Citat:
Ursprungligen postat av Adazanim
Din tidigare förklaring var ju genetik. Nu har du backat från det påståenden och menar på att det finns inom alla raser. Hur kommer det sig?
Du får faktiskt ta och följa med lite bättre:
Jag har hänvisat till forskning som visar att BETEENDE (liksom IQ) är ärftligt, och att kriminella tenderar att ha vissa beteendemönster gemensamt (men INTE ekonomisk status eller samhällsklass, som socioekonomierna hävdar - trots allting som bevisar motsatsen - det kallas att ha en irrationell tro, för övrigt).
Har jag sagt att BARA svarta våldtar? Nej. Har jag sagt att svarta, var de än befinner sig, verkar medföra en galopperande ökning av våldsbrott och våldtäkter? Ja, det är DET jag säger, och jag visar även att svartas beteendemönster verkar göra dem mer benägna än någon annan ras att begå brott - i synnerhet våldsbrott och sexbrott.
Inser du inte att alla fakta talar FÖR det här? Ärligt talat - om ni mångkulturalister går emot alla undersökningar som visar de svartas enorma överrepresentation så är det faktiskt NI som tror på konspirationer. Eller så måste ni sluta er till att ALL statistik är falsk.
Eller komma med någon annan förklaring. För det ni presterat hittils duger faktiskt inte.
Är svarta inte överreprensterade inom våldsbrott och våldtäkter?
Har svarta inte genrellt lägre IQ?
Efter 16 års demokrati, inte utan stöd från Väst, har Afrikas förut rikaste och stabilaste land (under den vite mannens styre) förfallit till ett land som (enligt er själv) hittar sin motsvarighet i forna jugoslaviens brinnande inbördeskrig! Och juggarna har aldrig glidit runt på en räkmacka iheller, så varför ser vi inte grupp-bebis-våldtäkter eller barnvåldtäkter eller mord i samma utsträckning där idag som i Sydafrika? Jag menar - i forna jugoslavien så HATAR många människor varandra, med all rätt, efter det som hände. ÄNDÅ är Sydafrika värre.
Sluta nu fantisera ihop vad jag säger och inte säger. Svara bara på mina frågor, bemöt det jag säger, ställ fakta mot mina fakta, statistik mot min statisk. Ska det vara så svårt?
Och om det är svårt... fråga er själv VARFÖR ni försvarar en idé som uppenbarligen är så otroligt besvärlig att bevisa?
Har ni inte tänkt på att NI är i samma sits som forna häxjägare, som med brinnande glöd och övertygelse om sin egen godhet och rättfärdighet, men inga bevis annat än tillrättalagd pseudovetenskap, jagade dem som faktiskt redovisade eller sökte bevisbara fakta? Obekväma och taskiga fakta - det smulade sönder en högre tro på en god makt, en tro som ägdes av, och tröstade miljontals hyggliga människor som inte förtjänade att "kränkas"?
Inte desto mindre gissar jag att ni inte har något emot det. Men det ironiska är att ni beter er likadant som den tidens fanatiska vetenskapsmotståndare, som gick efter Augustinos föga beundransvärda ord: "Sök inte fylla luckorna med vetenskap och nyfikienhet."
Galilei HATADE inte de många människorna som trodde att jorden, som Guds skapelse, var universums mittpunkt. Lika lite som jag och många andra här HATAR icke-vita. Han var ingen kättare annat än i forstockade människors ögon - människor som ansåg att VISS kunskap var okej, men annan var det inte.
Är det den vägen ni vill att vi ska ta?