Citat:
Jag är så djävla mätt på din översittarattityd, cimmerian.
Du tycks på fullt allvar tro att det du själv skriver är – sanningen.
Du är inskränkt, läser bara på sådant du vill tro på, lyssnar bara på sådant du vill höra på.
Ditt högtravande språk imponerar inte på mig.
Däremot späs mina fördomar om den typiska rasisten på.
Mobbingoffer, acneproblem, datorintresserad, lillgammal, ensam, onanist, inåtvänd och osocial. Så vill jag beskriva dig.
För visst måste det vara okej att beskriva en person här, när andra tar sig rätten att beskriva befolkningen på en kontinent.
Ursprungligen postat av mantovani
Jag är så djävla mätt på din översittarattityd, cimmerian.
Du tycks på fullt allvar tro att det du själv skriver är – sanningen.
Du är inskränkt, läser bara på sådant du vill tro på, lyssnar bara på sådant du vill höra på.
Ditt högtravande språk imponerar inte på mig.
Däremot späs mina fördomar om den typiska rasisten på.
Mobbingoffer, acneproblem, datorintresserad, lillgammal, ensam, onanist, inåtvänd och osocial. Så vill jag beskriva dig.
För visst måste det vara okej att beskriva en person här, när andra tar sig rätten att beskriva befolkningen på en kontinent.
Känner du dig tillplattad av mina inlägg? Stackare där.
Ja, och eftersom ingen kan slå hål på den forskning och de argument som jag stödjer mig på så anser jag - tills detta händer - att jag är närmare sanningen än mina meningsmotståndare, som inte har nåt att komma med när det väl kommer till kritan.
Nej, faktiskt lägger jag ner tid på att läsa mina meningsmotståndares argument, och de texter och den forskning de länkar till. Du vet, som man SKA göra om man vill diskutera hederligt.
Mitt språkbruk är inte avsett att imponera på vare sig dig eller någon annan - det är helt enkelt så jag skriver.
Ja, det är helt okej att du beskriver mig på det sättet, helt okej. Men jag tvivlar på att du har något annat än motvilja mot mina åsikter som grund till din beskrivning. Korkat och oförskämt, men helt okej, om det gör dig lycklig. Följer vi basala instinkter månne? Får man fråga om etnicitet?
Nu beskriver vi ju inte samtliga människor på en kontinent - vi frågar oss ytterst relevant frågor, som varför våldtäkter på kvinnor, barn och bebisar är ett sådant stort samhällsproblem i Afrika, när det så sällan förekommer i våra samhällen - förutom när svarta lever hos oss och är överrepresenterade i just denna brottstatistik. Allt detta ÄR FAKTA. Liksom att svarta generellt har markant lägre IQ än vita. Men om du inte anser att det ÄR fakta så är du välkommen att motbevisa mig.
), men Cimmerian: hur många negrer har du träffat när du är ute och plöjer åkern? Alternativt: har du sett några från fönstret i rummet du har datorn i (såvida gardinerna inte är neddragna 24/7)?