Resultat: Hälsning
Vila i frid
84,17%
2542 röster
R.I.P
15,83%
478 röster
2010-03-04, 01:46
Medlem
drdracula141s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av statoil^
Och hon skrev att de inte vet någonting i dagsläget. Kanske är det account-ägaren som sitter bakom tangentbordet nu. Annars luktar det lite troll på Rizan... Eller så är det bara förvirrande.
Ja det känns väldigt förrvirrande. Därför kallade jag Rizan för troll för jag vet inte vad som är sant eller inte utan bara att en pojke är försvunnen efter UE....
Citera
2010-03-04, 01:46
Medlem
Mufffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ozembe
Sluta klanka ner på Risan, ni har ingen aning om vem han är, han har hjälpt till så många tusen gånger mer än vad ni andra flashbackare kan göra.
Ja, men då så. Då är det väl bara att låsa tråden? Vi behövs ju tydligen inte längre...
Citera
2010-03-04, 01:50
Medlem
MackaN^s avatar
Någon som vet mer? Undrar dock hur han lyckades klämma sig in i Tariq eftersom det e rejält bommat, dock är killen 13år och antagligen smal så han kan mycket väl ha tagit sig in. Dom borde dock göra en sökning i tunnelbanan runtom för han kan mycket väl ha tagit sig ner till elhuset eller ner i kloaken som finns där nere.

Såg att många undrade hur det såg ut här nere så jag tänkte leta upp lite bilder.

Vill ni veta lite mer om stället kan ni bara söka på Tariq eller Akaytemplet här på forumet.

Hoppas dom finner pojken vid liv alltså, funderar på att smita ner och leta faktist eftersom polisen inte verkar ta detta på allvar.
Kanske tar en sväng förbi slussen och kollar läget och återkommer.
Citera
2010-03-04, 01:51
Bannlyst
Vad säger polisen då, letar de för fullt eller??
Citera
2010-03-04, 01:51
Medlem
schtongs avatar
Rätta mig om detta är fel. Men det finns en koppling mellan slussarna och t-banan?
Citera
2010-03-04, 01:53
Medlem
drdracula141s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MackaN^
Någon som vet mer? Undrar dock hur han lyckades klämma sig in i Tariq eftersom det e rejält bommat, dock är killen 13år och antagligen smal så han kan mycket väl ha tagit sig in. Dom borde dock göra en sökning i tunnelbanan runtom för han kan mycket väl ha tagit sig ner till elhuset eller ner i kloaken som finns där nere.

Såg att många undrade hur det såg ut här nere så jag tänkte leta upp lite bilder.

Vill ni veta lite mer om stället kan ni bara söka på Tariq eller Akaytemplet här på forumet.

Hoppas dom finner pojken vid liv alltså, funderar på att smita ner och leta faktist eftersom polisen inte verkar ta detta på allvar.
Kanske tar en sväng förbi slussen och kollar läget och återkommer.
Jo Tariq är igenbommat och bör inte gå in eller ut om han kom in så kom han inte ut... Kloakerna är ju inget vidare att gå i nu när det är vinter och mörkt. Är killen vid livet så hoppas jag att han lär sig en läxa... Man ska inte UEa utan lampa eller kunskap...
Citera
2010-03-04, 01:54
Medlem
statoil^s avatar
Lite off topic:

Egentligen spelar det ingen roll vad det är för storlek på staden. Finns idioter överallt.
Rent procentuellt tror jag inte det är farligare att en 13-årig son/dotter åker hemifrån en eftermiddag i Stockholm än exempelvis Borlänge.
Men sett till antalet och storleken på staden gör det förvisso obehagligare. Finns ju en del dolda ställen i Stockholm som man som icke UE:are inte tänker på.

Bara en liten reflektion.

Hoppas på lyckligt slut.
Citera
2010-03-04, 01:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av statoil^
Lite off topic:

Egentligen spelar det ingen roll vad det är för storlek på staden. Finns idioter överallt.
Rent procentuellt tror jag inte det är farligare att en 13-årig son/dotter åker hemifrån en eftermiddag i Stockholm än exempelvis Borlänge.
Håller med. Jag minns när Englamordet var aktuellt, att då var det någon som påpekade att egentligen är det farligare för barn ute på landet än i storstäderna. En galning har inte samma möjligheter att mörda ostört inne i en storstad som ute i skogen.

För övrigt kan jag bara konstatera att när jag var 13, var det helt naturligt att åka in till Stockholm en vanlig eftermiddag. Däremot hade föräldrarna knappast släppt iväg mig nattetid.
Citera
2010-03-04, 01:58
Medlem
Necropoliss avatar
Om det har hänt nått allvarligt tror jag inte systern kommer in o berättar det dom närmaste dagarna?
Men vore helt klart kul om det står att han kom upp snart.. dock kmr det väll bli mkt mer igenbommat överallt då.. men bättre det än att ovana småbarn ska ner o kräla där!

Lycka till o hoppas det löser sig! (hade jag varit i sthlm hade jag gärna tagit svängen förbi o titta tittat lite)
Citera
2010-03-04, 02:09
Medlem
MackaN^s avatar
Förlåt men jag är tvungen..

http://photos-a.ak.fbcdn.net/photos-ak-snc1/v2749/152/44/611711426/n611711426_2805788_8189533.jpg

ONT: Där har ni okunniga en bild på hur det ser ut under slussen.
Citera
2010-03-04, 02:21
Bannlyst
Den där ritz eller vad fan han än heter, säkert ett troll...å till systern, om man nu skapar en tråd där man vädjar om hjälp så ska man fan inte sedan total-dissa alla som faktiskt försöker ställa upp genom att försvara ett uppenbarligt troll såvid inte man själv är ett troll som utnyttjar en artikel på AB för att få uppmärksamhet? Dock lär det inte vara särskilt troligt...
Citera
2010-03-04, 02:24
Medlem
dramagouss avatar
Polisen borde ha hittat honom vid det här laget, dvs om han har befunnit sig i tunnelsystemet kring Slussen.

Jag tippar på att han är död, förmodligen har han ramlat och slagit ihjäl sig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in