Resultat: Hälsning
Vila i frid
84,17%
2542 röster
R.I.P
15,83%
478 röster
2010-03-04, 03:22
Medlem
dgnrrds avatar
Å andra sidan så är det ju risken att det hänt något dumt överhängande när det inte basuneras ut ett mirakulöst upphittande. Att han skulle må bra och vara vid liv är i princip omöjligt då media inte skriver något alls. Ingen skulle ge ut ett förbud för att berätta om att allt står väl till.

Man får allt vibben av att det är så som det spekuleras i, att anhöriga rapporteras så de slipper få nyheten genom morgontidningen.
Citera
2010-03-04, 03:40
Medlem
Risans avatar
Då jag själv fick smset av systern att hon berättar allt imorgon om vad som hade hänt och att jag ska sova så säger jag detsamma till er... fast att jag inte kan knappt sova.

Vi hörs imorgon och vi får hoppas på det bästa.
Citera
2010-03-04, 03:42
Medlem
roobbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av encap
OnT: Alla UE:are ifrån Stockholm, its your time to shine. Skulle gärna hjälpt till om jag inte bodde flera timmar ifrån huvudstaden även om jag aldrig ueat förut.

Får hoppas att det löser sig, tråkigt när sånt händer..

Intressant att se hur alla icke stockholmare och icke UE-are slår på den stora trumman och tycker att man ska kasta sig ner i Slussen. Polisen har varit där, och man får väl förmoda att de antingen sökt igenom stället själv, eller med hjälp av andra behöriga och med koll på området gjort det.
Citera
2010-03-04, 03:44
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Risan
Då jag själv fick smset av systern att hon berättar allt imorgon om vad som hade hänt och att jag ska sova så säger jag detsamma till er... fast att jag inte kan knappt sova.

Ok, då hitta dom honom alltså? Bra
Citera
2010-03-04, 03:47
Medlem
Newbienews avatar
Citat:

Tror du att hon med "vad som hänt" menar att de fått något typ av resultat...?
Citera
2010-03-04, 03:50
Medlem
Brossys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pontan11
Ok, då hitta dom honom alltså? Bra

Hade han blivit hittad hade hon sagt det direkt. Och inte oroa honom genom att säga "berättar imorron".
Citera
2010-03-04, 03:51
Medlem
Risans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Newbienew
Tror du att hon med "vad som hänt" menar att de fått något typ av resultat...?
Det har hänt negativa saker hittils som jag inte kan avslöja just nu för jag har ej tillåtelse till det, och ja, jag tror att det har kommit ett resultat som jag själv inte vet, ingen aning om det e positivt
Citera
2010-03-04, 03:52
Medlem
Newbienews avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brossy
Hade han blivit hittad hade hon sagt det direkt. Och inte oroa honom genom att säga "berättar imorron".

Ja,tyvärr är det nog så.
Däremot så kan de ju ha fått upp spår,eller fått in vittnesuppgifter.
Citera
2010-03-04, 03:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av roobbe
Intressant att se hur alla icke stockholmare och icke UE-are slår på den stora trumman och tycker att man ska kasta sig ner i Slussen. Polisen har varit där, och man får väl förmoda att de antingen sökt igenom stället själv, eller med hjälp av andra behöriga och med koll på området gjort det.

Vart har du fått den informationen? Tyckte TS sa att snuten inte gjorde någonting, vilket är vanligt om man snackar svensk polis. Så ja, tror det är bättre än inget. Iallafall tills polisen börjar röra sig utåt för att leta.
Citera
2010-03-04, 03:53
Medlem
dramagouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av roobbe

Ja, tomma tunnor skramlar mest.

Polisen är nog redan klara med sökandet, kan inte ha tagit så lång tid att rota igenom tunnlarna om dem har haft spårhundar med sig.

Ska bli kul att se vad det står i bladet imorgon!

Sov gott allihopa !
Citera
2010-03-04, 03:55
Medlem
Newbienews avatar
Citat:
Det har hänt negativa saker hittils som jag inte kan avslöja just nu för jag har ej tillåtelse till det, och ja, jag tror att det har kommit ett resultat som jag själv inte vet, ingen aning om det e positivt
Okej,då får vi helt enkelt veta imorgon!
Tror dock inte att de funnit honom vare sig levande eller död.
Om de hade funnit honom levande,så hade hon nog skrivit det..och om de hade funnit honom död så hade hon antagligen varit för chockad och ledsen för att smsa.
Men man vet aldrig.
Citera
2010-03-04, 03:59
Medlem
roobbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av encap
Vart har du fått den informationen? Tyckte TS sa att snuten inte gjorde någonting, vilket är vanligt om man snackar svensk polis. Så ja, tror det är bättre än inget. Iallafall tills polisen börjar röra sig utåt för att leta.

Vill minnas att det stod i tråden, hursomhelst, varför ska man ge sig ner dit då det är ett polisärende? Och om det har framkommit till polisen om denna 13-årings planer har jag svårt att tänka mig att polisen gör "ingenting, som vanligt".
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in