2010-03-22, 23:35
Medlem
SFC1977s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trickydick
T ex så våldtar ca 30 000 neger vita kvinnor i USA varje år, medan mindre än tio negresser blir våldtagena av vita…

Ja, men det säger inte mycket.
Vita kvinnor är genrellt sett mer attraktiva och därav resultatet.
2010-03-22, 23:43
Medlem
servuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adazanim
Nej kära vän. Utan jag ifrågasätter era verkliga intuitioner. Ni presenterar förövrigt inte något av värde utan enbart ett fåtal icke-akademiska artiklar och dylikt. Sen så är det en massa snack hela tiden om att negrer ska avlivas, deporteras etc. Hur hade ni tänkt det? Varken du eller din pojkklubb är kapabel till det.

Skitsnack det här måste vara det referenstätaste tråden hittills på fb, någonsin, varav mycket är från statliga institutioner eller universitet. Däremot har inga motbevis lagts fram alls, utan bara ifrågasättande av givna referensers legitimitet.

Citat:
Ursprungligen postat av SFC1977
Med väst så menar jag vita länder där mycket negrer finns och då räknas inte Haiti till det.
Orkar inte gå igenom hela tråden, har ni sådan statistik så vill jag gärna titta på den.

Va nej det får du göra själv. Alla är vi lata. Om jag orkar någon dag kan jag tänka mig göra en Best of "Negern - sån är han"-referenser.
2010-03-22, 23:45
Medlem
Dogdylans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trickydick
Johannesburg på 70-talet http://www.youtube.com/watch?v=6Gm7IzfqWos

Johannesburg idag http://www.youtube.com/watch?v=5ZQtbl4wQrs

Så går det om negern får sköta sig själv.. Afrikas enda I-land är raskt på väg till normal afrikansk standard…

Det är så otroligt hemskt att se bilderna på från 1970-talet och 2000-talet i Johannesburg. Den bruna bestialiska djävulen har fullkomligt raserat landet.

På landsbyggden så mördar de sydafrikanska negrerna de vita på löpande band
http://www.youtube.com/watch?v=rDWytGah4gk&feature=related

Vita barn är nu knarkare och prostituerade runt om i Sydafrika
http://www.youtube.com/watch?v=xISFxedkhl8&feature=fvw

Antalet fattiga vita ökar över hela Sydafrika på grund av den rasistiska anti-vita neger
http://www.youtube.com/watch?v=pFj0HdW2iDs&feature=channel

Men de sydafrikanska negrerna nöjer sig naturligtvis inte med att mörda vita i drivor. De ger sig också på de massiva illegala negerinvandrarna som (också begår brott och är kriminellt skräp) som är i Sydafrika för att suga ut det sista ur den västerländska civilisationen på den afrikanska kontinenten.
http://www.youtube.com/watch?v=Cl8PRMHFF_U&feature=related

Varnagel har tyvärr rätt att det mest humanistiska skulle vara att sterilisera alla negrer med ett IQ under 110.
2010-03-22, 23:58
Medlem
SFC1977s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dogdylan
Det är så otroligt hemskt att se bilderna på från 1970-talet och 2000-talet i Johannesburg. Den bruna bestialiska djävulen har fullkomligt raserat landet.

På landsbyggden så mördar de sydafrikanska negrerna de vita på löpande band
http://www.youtube.com/watch?v=rDWytGah4gk&feature=related

Vita barn är nu knarkare och prostituerade runt om i Sydafrika
http://www.youtube.com/watch?v=xISFxedkhl8&feature=fvw

Antalet fattiga vita ökar över hela Sydafrika på grund av den rasistiska anti-vita neger
http://www.youtube.com/watch?v=pFj0HdW2iDs&feature=channel

Men de sydafrikanska negrerna nöjer sig naturligtvis inte med att mörda vita i drivor. De ger sig också på de massiva illegala negerinvandrarna som (också begår brott och är kriminellt skräp) som är i Sydafrika för att suga ut det sista ur den västerländska civilisationen på den afrikanska kontinenten.
http://www.youtube.com/watch?v=Cl8PRMHFF_U&feature=related

Varnagel har tyvärr rätt att det mest humanistiska skulle vara att sterilisera alla negrer med ett IQ under 110.

Jag följer serien "Världens farligaste städer" på discovery, förra veckan var det från Sydafrika Kap Staden. När det gäller knarket så är det ryska och asiatiska maffian som ligger bakom mycket, drogen hette Tik. Det var mycket brottslighet och en del områden hade medborgargarden att de vita råkade illa berodde mycket på att dom var rika och inte p.g.a att dom var vita. Så tolkade jag det som visades iallfall.
2010-03-23, 00:02
Medlem
SFC1977s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av servus
Va nej det får du göra själv. Alla är vi lata. Om jag orkar någon dag kan jag tänka mig göra en Best of "Negern - sån är han"-referenser.

Ja, om ni vill bli tagna seriöst och ni är säkra på det så borde det ligga i ert intresse, att komma med en massa skurar är svårt att överskåda för dom som inte är invigda.
Senast redigerad av SFC1977 2010-03-23 kl. 00:09.
2010-03-23, 00:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SFC1977
Med väst så menar jag vita länder där mycket negrer finns och då räknas inte Haiti till det.
Orkar inte gå igenom hela tråden, har ni sådan statistik så vill jag gärna titta på den.
Statistiken visar återigen en överrepresentation bland negrer, denna gången gängvåldtäkter i Storbritannien.

http://www.telegraph.co.uk/news/uknews/1451606/Muggers-blamed-for-increase-in-gang-rapes.html :
Citat:
In the five-month Scotland Yard study, suspects of African/Caribbean appearance were identified in 49 per cent of attacks. A further 13 per cent were committed by men of Indian/Pakistani appearance.

Citat:
Women and girls of white/European appearance accounted for 59 per cent of victims but the sexual violence also heavily affected the black community, with 28 per cent of victims described as African/Caribbean.

http://www.independent.co.uk/news/uk/crime/gang-rape-is-it-a-race-issue-1711381.html :

Citat:
Gang rape is happening here – and what I have found most disturbing as an African is that a disproportionate number of these attacks are being carried out by black or mixed-race young men.

Citat:
One of the few police forces to have begun recording the figures of reported gang rape is the Metropolitan Police. In 2008 alone, they received reports of 85 gang rapes. Using the Met's definition of gang rape – those involving three or more perpetrators – we began to look at the number of convictions. We tracked down 29 cases, from January 2006 to March 2009, in which a total of 92 young people were convicted of involvement in gang rape.

One fact stood out. Of those convicted, 66 were black or mixed race, 13 were white and the remainder were from other countries including Afghanistan, Iraq and Libya.

Och precis som Cimmerian tidigare bekräftade deras inställning till sex :
Citat:
The groups of young men I met in London expressed some profoundly disturbing attitudes towards girls and sex. The boys explained how they make arrangements for "line-ups" in which one girl has oral sex with up to six or seven of them at one time. These arrangements might be made at school or on mobile phones.

I nedanstående artikel kan man läsa och styrka negrers övriga våldsamheter och skadliga påverkan på sin omgivning i England.

http://www.independent.co.uk/news/uk/crime/the-truth-about-black-on-black-crime-444774.html :
Citat:
In 2004-05, there were 78 fatal shootings in England and Wales. Of these, 40 of the victims were white, 25 black, seven Asian. The figures do not record the ethnicity of the killers but, by and large, murderers tend mostly to target members of their own ethnic group.

In 2005-06, there were 50 fatal shootings. Eighteen victims were white, 19 black and four Asian. That same year, 351 black people were injured by guns. For whites, injuries totalled 2,952.

The statistics confirm that the problem of gun crime is not unique to the black community, but they provide stark evidence that the black community is over-represented to a frightening degree.

According to the 2001 Home Office census, Britain's black community makes up just 2 per cent of the total population. Yet each year around a third of all shooting victims are black. About one in 10 victims are of Asian origin, a population that makes up just 4 per cent of Britain's total.
Senast redigerad av Panfer 2010-03-23 kl. 00:07.
2010-03-23, 00:08
Medlem
SFC1977s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Panfer
Statistiken visar återigen en överrepresentation bland negrer, denna gången gängvåldtäkter i Storbritannien.

http://www.telegraph.co.uk/news/uknews/1451606/Muggers-blamed-for-increase-in-gang-rapes.html :

http://www.independent.co.uk/news/uk/crime/gang-rape-is-it-a-race-issue-1711381.html :

Och precis som Cimmerian tidigare bekräftade deras inställning till sex :

I nedanstående artikel kan man läsa och styrka negrers våldsamheter och skadliga påverkan på sin omgivning i England.

http://www.independent.co.uk/news/uk/crime/the-truth-about-black-on-black-crime-444774.html :

Ok, tack.
2010-03-23, 08:58
Medlem
Cimmerians avatar
Citat:
Din tidigare förklaring var ju genetik. Nu har du backat från det påståenden och menar på att det finns inom alla raser. Hur kommer det sig?

Du får faktiskt ta och följa med lite bättre:

Jag har hänvisat till forskning som visar att BETEENDE (liksom IQ) är ärftligt, och att kriminella tenderar att ha vissa beteendemönster gemensamt (men INTE ekonomisk status eller samhällsklass, som socioekonomierna hävdar - trots allting som bevisar motsatsen - det kallas att ha en irrationell tro, för övrigt).

Har jag sagt att BARA svarta våldtar? Nej. Har jag sagt att svarta, var de än befinner sig, verkar medföra en galopperande ökning av våldsbrott och våldtäkter? Ja, det är DET jag säger, och jag visar även att svartas beteendemönster verkar göra dem mer benägna än någon annan ras att begå brott - i synnerhet våldsbrott och sexbrott.

Inser du inte att alla fakta talar FÖR det här? Ärligt talat - om ni mångkulturalister går emot alla undersökningar som visar de svartas enorma överrepresentation så är det faktiskt NI som tror på konspirationer. Eller så måste ni sluta er till att ALL statistik är falsk.

Eller komma med någon annan förklaring. För det ni presterat hittils duger faktiskt inte.

Är svarta inte överreprensterade inom våldsbrott och våldtäkter?
Har svarta inte genrellt lägre IQ?

Efter 16 års demokrati, inte utan stöd från Väst, har Afrikas förut rikaste och stabilaste land (under den vite mannens styre) förfallit till ett land som (enligt er själv) hittar sin motsvarighet i forna jugoslaviens brinnande inbördeskrig! Och juggarna har aldrig glidit runt på en räkmacka iheller, så varför ser vi inte grupp-bebis-våldtäkter eller barnvåldtäkter eller mord i samma utsträckning där idag som i Sydafrika? Jag menar - i forna jugoslavien så HATAR många människor varandra, med all rätt, efter det som hände. ÄNDÅ är Sydafrika värre.

Sluta nu fantisera ihop vad jag säger och inte säger. Svara bara på mina frågor, bemöt det jag säger, ställ fakta mot mina fakta, statistik mot min statisk. Ska det vara så svårt?

Och om det är svårt... fråga er själv VARFÖR ni försvarar en idé som uppenbarligen är så otroligt besvärlig att bevisa?

Har ni inte tänkt på att NI är i samma sits som forna häxjägare, som med brinnande glöd och övertygelse om sin egen godhet och rättfärdighet, men inga bevis annat än tillrättalagd pseudovetenskap, jagade dem som faktiskt redovisade eller sökte bevisbara fakta? Obekväma och taskiga fakta - det smulade sönder en högre tro på en god makt, en tro som ägdes av, och tröstade miljontals hyggliga människor som inte förtjänade att "kränkas"?

Inte desto mindre gissar jag att ni inte har något emot det. Men det ironiska är att ni beter er likadant som den tidens fanatiska vetenskapsmotståndare, som gick efter Augustinos föga beundransvärda ord: "Sök inte fylla luckorna med vetenskap och nyfikienhet."

Galilei HATADE inte de många människorna som trodde att jorden, som Guds skapelse, var universums mittpunkt. Lika lite som jag och många andra här HATAR icke-vita. Han var ingen kättare annat än i forstockade människors ögon - människor som ansåg att VISS kunskap var okej, men annan var det inte.

Är det den vägen ni vill att vi ska ta?
2010-03-23, 09:01
Medlem
Cimmerians avatar
Citat:

Nej det tycker jag inte. Däremot måste man om man påstår att våldtäkt är ärftligt och genetisk och sker i större grad bland negrer, kunna backa upp det.

Jag vet inte om jag har KUNNAT backa upp det, men jag har försökt. Märk väl: jag har försökt.

Du anser inte att min uppbackning håller?

Helt okej.

Men VAR är dina motargument? Din egen fakta, din egen statistik? Du HAR bestämt dig att jag och andra här inte KAN ha rätt, eller hur? För du gör ju inga seriösa försökt att bevisa ATT vi har fel, eller bemöta det vi säger och citerar.

Kasta nu inte sten i glashus.
2010-03-23, 09:06
Medlem
Cimmerians avatar
Citat:

Men det kan du inte bevisa eller hur?

Det hade varit kul att få ta del av sån statistik men det finns tyvärr inte.

Om man menar att våldtäkt, pedofili är genetiskt betingad så måste man även för att vara ärlig för argumentationen, även medge att det finns miljoner "genetiskt defekta" vita.

Det finns många böcker inom beteendeforskning med koppling till kriminella handlingar. Jag har hänvisat till en av de mest flitiga att sammanställa sådan forskning: Colin Wilson, och här visar det sig att ingen egentligen bestrider att kriminella personer, oavsett socioekonomisk status, uppvisar häpnadsväckande liknande personlighetsdrag. Kort sagt: människor med fallenhet för ett visst beteende blir oftare än människor som INTE har detta beteende kriminella.

Mördare och våldtäktsmän har blivit fångade pågrund av genetisk forskning och DNA och beteendeforskningens intressanta kunskaper.

INGEN mördare eller våldtäktsman har blivit fångad med hjälp av socioekonomins hypotes.

Vad säger det dig?
2010-03-23, 09:10
Medlem
Cimmerians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av psyjunta

1) Min hypotes ang situationen i Afrika som jag tidigare nämnt i tråden är att afrika gått från bronsålder-teknologi och tänk till modernitet och inte hunnit justera sin kultur därefter.

2) Svart kultur i USA domineras av bolagsintressen som tjänar pengar på att sälja idén om den farliga svarta mannen. Det är självklart nånting som efterliknas av ungdomar när ens enda värde beror på hur farlig du är.

Vill påpeka att jag inte menar endast vita bolag utan svartägda bolag tjänar på att sprida denna bilden. Jag vill minnas en intervju med en rappare i Jay-Z's stab. Jay frågar honom varför han skriver våldsamma texter och svaret blir "Every time I try to be conscious the audience sleep on my tracks, it's killing me inside to rhyme about killing other men but that's what they wanna hear" (Ungefärligt citat). Vad som är viktigt att veta är att de som köper rap-skivor i USA är vita medelklass ungdomar.

1) Men... det förklara ÄNDÅ inte varför Afrika uppvisar sådana häpnadsväckande siffror i mänsklig grymhet... beteenden som i övriga delen av världen i stort sett återfinns endast vid extremt urspårade krigssituationer. Du menar att tiden det tar att "justera sin kultur" skapar våldtäktsmän och mördare?

2) Så om någon skulle börja göra likadant med vita skulle vi börja våldta och mörda? För att folk rappar om att vita är gangbangers och våldtäktsmän? Bolag och rappare bestämmer människors moral?
2010-03-23, 09:12
Medlem
Cimmerians avatar
Citat:

1) Men den enda statistiken vi har hittills tagit del av är från två länder där negrer antigen varit slavar en gång i tiden eller levt under apartheid. Huruvida samma sker i helsvarta länder med en olik historia har vi inte kunnat fastslå än.

2) Men det bästa kanske är ras-segregation. Men det kanske man borde tänkt på innan man importerade negerslavar eller ockuperade ett negerland.

1) Har du kollat in Liberia?

2) Håller med.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in