Citat:
Ursprungligen postat av Cimmerian
Men läser du då inte mina inlägg, och andras? Det beteende vi ser som paret råkade ut för - i synnerhet kvinnan - är vanligt förekommande i Afrika.
Vi talar om beteende. Det är väl det tråden handlar om, neh?
Jag bad om att ni skulle visa att liknande händelser sker med vita förövare, i grupp, med samma beteendemönster som uppvisas i Afrika och uppenbarligen också i USA.
Du listar gruppvåldtäkten i Norrbotten - är den handlingen vanligt förekommande bland vita?
När du ändå är igång och försöker jämföra oss vita med svarta, sexbrottsmässigt, så var god att kom med något exempel som liknar det jag länkar till, utfört av vita människor, eller för allan del: en gruppvåldtäkt på en bebis utförd av vita.
Kan du inte det? Varför kan du inte det?
Experiment på människor kan du väl inte mena ingår i vårt beteende? Om du menar det så får du komma med fler exempel och fler tidpunkter det har hänt på.
Så som jag har visat angående svarta och deras extremt brutala våldtäkter. Det sker inte på EN plats, under en viss tid, ej heller endast under krig. Men detta nekar du kanske till?
Vi talar om beteende. Det är väl det tråden handlar om, neh?
Jag bad om att ni skulle visa att liknande händelser sker med vita förövare, i grupp, med samma beteendemönster som uppvisas i Afrika och uppenbarligen också i USA.
Du listar gruppvåldtäkten i Norrbotten - är den handlingen vanligt förekommande bland vita?
När du ändå är igång och försöker jämföra oss vita med svarta, sexbrottsmässigt, så var god att kom med något exempel som liknar det jag länkar till, utfört av vita människor, eller för allan del: en gruppvåldtäkt på en bebis utförd av vita.
Kan du inte det? Varför kan du inte det?
Experiment på människor kan du väl inte mena ingår i vårt beteende? Om du menar det så får du komma med fler exempel och fler tidpunkter det har hänt på.
Så som jag har visat angående svarta och deras extremt brutala våldtäkter. Det sker inte på EN plats, under en viss tid, ej heller endast under krig. Men detta nekar du kanske till?
Ser du inte vad du själv gör? Är du helt blind för ditt eget agerande och tänkande? Ditt generaliserande är ju helt enormt. Du säger att fler svarta än vita begår dessa typer av brott, och därmed gör du det logiska felslutet att då är det såna negrerna är. Nu använder du t ex detta enda exempel för att dra slutsatsen att sådana är negrerna i USA. Korkat. Extremistiskt.
Men de vita som gör det, de är undantag. Du kan väl för i helvete inte tro att alla, eller ens många om man ser alla svarta som en grupp, svarta begår dessa brutaliteter?
Ja, gruppvåldtäkter bland vita är relativt vanliga. Det är en högre procent i Sverige av just gruppvåldtäkter som begås av vita än övriga våldtäkter. Dock är invandrare även där överreprestenterade, men i mindre omfattning än vanliga våldtäkter.