mer än jag som har märkt att skaparen av den här gruppen: http://www.facebook.com/group.php?v=wall&ref=mf&gid=337323002636#!/group.php?v=wall&ref=mf&gid=337323002636 är följande person: http://www.facebook.com/profile.php?id=100000715807028 ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in